https://gateway.trip.ir/api/

همه چیز درباره پارک آبی آبسار اصفهان

به روز رسانی: 18 اردیبهشت ، 1403 مقاصد پر طرفدار

پارک آبی آبسار اصفهان

اصفهان پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران است. اما ردپای تاریخ در این شهر مانع این نشده است که اهالی فرهیخته اصفهان به فکر تفریح و سرگرمی گردشگران نباشند. پارک آبی آبسار یکی از بهترین و مجهزترین مجتمع‌های تفریحی در اصفهان است که سرگرمی و نشاط را به معنای واقعی کلمه، مهمان جان و روح شما می‌کند. اگر تصمیم دارید، سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را در اصفهان تجربه کنید، خوب است در برنامه گردشگری خود جایی را هم به حضور در پارک ابی ابسار اختصاص دهید. فقط قبل از آن بخش‌های متعدد این نوشتار را با دقت مطالعه کنید تا ضمن آشنایی با قسمت‌های مهیج آبسار، در اوقات حضور خود در این مجموعه نهایت استفاده را از زمان ببرید.

پارک آبی آبسار کجاست؟

پارک آبی ابسار مجتمعی تفریحی ورزشی در سپاهان‌شهر اصفهان است که به همت شرکت استحکام راه سپاهان در سال 1389 به بهره‌برداری رسید. این مجموعه تفریحی مهیج در دو فاز افتتاح شد که فاز اول تنها شامل یک استخر با وسعت 2000 متر مربع می‌شد. با افتتاح فاز دوم این مجموعه و افزودن پکیجی کامل از تفریحات آبی، آبسار تغییر و تحولی بنیادین پیدا کرد.

در حال حاضر مجموعه آبسار که به عنوان بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده فلات مرکزی شناخته می‌شود، مساحتی بالغ بر 12000 متر مربع دارد. معماری خاص و منحصربه‌فرد در کنار تفریحات مهیجی که در این مجموعه به چشم می‌خورد، آبسار را به یکی از بهترین جاهای دیدنی اطراف اصفهان تبدیل کرده است.

موقعیت جغرافیایی پارک آبی آبسار در اصفهان روی نقشه گوگل

امکانات تفریحی پارک آبی آبسار

پارک ابی آبسار از نظر تفریحات آبی متنوع و امکانات رفاهی ایده‌آل با مجموعه‌های تفریحی مهیج پایتخت ایران هم‌رده است. بنابراین اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، راهنمای سفر به اصفهان را مطالعه کنید و اگر انتخاب می‌خواهید یک روز از سفرتان را تنها به خوش‌گذرانی، تفریح و سرگرمی اختصاص دهید، از امکانات تفریحی پارک آبسار در اصفهان لذت ببرید. در مجموعه آبسار خیلی فرقی نمی‌کند زن باشید یا مرد، خردسال باشید یا میانسال؛ این مجموعه که روزانه میزبان 2 هزار نفر است، در تدارک بازی‌های مهیج خود به تمام دوره‌های سنی در هر دو گروه زنان و مردان توجه ویژه داشته است.

سالن حمام ترکی

حمام ترکی که بهترین یادگار ترکیه در ایران است، اولین بخش جذاب و مهیج این مجموعه را تشکیل می‌دهد. در سالن حمام ترکی آبسار می‌توانید با خیال راحت جسم خسته و روح افسرده خود را به دستان شفابخش ماساژورهای حرفه‌ای آن بسپارید. این سالن مجموعه‌ای کامل از گرمخانه‌ها و سکوهای ماساژ دارد که بازیکنان با لم‌دادن روی آن حالتی از خلسه را تجربه می‌کنند.

جکوزی

جکوزی‌ها پای ثابت هر مجتمع تفریحی هستند. این قاعده در مجموعه آبسار در بهترین حالت خود طراحی و اجرا شده است. در این پارک سرپوشیده سه دستگاه جکوزی با دماهای گوناگون وجود دارد که شما برحسب نیاز و سلیقه‌تان می‌توانید حضور در یکی را انتخاب کنید.

استخر

استخر پارک ابی ابسار جزو قدیمی‌ترین بخش‌های این مجموعه محسوب می‌شود که اتفاقا طرفداران بیشتری هم دارد. این قسمت دارای دو رختکن عادی و ویژه و سه استخر با نام‌های:

  • استخر شنا
  • استخر شیرجه
  • و استخر کودکان

است.

سالن ماساژ

اگر با حمام ترکی میانه خوبی ندارید و تنها به دنبال تجربه یک ماساژ حرفه‌ای هستید، سالن ماساژ این مجموعه را دریابید. در آبسار سالنی مجزا به ماساژ اختصاص داده شده است که کاربران با حضور در آن لحظاتی استثنایی و فرح‌بخش را زیر دست ماساژورها تجربه می‌کنند.

سالن سونا

سالن سونا بخار و سونا بخش از دیگر بخش‌های مجتمع آبسار است که ظرفیت بسیار بالایی هم دارد. آنچه حضور گردشگران در این بخش از مجموعه را لذت‌بخش‌تر می‌کند، طراحی فوق‌العاده شیک و آرامش‌بخش فضای داخلی سالن سوناست.

دریاچه مصنوعی

آبتنی‌کردن در دریاچه هم جذابیت و هیجان خاص خودش را دارد. این مجموعه دارای یک دریاچه مصنوعی است که بزرگ و کوچک می‌توانند لحظات شادی را با بازی در آن سپری کنند.

سقوط آزاد

وقتش رسیده است که پا را از دنیای تفریحات آبی آرام و ملایم آبسار کمی فراتر بگذارید و با سقوط جانانه خود هیجان را با دوز بالاتری تجربه کنید. بخش سقوط آزاد آبسار سرسره‌ای به ارتفاع 7 متر دارد که گردشگران با پریدن آن می‌توانند شجاعت و بی‌باکی خود را محک بزنند.

امکانات تفریحی پارک آبی آبسار

عکسی از سقوط آزاد در پارک آبی آبسار

فوتبال صابونی

یکی از صحنه‌های بسیار تماشایی در مجموعه آبسار فوتبال بازی‌کردن کاربران در زمینی آغشته به صابون است. این بخش که هیجان و نشاطی وصف‌نشدنی با خود به همراه دارد دارای سه نوع فوتبال صابونی، فوتبال توپی و فوتبال دستی می‌شود.

رودخانه آرام

آدرنالین خونتان که بالا زد، به دل رودخانه بزنید تا آرامشی خالص همه جانتان را فرا بگیرد. رودخانه آبسار ارتفاعی 90 سانتی‌متری و سرعتی بسیار آرام و ملایم دارد.

سرسره‌های آبسار

از جمله بهترین بخش‌های آبسار که گردشگران به عشق بازی و تفریح در آن راهی این مجموعه می‌شوند، سرسره‌های متنوع و جورواجور آن است. گروهی از این سرسره‌ها فردی و بخشی دیگر به شکل گروهی قابل استفاده است. از معروف‌ترین این سرسره‌ها می‌توان به بومرنگ، کامیکازه، تونلی و روباز اشاره کرد.

سرسره های پارک آبی آبسار اصفهان

تصویری از سرسره‌های پارک آبی آبسار

چاله فضایی

چاله فضایی‌ها هسته جذاب و مهیج هر مجموعه تفریحی را تشکیل می‌دهند. آبسار نیز از این نکته کلیدی غافل نبوده است و با تدارک چاله فضایی با شکل‌وشمایل قارچ اوج لذت و هیجان را برای گردشگران رقم می‌زند.

پارک آبی آبسار اصفهان

عکسی از چاله فضایی پارک آبی آبسار

سالن واقعیت مجازی

از دیگر قسمت‌های جالب پارک آبسار که تجربه بازی در آن را نباید از دست داد، سالن واقعیت مجازی است. این سالن که با نام اختصاری VAR شناخته می‌شود دو دو سانس مجزا میزبان بانوان و آقایانی است که مایلند بازی و تفریح را در فضایی کاملا واقعی تجربه کنند.

امکانات رفاهی پارک آبی آبسار

فقط تفریحات آبی مهیج و متنوع نیست که آبسار را به یک جاذبه تفریحی تمام‌عیار تبدیل کرده است. این مجموعه امکانات رفاهی ایده‌آلی هم دارد که در محبوبیت و شهرت آن نقشی چشمگیر دارند.

فست‌فود و کافه تریا

بهترین رستوران های اصفهان را که کنار بگذاریم، برای رفع گرسنگی و استراحت در محیطی آرام، قسمت فست‌فود و رستوران آبسار اولین و کامل‌ترین بخش رفاهی این مجموعه را تشکیل می‌دهد. در این قسمت می‌توانید بعد از تجربه هیجان و تفریح با سرو بهترین و لذیذترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها عیش حضور خود در این مجموعه را کامل کنید.

دسرسرا

اگر میلی به خوردن غذا ندارید، دسرسرای آبسار با ارائه جدیدترین معجون‌ها و شیرینی‌ها در خدمت شماست. این مجموعه بهترین انتخاب برای کسانی است که بر اثر زیاده‌روی در نوشیدن هیجان و تفریح دچار افت قندخون شده‌اند.

سالن نگهداری از کودکان

هیچ مانعی نباید برای تفریح و سرگرمی مادران خوش‌سیرت و مهربان این کشور وجود داشته باشد. با درنظرداشتن همین نکته، آبسار مجموعه‌ای رفاهی تحت عنوان سالن نگهداری از کودکان طراحی کرده است که بانوان می‌توانند با سپردن کودکان دو سال به بالای خود لحظاتی را غرق در سرور و شادی شوند.

سانس های پارک آبی آبسار

همان‌طور که گفته شد، پارک آبی ابسار بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی اصفهان به حساب می‌آید. در این مجموعه بانوان و آقایان این فرصت را دارند تا فارغ از هرگونه مشغله فکری و درگیری کاری اوقاتی را به سرگرمی و نشاط سپری کنند. سانس ویژه بانوان و آقایان به شرح زیر است:

سانس بانوان استخر آبسار

در پارک ابی ابسار سانس بانوان برای استفاده از استخر و سونای مجموعه، روزهای زوج و جمعه‌هاست. بانوان عزیز می‌توانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا 9:30 شب به استخر ابسار سپاهان شهر مراجعه کنند. علاوه‌براین، روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 3:30 بعدازظهر نیز به استفاده بانوان از سونا و استخر آبسار اصفهان اختصاص دارد.

سانس بانوان پارک آبی آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار اصفهان سانس بانوان را به روزهای فرد اختصاص داده است. بانوان محترم می‌توانند در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 12 بعدازظهر الی 9:30 شب برای تفریح و بازی در پارک ابی ابسار به این مجموعه مراجعه کنند. اگر شاغل هستید هم نگران نباشید! شما می‌توانید در روزهای پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب نیز به این مجموعه مراجعه کرده و خستگی هفته کاری را از تن به درآورید.

ساعات کاری استخر آبسار برای آقایان

روزهایی که به استفاده آقایان از استخر و سونای مجموعه آبسار اختصاص داده شده است، روزهای فرد، ساعت 2 بعدازظهر تا 11:30 شب خواهد بود. جمعه‌ها از ساعت 4 بعدازظهر تا 11:30 شب نیز، خدمات سونا و استخر ابسار به آقایان ارائه می‌شود.

ساعت کاری پارک آبی آبسار برای آقایان

برای تفریح و استفاده آقایان از امکانات پارک آبی آبسار اصفهان، ساعت 2 بعدازظهر تا 11:30 شب روزهای زوج در نظر گرفته شده است. در روزهای جمعه، آقایان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب از امکانات پارک آبی آبسار استفاده کنند و تنها یا با دوستانشان مدتی را خوش بگذرانند.

سانس‌های پارک آبی آبسار

عکسی از پارک آبی آبسار اصفهان سانس آقایان

قیمت بلیط پارک آبی آبسار اصفهان

قیمت بلیط پارک آبی آبسار در روزها و ماه‌های مختلف هفته کاملا متغیر است. برای اطلاع از جدیدترین و آخرین قیمت پارک آبی آبسار پیشنهاد می‌کنیم به سایت خود مجموعه مراجعه کنید. بااین‌حال، در ادامه نرخی تقریبی از هزینه بلیط این مجموعه را ارائه خواهیم کرد:

  • هزینه بلیط پارک آبی در روزهای شنبه تا دوشنبه: 365 هزار تومان
  • پارک آبی آبسار قیمت بلیط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه: 380 هزار تومان
  • پارک آبی آبسار قیمت بلیط در روزهای پنجشنبه و جمعه: 395 هزار تومان
  • هزینه بلیط پارک آبی آبسار برای کودکان (با قد کمتر از 140 سانتی‌متر) در تمام روزهای هفته: 235 هزار تومان

قیمت بلیط استخر آبسار اصفهان 1403

اگر هدف شما از مراجعه به پارک آبی آبسار اصفهان خرید بلیط استخر این مجموعه است، باید بدانید که قیمتی کمتر از هزینه استفاده از پارک آبی دارد. در اینجا هم پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین قیمت بلیط استخر آبسار را از سایت رسمی این مجموعه بررسی کنید؛ بااین‌حال، نرخ حدودی بلیط استخر ابسار سپاهان شهر به تفکیک سن و قد مراجعه‌کنندگان، به شرح زیر است:

  • هزینه بلیط استخر ابسار برای بانوان و آقایان در تمام روزهای هفته: 171.500 هزار تومان
  • قیمت بلیط استخر آبسار اصفهان قسمت کودکان (کمتر از 5 سال): 120 هزار تومان

آدرس و شماره تلفن پارک آبی آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار استان اصفهان در سپاهان‌شهر واقع شده است و برای مراجعه و استفاده از امکانات این مجموعه، لازم است به این نشانی مراجعه کنید. ممکن است در یکی از بهترین هتل های اصفهان اقامت داشته باشید و بخواهید از شرایط پارک آبی مطلع شوید. در این صورت می‌توانید برای رزرو نوبت به سایت رسمی پارک آبی آبسار مراجعه کنید. البته امکان رزرو تلفنی مجموعه پارک آبی آبسار سپاهان شهر برای مدارس و اردوهای گروهی نیز وجود دارد. دراین‌صورت، باید با شماره‌تلفن 03136508665 تماس بگیرید.

  • آدرس پارک ابی ابسار: استان اصفهان، شهرستان سپاهان شهر، بلوار شاهد
  • شماره پارک آبی آبسار: 7-03136511115

قوانین پارک آبی آبسار اصفهان

پارک تفریحی آبسار نظیر هر مجموعه آبی دیگر دارای ضوابط و قوانینی است که گردشگران در تمام اوقات حضور خود در این مجموعه ملزم به رعایت آن‌ها هستند. این قوانین شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. در پارک آبی این مجموعه هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد؛ اما برای استفاده از استخر پارک ابی ابسار، کاربران با محدودیت زمانی 2 ساعته روبه‌رو هستند.
  2. استفاده از بخش‌های خاصی در این پارک نظیر حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بازی، کافی‌شاپ و رستوران با پرداخت هزینه به صورت جداگانه همراه است.
  3. ورود به این مجموعه تنها با ارائه کارت شناسایی امکان‌پذیر است.
  4. کنسل‌کردن خرید تنها تا 48 ساعت بعد از خرید امکان‌پذیر است.

در سفر به اصفهان پارک آبی آبسار را از قلم نیندازید

وجود پارک تفریحی ورزشی آبسار در کنار تمام جاذبه‌های تاریخی و هنری اصفهان را به مقصدی ایده‌آل برای تعطیلات تبدیل کرده است. اگر از زندگی یکنواخت و کلافه‌کننده دنیای امروز خسته شده‌اید و در جست‌وجویی مکانی سالم و امن برای خوشگذرانی هستید، این پارک بهترین انتخاب است. فضای دنج و آرام و درعین‌حال مهیج این مجموعه ارزش این را دارد که همین الان یک بلیط هواپیما اصفهان خریداری کنید تا ساعتی بعد در دنیایی از خوشی و آرامش شیرجه بزنید. باور کنید سفرکردن به اصفهان با حضور این مجموعه لطف دیگری دارد.

سوالات متداول:

1. چه امکانات و ویژگی‌هایی در پارک آبی آبسار وجود دارد؟

پارک آبی آبسار یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین پارک‌های آبی در اصفهان است. در این پارک می‌توانید از انواع اسلایدها، لیلاک‌های آبی، حوضچه‌های شنا و استخرهای متنوع برای تمرینات آبی استفاده کنید. همچنین برای افرادی که به دنبال تفریحات غیرآبی هستند، فضاهای سبز و محل‌های استراحت نیز در این پارک فراهم شده است.

2. هزینه ورود به پارک آبی آبسار در اصفهان چقدر است؟

هزینه ورود به پارک آبی آبسار بسته به سن، روز هفته و فصل ممکن است متغیر باشد. برای مثال، برای بزرگسالان معمولاً یک تعرفه قیمت و برای کودکان تعرفه دیگری وجود دارد. همچنین، در روزهای پربازدید و تعطیلات ممکن است قیمت بلیت‌ها افزایش یابد. بهتر است قبل از سفر به پارک، از قیمت‌ بلیط‌ها و تعرفه‌های ورود به اینجا آگاه شوید تا برنامه‌ریزی خود را براساس آن انجام دهید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc