https://gateway.trip.ir/api/

آشنایی با بهترین هتل های اصفهان و قیمت آن ها

به روز رسانی: 14 فروردین ، 1403 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های اصفهان

انتخاب بهترین هتل اصفهان کار بسیار دشوار است؛ چرا که در هر گوشه از این شهر، انواع اقامتگاه‌های لوکس و سنتی به چشم می‌خورند که هر کدام زیباتر از دیگری هستند. در این مقاله تصمیم داریم تعدادی از بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها شامل اقامتگاه‌های لوکس، سنتی و متوسط هستند و سلیقه‌های مختلف را دربرمی‌گیرند. اگر تا انتهای مطلب زیر همراه ما باشید، دیگر چالشی برای انتخاب اقامتگاه در اصفهان نخواهید داشت.

بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان

اصفهان، نصف جهان، بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها را در خود جای داده است. این شهر که از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های ایرانی و خارجی به شمار می‌رود، هتل‌های پنج، چهار و سه ستاره فراوانی دارد. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های اصفهان ۵ ستاره را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی، کاروانسرایی به جا مانده از دوره طلایی صفوی در شهر اصفهان است که در سال ۱۳۳۶، به کوشش شرکت بیمه ایران به هتلی مجلل تبدیل شد. این هتل بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد و قدیمی‌ترین مهمانسرای تاریخ به شمار می‌رود. هتل عباسی و بهترین دسترسی را به جاذبه‌های گردشگری اصفهان دارد و شامل امکاناتی از قبیل چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، مرکز خرید، سالن همایش، باغ و رستوران است. این رستوران از بهترین رستوران های اصفهان به شمار می‌رود و در ماه‌های مختلف سال، پذیرای گردشگران بین‌المللی است.

معماری دوران صفویه در کلیه بخش‌ها و واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره عباسی به چشم می‌خورد و هوش از سر مهمانان می‌برد. در حقیقت، هتل عباسی، مشهورترین هتل اصفهان است و نیاز به تعریف ندارد. از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس هتل عباسی اصفهان: چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه
  • قیمت رزرو اتاق در هتل عباسی اصفهان: شروع از شبی ۳۸۰۰۰۰۰ تومان

هتل عباسی از بهترین هتل های اصفهان

تصویری از هتل عباسی

هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ، جدیدترین هتل پنج ستاره اصفهان است که در دل بافت تاریخی شهر قرار گرفته است. این هتل مجلل چهار طبقه، ۱۳۸ واحد اقامتی دارد و امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان و بزرگسالان، روف گاردن، آرایشگاه، سالن همایش و پارکینگ برای مهمانان فراهم کرده است. هتل چهارباغ در نزدیکی مدرسه چهارباغ، کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، سی و سه پل و میدان نقش جهان واقع شده است و دسترسی مناسبی به اماکن گردشگری دارد.

  • آدرس هتل چهارباغ اصفهان: ابتدای خیابان شیخ بهایی
  • قیمت رزرو اتاق در هتل چهارباغ اصفهان: شروع از شبی ۳۴۰۰۰۰۰ تومان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر در سال ۱۳۴۷ با نام هتل شرایتون و با ۱۳۰ اتاق کار خود را در مجاورت سی و سه پل آغاز کرد؛ اما پس از یک سال به کوروش تغییر نام داد و تا سال ۱۳۵۷ زیرنظر هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون فعالیت کرد. این هتل در حال حاضر زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان است و هفت طبقه و ۲۲۵ واحد اقامتی دارد.

هتل کوثر اصفهان در سال ۱۳۸۳ بازسازی شد و به شکل امروزی درآمد. رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی از جمله امکانات موجود در این هتل به شمار می‌ردند. با اقامت در هتل پنج ستاره و مجلل کوثر، سفری به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد و به اماکن گردشگری همچون سی و سه پل، محله جلفا و مدرسه چهارباغ نزدیک خواهید بود.

  • آدرس هتل کوثر اصفهان: بلوار ملت، مقابل سی و سه پل
  • قیمت رزرو اتاق در هتل کوثر اصفهان: شروع از شبی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان

بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان

هتل‌های چهار ستاره، امکانات مشابهی با هتل‌های پنج ستاره دارند و معمولا لوکس هستند؛ اما قیمت کرایه اتاق در این هتل‌ها، کمی پایین‌تر از هتل‌های پنج ستاره است. اگر به‌دنبال اقامتی راحت در اصفهان هستید و بودجه کافی دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه، تعدادی از بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان را به شما معرفی کنیم.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسما از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل شامل ۱۳ طبقه و ۸۸ واحد اقامتی است. از جمله امکانات هتل چهار ستاره آسمان می‌توان به رستوران با چشم‌انداز شهر اصفهان، کافی‌شاپ ۲۴ساعته، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، چهار سالن برای برگزاری همایش و مهمانی، خشکشویی و روم سرویس ۲۴ساعته اشاره کرد. آسمان از بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان است و طرفداران بسیاری در بین گردشگران دارد. با اقامت در این هتل، فاصله اندکی تا جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر دارید.

  • آدرس هتل آسمان اصفهان: خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی
  • قیمت رزرو اتاق در هتل آسمان اصفهان: شروع از شبی ۲۶۰۰۰۰۰ تومان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان (داریوش سابق)، در سال ۱۳۵۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل پنج طبقه، با ۹۵ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل چهار ستاره پیروزی در قلب شهر اصفهان و نزدیکی اماکن تاریخی همچون مسجد و مدرسه چهارباغ، کاخ چهل ستون و عمارت هشت بهشت قرار گرفته است و امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، آرایشگاه مردانه، خشکشویی، روم سرویس و سالن همایش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

  • آدرس هتل پیروزی اصفهان: میدان امام حسین، ابتدای خیابان چهارباغ پایین
  • قیمت رزرو اتاق در هتل پیروزی اصفهان: شروع از شبی ۱۶۵۰۰۰۰ تومان

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو در سال ۱۳۴۵ با ۴۰ اتاق افتتاح و سپس در سال ۱۳۶۵ با افزودن ۶۲ اتاق دیگر، تکمیل شد. در سال‌های اخیر، چهار واحد اقامتی جدید نیز به هتل اضافه شده است. هتل عالی قاپو شامل امکاناتی همچون رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، مینی بار، استخر، سالن کنفرانس و خدمات خشکشویی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگرچه این هتل چهار ستاره، سال‌ها پیش ساخته شده است؛ اما کیفیت بالا و تجهیزات کاملی دارد. هتل عالی قاپو به اماکن تاریخی همچون پل خواجو، سی و سه پل و مجموعه نقش جهان نزدیک است.

  • آدرس هتل عالی قاپو اصفهان: خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور، خیابان چهارباغ عباسی
  • قیمت رزرو اتاق در هتل عالی قاپو اصفهان: شروع از شبی ۲۲۰۰۰۰۰ تومان

هتل عالی قاپو از معروفترین هتل های اصفهان

عکسی از هتل عالی قاپو

بهترین هتل های سه ستاره اصفهان

در لیست بهترین هتل های اصفهان نوبت به معرفی هتل‌های سه ستاره این شهر رسیده است. این هتل‌ها امکانات اولیه را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و معمولا قیمت مناسبی دارند. در بخش‌های بعدی با چند نمونه از بهترین هتل های سه ستاره اصفهان آشنا خواهید شد.

هتل شیخ بهایی اصفهان

شیخ بهایی یکی از بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب است. این هتل پنج طبقه با ۵۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و به‌سرعت مورد‌استقبال مسافران قرار گرفت. امکانات هتل شیخ بهایی شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت و سرویس اتاق است؛ همچنین کلیه امکانات اولیه نظیر سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن و یخچال برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. با اقامت در بهترین هتل سه ستاره اصفهان، فاصله اندکی با جاذبه‌های گردشگری همچون میدان نقش جهان، مسجد جامع عباسی، سی و سه پل و عمارت عالی قاپو خواهید داشت.

  • آدرس هتل شیخ بهایی اصفهان: خیابان شمس آبادی، انتهای کوچه ۲۳
  • قیمت رزرو اتاق در هتل شیخ بهایی اصفهان: شروع از شبی ۸۵۰۰۰۰ تومان

هتل زهره اصفهان

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان با قیمت مناسب، هتل زهره است. این مجموعه شش طبقه‌ای در ۵۰ واحد اقامتی از مهمانان پذیرایی می‌کند. با اینکه زهره یک هتل سه ستاره است، ظاهر بسیار لوکس و جذاب و امکانات مناسبی دارد. رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، سالن همایش، صندوق امانات و روم سرویس ۲۴ساعته، از امکانات این هتل زیبا هستند. با اقامت در هتل زهره، کمتر از پنج دقیقه با زاینده رود، پل خواجو، سی و سه پل و مدرسه چهارباغ فاصله خواهید داشت.

  • آدرس هتل زهره اصفهان: خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری
  • قیمت رزرو اتاق در هتل زهره اصفهان: شروع از شبی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان

هتل اسپادانا اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان، هتلی سه ستاره با امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی، تاکسی سرویس، صندوق امانات و سالن کنفرانس است. این هتل دو طبقه در ۳۲ واحد اقامتی از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند و امکانات اولیه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. هتل اسپادانا در مجاورت جاذبه‌هایی از جمله سی و سه پل قرار گرفته و به کاخ چهل ستون، بازار مسگرها، کلیسای وانک و باغ هشت بهشت نزدیک است.

  • آدرس هتل اسپادانا اصفهان: بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی و سه پل و پل فردوسی
  • قیمت رزرو اتاق در هتل اسپادانا اصفهان: شروع از شبی ۱۸۵۰۰۰۰ تومان

هتل اسپادانا از بهترین هتل های سه ستاره اصفهان

عکسی از هتل اسپادانا اصفهان 

 بهترین اقامتگاه های بومگردی اصفهان

بسیاری از افراد در سفر به شهرهای کهن علاقه به اقامت در هتل‌های سنتی دارند تا بیشتر در حال‌وهوای شهر غرق شوند. اقامتگاه‌های بومگردی اصفهان نیز دست‌کمی از هتل‌های این شهر ندارند. اتاق‌های تمیز با امکانات کامل در کنار فضایی سنتی و صمیمی، سفری به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. پس اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در بهترین اقامتگاه های بومگردی این شهر اقامت داشته باشید.

اقامتگاه سنتی کریاس

هتل کریاس یا خانه نظام الاسلام که از سال ۱۳۹۰ به ثبت ملی رسید، بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد. این هتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد، شامل ۱۵ اتاق مجهز در طبقه همکف و طبقه اول است. اگرچه اقامتگاه کریاس، یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان است، اما معماری ساده و درعین‌حال بسیار زیبایی دارد. حوض وسط حیاط، اتاق‌های پنج‌دری و سه‌دری و ایوانی با ستون‌های گچ‌بری‌شده، جلوه خاصی به هتل بخشیده‌اند.

با اقامت در این هتل، چشم‌اندازی رو به مسجد جامع عباسی خواهید داشت. عمارت عالی قاپو و میدان نقش جهان نیز از جاذبه‌های تاریخی نزدیک به هتل کریاس هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات و روم سرویس اشاره کرد.

  • آدرس بوتیک هتل کریاس اصفهان: خیابان استانداری، کوچه عمرانی
  • قیمت رزرو اتاق در بوتیک هتل کریاس اصفهان: شروع از شبی ۱۸۵۰۰۰۰ تومان

اقامتگاه بومگردی اشکانی

اقامتگاه بومگردی اشکانی در سال ۱۳۹۷ در نزدیکی میدان نقش جهان افتتاح شد. این اقامتگاه، یک خانه قدیمی با ۹ اتاق است که ظرفیت پذیرش ۲۵ مهمان را دارد. رستوران سنتی، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی و روم سرویس ۲۴ساعته از امکانات موجود در اقامتگاه بومگردی اشکانی هستند. این اقامتگاه  تابه‌حال از نظر مسافران عملکرد قابل‌قبولی داشته است. با رزرو اتاق در مجموعه بومگردی اشکانی، فاصله اندکی تا جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان نظیر میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع عباسی و مسجد شیخ لطف‌الله خواهید داشت.

  • آدرس اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان: میدان نقش جهان، بازار نیم آور
  • قیمت رزرو اتاق در اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان: شروع از شبی ۱۲۰۰۰۰۰

اقامتگاه بومگردی عمارت مختار

اقامتگاه بومگردی مختار یکی از زیباترین و ارزان‌ترین اقامتگاه‌های اصفهان است که شامل دو طبقه با شش اتاق می‌شود. محوطه بیرونی عمارت مختار نیز حیاطی بزرگ به همراه حوضی پر از آب دارد. از امکانات عمومی اقامتگاه می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. قرار گرفتن عمارت مختار در محله‌ای آرام و باصفا، باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است. با رزرو اتاق در این مجموعه به سی و سه پل، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو، پل خواجو و منارجنبان نزدیک خواهید بود.

  • آدرس اقامتگاه بومگردی عمارت مختار اصفهان: خیابان استانداری
  • قیمت رزرو اتاق در اقامتگاه بومگردی عمارت مختار اصفهان: شروع از شبی ۶۵۰۰۰۰ تومان

سفر به نصف جهان و اقامت در بهترین هتل اصفهان

اگرچه هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در اصفهان وجود دارند و اغلب مورد‌قبول هستند؛ اما تلاش کردیم در این مقاله، لیست بهترین هتل های اصفهان با قیمت را در اختیارتان قرار دهیم. هتل‌های این لیست با توجه به بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف جمع‌آوری شده‌اند و پاسخگوی نیاز مسافران عزیز هستند.

شما می‌توانید با بلیط ارزان هواپیما اصفهان از هرکجای ایران به این شهر تاریخی سفر کنید و چند روزی را در بهترین هتل های آن اقامت داشته باشید. این هتل‌ها اغلب به شکل‌های سنتی تزئین شده و حال‌وهوای زندگی در دوره صفویه، قاجار و... را زنده می‌کنند.

آیا شما قبلا به اصفهان سفر کرده‌اید؟ در کدام هتل آن اقامت داشته‌اید؟ اگر اقامتگاه مناسبی را می‌شناسید که از نظر امکانات، قیمت یا دسترسی به اماکن دیدنی مناسب گردشگران باشد، لطفا در قسمت نظرات آن را معرفی کنید.

سوالات متداول:

1. بهترین هتل آپارتمان اصفهان کدام است؟

هتل آپارتمان آرام، هتل آپارتمان خاتون و هتل آپارتمان هشت بهشت از بهترین هتل آپارتمان‌های اصفهان هستند.

2. بهترین هتل های سنتی اصفهان کدام هتل‌ها هستند؟

هتل سنتی، هتل عباسی و هتل ایروان از بهترین هتل های سنتی اصفهان هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc