https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای سلام ایر

به روز رسانی: 11 اسفند ، 1399 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای سلام ایر

شرایط سفر به عمان با هواپیمایی سلام ایر(1399/12/09)

الزام تکمیل فرم ارزیابی بیمار برای مسافران هواپیمایی سلام ایر (دانلود)

معافیت از ارائه واچر هتل

طبق آخرین تصمیم وزارت بهداشت و کمیته عالی مبارزه با کرونا افراد ذیل از ارائه واچر هتل معاف می‌باشند:

1: دیپلمات‌ها

2: افراد زیر 16 سال و بالای 60 سال

3: مسافران بیماری که از وزارت بهداشت به خاطر وضعیت پزشکی نامه معافیت دارند.

4: آن دسته از مسافرانی که جز بیماران خاص محسوب می‌شوند با مجوز از (Relief & Shelter) باید در مکان‌هایی با شرایط خاص بیماری قرنطینه شوند.

رویه و مقررات کمیته عالی مقابله با covid19 هنگام ورود به کشور عمان(1399/11/26)

بر اساس تصمیم کمیته عالی مقابله با Covid 19 که در 10 فوریه در جلسه مشترک با وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری بخشنامه زیر برای تمام شرکت‌های هواپیمایی فعال در کشور عمان قابل اجرا است:

1- هفت روز قرنطینه اجباری سازمانی (هتلی) برای تمامی مسافران ورودی به عمان الزامی می‌باشد.

2- برای تمامی پروازهای ورودی به عمان از تاریخ 15 فوریه ساعت 12:00 ظهر به بعد، کلیه مسافرین ملزم به ثبت نام فرم وزارت بهداشت کشور عمان به این آدرس می‌باشند و تا مرحله پرداخت ثبت نام نمایند و همچنین واچر هتل به مدت زمان یک هفته در هنگام مراجعه به کانتر پذیرش مسافر در فرودگاه مبدا الزامی می‌باشد، در غیر اینصورت از مسافرت ایشان جلوگیری بعمل می‌آید.

3- مسافران ورودی به عمان می‌توانند در هر هتلی یا از لیست هتل‌های تهیه شده و به روز شده توسط مقامات ذی صلاح جهت قرنطینه خود استفاده کنند.

احتراما به استحضار می‌رساند با توجه به قوانین کشور عمان برای افراد مقیم:(1399/10/27)

1. مسافرینی که دارای کارت اقامت کارمندی هستند. اگر بیش از 180 روز از کشور عمان خارج شده باشند برای ورود مجدد باید نامه از (Royal Oman Police) پلیس عمان داشته باشند.

2. مسافرینی که دارای کارت اقامت خانوادگی (Resident Family Visa) هستند تا زمانی که کارت اقامتشان دارای اعتبار می‌باشد اجازه ورود به عمان را دارند.

3. مسافرینی که دارای کارت سرمایه گذاری (Resident Investor Visa) هستند تا زمانی که کارت اقامتشان دارای اعتبار می‌باشد اجازه ورود به عمان را دارند.

4. مسافرینی که دارای اقامت یا ویزای اقامتی کشورهای حوزه خلیج فارس (GCC) هستند با کارت اقامتی خود امکان ورود به مسقط را ندارند و باید از طریق ویزا اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09174449068 در تماس باشید.


احتراماً به استحضار می‌رساند، طبق بخشنامه‌های ارسال شده در رابطه با قوانین و مقررات مربوط به کووید 19 و مدارک سفر به کشور عمان از جمله:

1. کلیه مسافرین که قصد عزیمت به عمان را دارند، در بدو ورود 7 روز قرنطینه می‌شوند. حداقل زمان اقامت مسافرین می‌بایست 7 روز باشد، لطفا توجه نمایید از صدور بلیط که برگشت آن کمتر از این مدت می‌باشد خودداری نمایید.

2. برای ویزای فرودگاهی بلیط رفت و برگشت اوکی-وچر هتل کانفرم شده که مطابق با تاریخ بلیط برگشت باشد الزامی می‌باشد.

3. برای ویزای توریستی صدور بلیط برگشت الزامی می‌باشد.

4. مسافرینی که دارای کارت اقامت معتبر کارمندی هستند اگر بیشتر از 6 ماه (180 روز) از مسقط خارج شده باشند برای ورود، ملزم به داشتن نامه رسمی از مکاتب سند با مهر و امضا کفیل مسافر می‌باشند.

5. ارایه اصل برگ تست کرونا (PCR) با متن لاتین و مهر و امضا آزمایشگاه با اعتبار حداکثر 72 ساعت برای کلیه مسافرین الزامی می‌باشد.

شرکت هواپیمایی سلام ایر از پذیرش مسافرینی که دارای مدارک ناقص مربوط به سفر می‌باشند، معذور می‌باشد و هیچ گونه مسئولیتی به عهده ایرلاین نمی‌باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc