https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی اُپارک بهترین پارک آبی تهران را بشناسید

به روز رسانی: 30 خرداد ، 1402 جاذبه های گردشگری

اوپارک بهترین پارک آبی تهران

اُپارک یا پارک آبی اوپارک (Opark) از بزرگترین و بهترین پارک های آبی تهران به شمار می‌آید. اُپارک از هیجان انگیزترین تفریحات تهران است که حتی در فصل زمستان هم می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این پارک آبی سرپوشیده برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان سرگرمی‌ها و تفریحات مختلفی فراهم آورده است. در پارک آبی سرپوشیده اوپارک می‌توانید یک روز متفاوت و پرنشاط را غرق بازی و تفریح به بهترین شکل ممکن سپری کنید. در این مقاله به امکانات این پارک آبی، لوکیشن و قیمت بلیط ورودی اپارک می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا پیش از خرید بلیط اوپارک از تمام جزئیات این پارک آبی مطلع شوید.

اُپارک کجاست؟

وقتی به اوپارک بروید، پارک‌های آبی دیگری که رفته اید، فراموش می کنید. اول از همه شما با بزرگ‌ترین سرسره آبی سرپوشیده خاورمیانه روبرو می شوید. پس خیالتان راحت باشد سهم لذت و تفریح شما سرجایش است. دوم اینکه بر اساس هیجان خود مسیر آبی انتخاب کنید. انتخاب های شما زیاد است، فکر کنید کدام گزینه برای شما جذاب تر است. آرامش و ریلکس بودن را دوست دارید یا یک ماجراجویی پر از آدرنالین. در اوپارک برای هر سلیقه ای و با هر سن و سالی، فضا و امکانات لازم وجود دارد.  شما می توانید با بلندترین سرسره سقوط آزاد پر هیجان ترین پرتاب زندگی تان را تجربه کنید یا اینکه در مسیری جذاب مسابقه بدهید. سوم اینکه شما فرصت دارید با دوستان یا همراهان به اُپارک بروید و خاطره جذاب بسازید. این مجموعه از سال 96 با حضور وزیر ورزش و جوانان با ظرفیت 3 هزار نفر فعالیت خود را آغاز کرده است.

عکس اوپارک

تصویری از داخل مجموعه اوپارک تهران

ویژگی های اوپارک تهران

اوپارک همه استانداردهای حرفه ای پارک آبی را دارد. شما در استفاده از تجهیزات ایمن هستید چون طراحی و نصب سرسره‌ها توسط شرکت وایت واتر کانادا از برترین برندهای آبی دنیا انجام شده است. همچنین نیروهای غرق نجات در تمام استخرها حامی شما هستند. بیشتر کسانی که به مجموعه های آبی می روند نگران سالم بودن آب هستند. اُپارک دارای سیستم هوشمند میکروب زدایی آب و تصفیه قوی است تا مشتریان از شفافیت و سلامت آن اطمینان خاطر داشته باشند. همچنین برای رعایت بهداشت آب اُپارک دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت نیز هست.

امکانات مجموعه اپارک

اوپارک دارای 19 سرسره، جکوزی، رود خروشان، استخر موج و سایر امکانات تفریحی و رفاهی است. در ادامه به برخی از سرسره ها و تفریحات آبی اوپارک اشاره می کنیم:

سرسره ابر شیب

اگر عاشق سرعت و هیجان بالا هستید از سرسره ابرشیب استفاده کنید. این سرسره به دلیل شیب تند و زمان کوتاه سقوط به شما لذت پرتاب از ارتفاع را می دهد.

سرسره آکوالوپ

فرصت آدرنالین بازی را از دست ندهید. آکوالوپ سقوط آزاد با سرعت ۵۴ کیلومتر همراه با چرخش های 360 درجه است؛ شما بین زمین و هوا در پرواز خواهید بود. به دلیل شدت هیجان بالا، سرسره آکوالوپ برای افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند مناسب نیست.

اَبیس اوپارک

اگر با جمع دوستان یا خانواده به اوپارک رفته باشید، سرسره ابیس یک گزینه عالی است. این سرسره بزرگترین سرسره‌‌ مجموعه آبی اوپارک است؛ بخش جذاب سرسره آبیس، چرخش در طول مسیر از ارتفاع 18 متری و پرتاب نهایی و سریع در انتهای کار است.

رالی شیب اُپارک

اگر طرفدار چالش و مسابقه گروهی هستید، رالی 6 نفره را با نشاط و لذت تجربه کنید. شما در بزرگترین راید رالی خاورمیانه رقابت می کنید.

امکانات اوپارک

تصویری از رالی شیب اوپارک

سرسره های  اوپیچ

سرسره اوپیچ نیز یکی از بهترین سرسره های روباز موجود در مجموعه اوپارک تهران به شمار می آید، این سرسره حدود 20 متر ارتفاع دارد و شما می توانید هنگام سر خوردن از مسیرهای مارپیچ، تمامی بخش های اوپارک را هم تماشا کنید.

سرسره های اورنگ

برای شما که بازی های مفرح و بی دردسر دوست دارید، سرسره های اورنگ گزینه اول است. اورنگ به صورت روباز و سرپوشیده است. سرسره‌ی رنگین کمانی اورنگ لذت محض رها شدن در مسیری مارپیچ و غیرقابل پیش بینی است. قرار نیست کاری کنید! جریان آب شما را پیش می برد.

سرسره بومرنگ

اگر با دوستانتان به اوپارک رفته‌اید، سرسره بومرنگ را فراموش نکنید. شما می توانید در چند گروه 3 نفره لذت جمعی و هیجان آب بازی را تجربه کنید.

سرسره گردالوپ اُپارک

اگر فکر می کنید به اندازه کافی سرسره بازی نکرده اید، نوبت سرسره گردالوپ است؛ شما در طولانی ترین سرسره تونلی خاورمیانه هستید.

هیجان انگیزترین های گردشگری را بشناسید:

هیجان انگیزترین شهرهای دنیا کدامند؟

هیجان انگیزترین سیرک ها در جهان

امکانات آبی اوپارک تهران

از دیگر امکانات آبی مجموعه اوپارک می‌توان به این موارد اشاره کرد:

جکوزی

همیشه وسط آب بازی و شنا، جکوزی بهترین تفریح و استراحت است. به ویژه اگر با جمع دوستان و خانواده لذت بیشتری خواهید برد.

رودخانه خروشان

شک نکنید یکی از بخش های مهیج اوپارک رودخانه خروشان است. انتخاب اول خیلی از مهمانان این رودخانه ناآرام است. لذت شنا کردن و و موج سواری را همزمان ببرید.

استخر موج

استخر موج اُپارک تنها استخر سونامی استانداردی است که موج‌هایی به ارتفاع بیش از 1.5 متر را ایجاد می‌کند. شما در محیطی شبیه دریای خروشان قرار دارید.


چه خبر از قسمت کودکان اپارک؟ امکانات اوپارک برای کودکان

اگر قصد داریم با کودکان خود به اوپارک بروید، باید بگوییم این مجموعه امکانات مخصوص کودک هم دارد؛ فرزند شما در جزیره الوپیا و سرسره گوگولیا اوقات خوشی را خواهد گذراند. محیط مخصوص کودکان از ایمنی لازم برخوردار است و شما با خیال راحت می‌توانید کودک خود را برای آب بازی به این قسمت ببرید. دمای استخر کودکان هم مناسب سازی شده است.

جزیره الوپیا

اگر فرزند یا همراه زیر 16 سال دارید، جزیره الوپیا با یک دنیا وسایل بازی در انتظار است.

سرسره گوگولیا

برای خردسالان زیر 6 سال هم سرسره گوگولیا در نظر گرفته شده است. فرزند یا همراه خردسال شما در محیطی کاملا امن و بی خطر برای آب بازی قرار دارد. شیب ملایم و ارتفاع کم امکان همراهی والدین با کودکان را فراهم می کند.

اُپارک کودکان

تصویری از سرسره کودکان اوپارک

خدمات جانبی پارک آبی اوپارک (اُپارک)

  • خدمات ماساژ
  • میز فوتبال دستی
  • تیم عکاسی مستقر در اوپارک
  • امکان برگزاری جشن تولد
  • لاکر رایگان نگهداری وسایل شخصی
  • پارکینگ

قوانین پارک آبی اپارک تهران

به منظور حفظ محیطی ایمن و امن مجموعه اوپارک قوانین و مقرراتی برای رفاه مشتریان در نظر گرفته است:

  • استفاده از مایو در این مجموعه الزامی است.
  • برخی از سرسره ها مناسب کودکان نبوده و استفاده از آن ها برای افراد زیر 16 سال ممنوع است.
  • از ورود افرادی که مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده اند، جلوگیری می شود.
  • ورود کودکان زیر 12 سال بدون حضور همراه ممنوع است.
  • ورود گوشی موبایل و هر گونه وسیله عکاسی یا فیلم برداری به داخل مجموعه ممنوع است.
  • مدیریت پارک آبی می تواند با افرادی که قوانین را نادیده می گیرند برخورد کند.
  • به همراه داشتن هرگونه خوراکی در داخل محوطه اوپارک ممنوع است.
  • استفاده از کلاه برای افراد با موهای بلند و تمام بانوان الزامی است.

در اُپارک چی بخوریم؟ رستوران، کافه و امکانات رفاهی اوپارک

نمازخانه، اتاق مادر و کودک، دوش، رختکن، سرویس بهداشتی، کمک‌های اولیه، خروج اضطراری از امکانات رفاهی مجموعه  است. همچنین یک فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی نیز برای رفاه حال مشتریان دایر می باشد. در صورت نیاز به هر نوع وسیله شنا می توانید از این محل تهیه کنید. اگر از سایر نقاط ایران برای بازدید از این مجموعه راهی هستید رزرو بلیط هواپیما را در اولویت قرار دهید.

نگران خوراکی نباشید. انواع رستوران، کافی‌شاپ، آب‌میوه و بستنی، فود کورت، ساندویچ و سالاد بار در مجموعه آماده پذیرایی از مهمانان است. شما می توانید در کنار همراهان از وعده های غذایی و میان وعده لذت ببرید.

قیمت غذاهای اُپارک عکسی از رستوران پارک آبی اوپارک

سانس های مجموعه اُپارک

سانس بانوان پارک آبی اُپارک تهران: شنبه و دوشنبه، از ساعت ۹ تا ۲۲. چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۵:۳۰.

سانس آقایان پارک آبی اُپارک تهران: یکشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۹ تا ۲۲. چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۱۷ تا ۲۴. جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۲۳.

ساعت کاری مجموعه‌ی پارک آبی اوپارک در فصل تابستان از ساعت 9 صبح الی 22 شب و در فصول دیگر از ساعت 9 صبح تا 21 شب برای عموم باز است.

قیمت بلیط اوپارک

بلیط های این مجموعه شامل بلیط بزرگسالان و خردسالان است. برای اطلاع از قیمت بلیط ورودی اُپارک باید به سایت مجموعه مراجعه کنید. اگر کودک همراه شما قد زیر 120 دارد، در رده نونهال محسوب می شود و مشمول بلیط ارزانتری است. در حال حاضر قیمت بلیط اوپارک برای بزرگسالان در روزهای تعطیل 400 هزار تومان و در سایر روزهای هفته 350 هزار تومان است. قیمت بلیط اوپارک برای کودکان نیز 200 هزار تومان است.

دسترسی پارک آبی اُپارک

برای رسیدن به اوپارک کافی است از هر جای تهران خود را به اتوبان تهران کرج برسانید و بعد از بزرگراه آزادگان، خروجی شهرک گلستان را بپیچید. در انتهای خیابان شمیم مجموعه اُپارک را خواهید دید. اگر با مترو به اوپارک می‌آیید، باید در ایستگاه چیتگر یا ایران خودرو از مترو پیاده شوید و باقی مسیر را با تاکسی طی کنید. اگر از شهرهای دیگر ایران بلیط هواپیما تهران را خریداری کرده اید، باید بگوییم این مجموعه به فرودگاه مهرآباد نزدیک است و می‌توانید تفریح در اوپارک را در برنامه خود بگنجانید.

آدرس اوپارک

تهران، اتوبان تهران-کرج، بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان، انتهای خیابان شمیم، مجموعه اُپارک.

لوکیشن اوپارک

در زیر موقعیت پارک آبی اوپارک روی نقشه گوگل را می‌بینید:

لوکیشن اوپارک روی نقشه گوگل

جمع بندی

اُپارک بزرگترین و بهترین پارک آبی تهران است که سرسره های استاندارد و جدیدی دارد. در این مقاله به پارک آبی اوپارک و امکانات مختلف آن پرداختیم. اگر شما هم دوست دارید لذت یک تفریح هیجان انگیز در تهران را تجربه کنید، حتما به این مجموعه سری بزنید.

سوالات متداول

مهیج ترین قسمت اوپارک کدام است؟

سرسره ابیس، سرسره ابر شیب و سرسره گوادلوپ.

آیا ورود کودکان به اوپارک آزاد است؟

بله. جزیره الوپیا و سرسره گوگولیا مخصوص کودکان طراحی شده است. ورود کودکان زیر 12 سال فقط با همراه ممکن است.

آیا امکان رزرو اینترنتی بلیط اوپارک وجود دارد؟

بله شما می توانید از طریق سایت opark.ir بلیط اوپارک را تهیه نمایید. در صورت تهیه بلیط اینترنتی اُپارک از تخفیف برخوردار خواهید شد.

از چه سایت هایی می توان تخفیف بلیط اُپارک گرفت؟

از سایت تخفیفان و اُپارک می توانید تخفیف دریافت کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc