https://gateway.trip.ir/api/

با بهترین هتل های شیراز آشنا شوید

به روز رسانی: 29 اردیبهشت ، 1403 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های شیراز

همه ما می‌دانیم که پیش از سفر باید محل مناسبی برای اقامت پیدا کنیم؛ اما چطور باید اقامتگاه مناسب را تشخیص دهیم؟ وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه کمک بزرگی به ما می‌کنند؛ اما تعدد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و نظرات متفاوت درباره آن‌ها، انتخاب را دشوار کرده است. از آنجا که شیراز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود، در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین هتل های شیراز از نظر کاربران آشنا کنیم. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید و هنوز هتل موردنظرتان را پیدا نکرده‌اید، فقط پنج دقیقه از زمان خود را صرف مطالعه مطلب زیر کنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز

شیراز یکی از محبوب‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و سالانه از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند؛ ازاین‌رو، وجود انواع و اقسام هتل‌های پنج ستاره و لوکس در این شهر کاملا طبیعی است. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین هتل های ۵ ستاره شیراز را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر به اقامتگاه‌های مجلل و مجهز علاقه دارید، این هتل‌ها برایتان مناسب هستند.

هتل زندیه؛ از لوکس ترین هتل های شیراز

هتل پنج ستاره زندیه شیراز در سال 1394 در حریم مجموعه زندیه افتتاح شد. این هتل، شش طبقه و 72 اتاق دارد و بهترین امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. رستوران، استخر، پارکینگ، اینترنت، سالن ورزشی و روم سرویس از جمله امکانات موجود در این هتل هستند. با اقامت در هتل زندیه فاصله کمی تا ارگ کریمخان، مجموعه وکیل،‌ موزه پارس و مسجد نصیرالملک خواهید داشت. این هتل، یک اقامتگاه تمام‌عیار است و همه نیازهای شما را برطرف می‌کند. مطمئن باشید که اوقات خوشی را در هتل زندیه شیراز سپری خواهید کرد.

  • آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت، پشت ارگ کریمخان
  • شماره تماس هتل زندیه شیراز: 07132234234

هتل زندیه از بهترین هتل های شیراز

تصویری از هتل زندیه

هتل بزرگ شیراز؛ از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

هتل بزرگ شیراز بر اساس معیارهای بین‌المللی طراحی شده و از مجهزترین هتل‌های پنج ستاره ایران است. این هتل، 13 طبقه و 158 اتاق دارد و در سال 1392 آغاز به کار کرده است. معماری منحصربه‌فرد هتل بزرگ و امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌دهد، این هتل را به بهترین هتل شیراز از نظر مسافران تبدیل کرده است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران پانورامیک هتل بزرگ شیراز، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، گیم نت، صرافی، پارک کودک و تاکسی سرویس اشاره کرد. با رزرو اتاق در هتل بزرگ شیراز به جاذبه‌هایی همچون دروازه قرآن، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ نزدیک خواهید بود.

  • آدرس هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن
  • شماره تماس هتل بزرگ شیراز: 07132274820

بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل‌های چهار ستاره قیمت مناسب‌تری از هتل‌های ۵ ستاره دارند؛ اما از لحاظ امکانات، تقریبا مشابه یکدیگر هستند. در ادامه لیست بهترین هتل های شیراز قصد داریم تعدادی از هتل‌های چهار ستاره محبوب شهر را به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها، امتیاز بالایی از طرف کاربران کسب کرده‌اند و همگی لوکس و مجهز هستند.

هتل الیزه؛ از بهترین بوتیک هتل های شیراز

هتل الیزه در سال ۱۳۹۳ در یکی از لوکس‌ترین مناطق شهر شیراز و به سبک بوتیک هتل راه‌اندازی شد. این هتل هفت طبقه، ۶۸ اتاق دارد و با توجه به استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته شده است. هتل الیزه با بافت تاریخی شهر کمی فاصله دارد؛ اما مهمانان گرامی می‌توانند با استفاده از خودروی شخصی یا ایستگاه مترویی که در نزدیکی هتل قرار گرفته، خود را به مرکز شهر برسانند.

از امکانات هتل الیزه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، کنسول بازی، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی و اینترنت رایگان اشاره کرد. 

  • آدرس هتل الیزه شیراز: معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰
  • شماره تلفن هتل الیزه شیراز: ۰۷۱۳۶۲۳۸۸۹۰

هتل الیزه از معروفترین هتل های شیراز

تصویری از هتل الیزه

هتل کریمخان شیراز؛ تلفیق فضای سنتی و مدرن

در لیست بهترین هتل های شیراز، نباید هتل کریمخان را از یاد ببریم. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و ۶۳ اتاق مجهز را در خود جای داده است. تلفیق معماری سنتی با فضای مدرن، برخورد مناسب کارکنان و محیط دنج و آرام، از دلایل اصلی محبوبیت هتل کریمخان در بین مسافران به شمار می‌روند.

این هتل، امکاناتی نظیر استخر، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، مینی بار و روم سرویس را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و در مقایسه با سایر هتل‌های چهار ستاره، قیمت مناسب‌تری دارد. با اقامت در هتل کریمخان، کمتر از پنج دقیقه با ارگ کریمخان و مجموعه وکیل شامل مسجد، حمام و بازار وکیل شیراز فاصله خواهید داشت.

  • آدرس هتل کریمخان شیراز: خیابان رودکی
  • شماره تماس هتل کریمخان شیراز: ۰۷۱۳۲۲۳۵۰۰۱

بهترین هتل های سنتی شیراز

در سفر به شهرهای کهن ایران همچون شیراز، اصفهان و یزد، اقامت در هتل‌های سنتی، حال‌وهوای دیگری دارد؛ عمارت‌های تاریخی که به هتل و اقامتگاه تبدیل شده‌اند و مانند سفر در تونل زمان هستند. اگر شما نیز به اماکن تاریخی علاقه دارید و می‌خواهید با بهترین هتل های سنتی شیراز آشنا شوید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید. همچنین می‌توانید با مطالعه راهنمای سفر به شیراز اطلاعات بیشتری درباره این شهر باستانی به دست آورده و به تمام امکانات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

هتل پنج دری؛ نگین درخشان هتل‌های سنتی شیراز

نام اقامتگاه پنج دری، در میان هتل‌های سنتی شیراز می‌درخشد؛ زیرا ساختمان آن بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد و سازه‌ای بسیار زیبا است. پنج دری در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و به‌سرعت به محبوبیت دست پیدا کرد. در این مکان، امکاناتی همچون رستوران و اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

از مزایای دیگر هتل سنتی پنج دری، دسترسی سریع آن به اماکن تاریخی همچون حرم شاهچراغ، سرای مشیر، مسجد نصیرالملک، مجموعه وکیل و خانه زینت‌الملوک است.

  • آدرس هتل سنتی پنج دری شیراز: خیابان ۹ دی، روبه‌روی پارکینگ عمومی شاهچراغ، کوچه هفت پیچ
  • شماره تماس هتل سنتی پنج دری شیراز: ۰۷۱۳۷۳۹۵۲۱۴

هتل سنتی گل طاها؛ دریچه ای رو به تاریخ

هتل سنتی گل طاها یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر کاربران است. این هتل دو طبقه در سال 1394 افتتاح شد؛ اما قدمت ساختمان آن به دوره قاجار برمی‌گردد. هتل سنتی گل طاها با داشتن 18 اتاق با امکاناتی از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون،‌ حمام، سرویس بهداشتی و اینترنت، پذیرای مهمانان از سراسر دنیا است. با اقامت در این هتل زیبا و دوست‌داشتنی به جاذبه‌های گردشگری همچون مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، حرم شاهچراغ و کلیسای ارامنه نزدیک خواهید بود.

  • آدرس هتل سنتی گل طاها: سه راه نمازی، محله سنگ سیاه، روبه‌روی کلیسای ارامنه، پلاک 43
  • شماره تماس هتل سنتی گل طاها: 07137384386

هتل سنتی گل طاها از بهترین هتل ها در شیراز

تصویری از هتل سنتی گل طاها

بهترین هتل های ارزان شیراز

هزینه‌های سفر به‌قدری بالا رفته است که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی، در هتل‌های ارزان‌قیمت اقامت کنند. از آنجا که شیراز یک شهر توریستی و پذیرای قشرهای مختلف است، علاوه‌بر هتل‌های پنج ستاره و لوکس، هتل‌های ارزان‌قیمت نیز دارد. این هتل‌ها علاوه‌براینکه امکانات اولیه را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و مکان‌های مناسبی برای استراحت و خواب هستند، هزینه سفر به شیراز را نیز کاهش می‌دهند. در بخش‌های بعدی، با بهترین هتل های ارزان شیراز آشنا می‌شوید.

هتل رودکی؛ از بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب

در فهرست بهترین هتل های ارزان شیراز به سراغ هتل رودکی آمده‌ایم. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۵۸ در پنج طبقه افتتاح و در سال ۱۳۹۶، کاملا بازسازی شد. هتل رودکی در حال حاضر ۳۳ اتاق دارد و امکانات اولیه را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله مزایای این هتل، نزدیکی به اماکن گردشگری شهر شیراز همچون ارگ کریمخان، مجموعه وکیل، آرامگاه حافظ و باغ جهان‌نما است.

  • آدرس هتل رودکی شیراز: بلوار کریمخان زند، نبش خیابان ایزدی، خیابان رودکی
  • شماره تلفن هتل رودکی شیراز: ۰۷۱۳۲۲۴۴۳۶۳

هتل حافظ؛ با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب

هتل حافظ نیز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز ارزان به شمار می‌رود. این هتل دو طبقه، ۳۴ اتاق دارد و در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده است. اگر قصد ندارید هزینه بالایی برای اقامت در شیراز پرداخت کنید و دسترسی به امکانات رفاهی اولیه کفایت می‌کند، هتل دو ستاره حافظ گزینه خوبی است. از جمله مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی آن به جاهای دیدنی شیراز از جمله ارگ کریمخان، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان‌نما و حرم شاهچراغ اشاره کرد.

  • آدرس هتل حافظ شیراز: خیابان فردوسی، چهارراه پارکینگ به سمت خیابان هجرت، اولین کوچه سمت چپ
  • شماره تماس هتل حافظ شیراز: ۰۷۱۳۲۲۴۰۷۰۱

سفر هوایی و اقامت در بهترین هتل های شیراز

انتخاب بهترین هتل شیراز کار بسیار دشواری است؛ اما تلاش کردیم در این مقاله به معرفی تعدادی از هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره، اقامتگاه‌های سنتی و همچنین هتل‌های ارزان‌قیمت این شهر بپردازیم که از طرف کاربران امتیاز بالایی را کسب کرده‌اند. اکنون شما عزیزان می‌توانید با توجه به علاقمندی‌ها، نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و سپس با خرید بلیط هواپیما ارزان شیراز سفری به‌یادماندنی را آغاز کنید.

اگر تجربه سفر به استان فارس و گشت‌وگذار در محله‌ها و مناطق مختلف شیراز را دارید، حتما دیده‌ها و شنیده‌هایتان را با ما در میان بگذارید. تجربیات شما می‌تواند راهنمای خوبی برای گردشگران شهر ادب باشد.

سوالات متداول:

1 بهترین هتل های شیراز کدامند؟

هتل زندیه، هتل بزرگ، هتل چمران و هتل هما از بهترین هتل های شیراز هستند.

2. قیمت هتل های شیراز چقدر است؟

محدوده قیمت هتل های شیراز با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی آن‌ها متفاوت است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc