https://gateway.trip.ir/api/

مقررات پذیرش مسافران پروازهای بین المللی هواپیمایی آتا

به روز رسانی: 22 آذر ، 1399 بخشنامه ها

مقررات پذیرش مسافران پروازهای بین المللی هواپیمایی آتا

بر اساس مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان هواپیمایی کشوری به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا شرایط پذیرش مسافر در پروازهای ورودی بین‌المللی هواپیمایی آتا به شرح زیر اعلام می‌گردد:  (آخرین به روز رسانی 99/9/1)

  • استفاده از ماسک در کلیه مراحل سفر الزامی است.
  • کلیه مسافران بالای دو سال پروازهای ورودی ملزم به دریافت گواهی سلامت و تست منفی کووید 19 (PCR) به زبان انگلیسی هستند که حداکثر 96 ساعت قبل از لحظه ورود به کشور ایران صادر شده و به نماینده بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه تحویل می‌گردد.
  • در صورت عدم ارائه گواهینامه سلامت نیز به مکان قرنطینه مشخص شده از سوی وزارت بهداشت به مدت 14 روز هدایت و ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های اقامت تست خواهند شد. (در صورت عدم اطلاع‌رسانی مناسب، مسئولیت کلیه هزینه‌های مترتب بر این موضوع به عهده دفتر صادرکننده بلیط خواهد بود)
  • در بدو ورود به مرز هوایی ایران نیز غربالگری از همه مسافران انجام خواهد شد در صورت مشاهده موارد مشکوک پس از تست PCR مسافران با ملیت‌های خارجی در محل‌های مشخص‌شده قرنطینه (با اخذ مبلغ) و از مسافران با ملیت ایرانی تعهدنامه اقامت در قرنطینه خانگی اخذ خواهد شد.
  • تکمیل فرم خوداظهاری و تعهدنامه در فرودگاه مبدا و ارائه آن به مسئول مربوطه الزامی است.

 برقرای مجدد پروازهای ترکیه و شرایط پذیرش مسافر

با عنایت به باز شدن مرز ترکیه در حال حاضر شرایط پذیرش مسافر در پرواز تبریز استانبول برنامه‌ریزی شده توسط این شرکت در تاریخ 04 و 09 و 1399/07/11 صرفا به همراه داشتن جواب منفی تست کرونا (PCR) از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظرف مدت 72 ساعت قبل پرواز است.

آزمایشگاه ونک (تهران)

آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش (تهران)

آزمایشگاه بیمارستان پارس (تهران)

آزمایشگاه انستیتو پاستور (ویژه دیپلمات‌ها و مامورین دولتی جمهوری اسلامی)

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آراد (کرج)

آزمایشگاه پزشکی بوعلی (قم)

آزمایشگاه آذرمهر (اصفهان)

آزمایشگاه پزشکی نیلو (شیراز)

آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی واحد خراسان (مشهد)

آزمایشگاه دانش (خیابان 17 شهریور تبریز)

تریپ سامانه فروش بلیط هواپیما ارزان از ایران به نقاط مختلف کشور و دنیا است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروازها با ما همراه باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc