https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای خارجی تابان

به روز رسانی: 22 آذر ، 1399 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای خارجی تابان

با توجه به شرایط کنونی، هواپیمایی تابان مقررات پذیرش مسافران پروازهای خارجی را اعلام کرد: (آخرین به روز رسانی 99/9/1)

شرایط پذیرش مقیم‌ها به عمان

گروه اول:‌ افرادی که دارای کارت اقامت معتبر و ویزای معتبر می‌باشند و کمتر از شش ماه (۱۸۰ روز) خارج از عمان می‌باشند. برای ورود فقط نیاز به مجوز وزارت امور خارجه دارند.

گروه دوم: افراد مقیمی که دارای کارت اقامت معتبر و ویزای معتبر می‌باشند و بیش از شش ماه (۱۸۰روز) خارج از عمان می‌باشند علاوه بر مجوز وزارت امور خارجه می‌بایست کفیل شخص با مراجعه به مکاتب سند نسبت به رضایت ورود شخص تحت کفارت خود به صورت آنلاین اقدام نمایند. علاوه بر این مورد همچنین نام عدم ممانعه با مهر و امضا کفیل و یا شرکتی که در آن کار می‌کنید، به همراه اوراق شرکت به‌صورت پرینت ضروری می‌باشد.

گروه سوم: افراد مقیمی که تاریخ اعتبار اقامت و ویزای آنها منقضی شده است، علاوه بر مجوز وزارت امور خارجه، کفیل آنها می‌بایستی با مراجعه به مکاتب سند و ارائه مستندات لازم نسبت به تمدید ویزای آنلاین آنها اقدام نمایند و ویزای صادر شده را به همراه سایر مدارک به صورت پرینت به همراه داشته باشند.

نکته مهم: برای سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مسقط ارائه نتیجه تست کرونا برای مسافران ایرانی از مسقط به ایران، الزامی نمی‌باشد و در مبادی ورودی در فرودگاه‌های ایران از آنها گرفته خواهد شد و هزینه آن با تعرفه ایران و به تومان به صورت نقد با دستگاه پوز دریافت می‌گردد.

برای مسافرین عمانی یا غیرایرانی ارائه نتیجه تست کرونا 96 ساعت از قبل از پرواز، در مبادی ورودی در فرودگاه‌های ایران الزامی می‌باشد.

خواهشمند است توجه بفرمایید در صورت هرگونه عدم مطابقت مدارک و مستندات همراه مسافر از سفر ایشان در فرودگاه ممانعت به عمل خواهد آمد و هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه شرکت هواپیمایی تابان و شرکت خدمان مسافرتی نمی‌باشد.

همراه داشتن فرم تکمیل شده وزارت بهداشت ایران برای ورود به ایران الزامی است، لطفا چنانچه این فرم را ندارید از یکی از همکاران ما که بلیط را برای شما ارسال کرده بخواهید.

در شرایط حساس کنونی، چنانچه این پرواز، بنا به تصمیمِ دولت جمهوری اسلامی ایران و یا دولت عمان و شرایط خاص و غیرقابل پیش بینی، باطل و یا تغییر ساعت انجام گردید، این تغییر ساعت بعنوان تاخیرتلقی نمیشود و هزینه بلیط برگشت داده نخواهد شد

مهم: با توجه به بسته بودن فرودگاه و اینکه پروازها بصورت فوق العاده و موردی درخواست می‌شود، شرکت هواپیمایی تابان، حق دارد48 ساعت قبل از تاریخ پروازبه هر دلیلی پرواز را به تعویق بیاندازد و یا کنسل نماید و در این حالت کلیه بلیط‌های صادر شده از درجه اعتبار ساقط می‌باشند و پول دریافتی بابت صدور بلیط هواپیما عینا به مسافر برمی‌گردد و مسافر حق هیچ گونه شکایت و یا اعتراضی ندارد و نیز هیچ گونه مسئولیتی بعهده هواپیمایی تابان نمی باشد

چنانچه برای ورود به ایران از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران قوانینی همچون تست پی سی آر و قرنطینه و یا هر قانونی دیگر در رابطه با ویروس کرونا در هر زمان اتخاذ گردد اولا: هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت هواپیمایی تابان نمی باشد و ثانیا: کلیه هزینه‌های مربوطه به عهده شخص مسافر می‌باشد.

مهم: بر اساس اعلام رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران تست پی سی آر (کرونا) 96 ساعت قبل از تاریخ پرواز از مسیر مسقط به ایران (تهران و شیراز) برای  همه ملیت‌ها (چه ایرانی و غیر ایرانی) لازم می‌باشد.  بر طبق اعلامیه فرودگاه شیراز و تهران مسافرینی (چه ایرانی و غیر ایرانی) که قصد مسافرت از فرودگاه شیراز به مسقط را دارند باید 48ساعت قبل از سفر، اقدام به اخذ گواهی سلامت نمایند. گواهی سلامت، تست کرونا نیست و تاییدیه‌ای می باشد از طرف پزشک که بر اساس حالت ظاهری و … اعلام می‌کند که علائم بیماری در شخص موجود نمی‌باشد. لازم به ذکر است در صورت عدم ارائه گواهی سلامت از مسافرت جلوگیری به عمل می‌آید و هرگونه خسارت اعم از سوخت بلیط و … به عهده مسافر می‌باشد و شرکت هواپیمایی تابان در مقابل عدم انجام گواهی سلامت هیچگونه مسئولیتی ندارد مراکزی که در شیراز برای اخذ گواهی سلامت اعلام شده است به قرار زیر می باشند:

۱. مرکز جامع سلامت حسین بن علی: بلوار فردوسی، کوچه کنار خشکبار زرین، بن بست اول، سمت چپ

۲. مرکز جامع سلامت قمر بنی هاشم: بلوار صنایع کوچه36 مرکز جامع سلامت زینب کبری: خیابان سیاحتگر،قبل از قدمگاه، جنب بانک صادرات

۳. مرکز جامع سلامت امام رضا: بلوار مطهری جنوبی، بعد از پمپ بنزین، نبش کوچه دانش آموز 10

افرادی که شهرستان هستند، می‌توانند به مراکز بهداشت و درمان آن شهرستان مراجعه کنند در صورتی که انجام نشود، باید حتما 48 ساعت قبل ازسفر به شیراز و یا تهران بیایند و این گواهی را دریافت کنند در مورد مراکز گواهی سلامت در تهران با مراجعه به درمانگاه‌ها یا مراکزی وزارت بهداشت اعلام می‌دارد امکان پذیر می‌باشد.  یا با تماس با ایستگاه تابان یا مرکز بهداشت در فرودگاه امام خمینی از محل صدور گواهی سلامت اطلاع یابید

مسافرین ایرانی و خارجی (به استثناء اتباع عمانی) که قصد عزیمت از ایران به عمان را دارند، حتما نیاز به مجوز وزارت امور خارجه عمان را دارند و در صورتی که بنا به هر دلیلی بلیط تهیه شود ولی مجوز ارائه شده نامعتبر باشد، تمام مسئولیت این مورد به عهده مسافر می‌باشد (از قبیل سوخت کامل بلیط و …) وهواپیمایی تابان هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

مهم: به دلیل اینکه بیشتر فروش بلیط‌های هواپیمایی تابان بر روی سیستم فروش آنلاین می‌باشد و برای ورود به عمان برای مسافرین ایرانی و خارجی (به استثناء اتباع عمانی) نیازمند مجوز می‌باشد و نیز در سیستم آنلاین به صورت قانون درج شده که برای تهیه بلیط و ورود به عمان، باید مجوز وزارت خارجه عمان را داشته باشد، لذا مسئولیت داشتن مجوز و اعتبار آن در فرودگاه مسقط به عهده خریدار بلیط و مسافر می‌باشد و چنانچه مسافری دیپورت شود و یا هزینه ای برای دیپورتی داشته باشه و … تمامی به عهده مسافر می‌باشد، هیچ مسئولیتی به عهده هواپیمایی تابان نمی باشد

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc