https://gateway.trip.ir/api/

ویزا دبی

به روز رسانی: 15 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

ویزا دبی

روزانه تعدادی بسیاری از شهروندان ایرانی به عنوان‌های مختلف مانند کار، تجارت، تفریح و ... به شهر دبی سفر می‌کنند و به همین منظور نیازمند دریافت روادید سفر به کشور امارات هستند. برای آشنایی با انواع روادید سفر به دبی و مراحل دریافت آن در ادامه مطلب همراه ما باشید.

روادید یا ویزا به مجوز ورود به کشور خارجی گفته می‌شود که کلیه اتباع خارجی (به استثنا اتباع کشورهایی که با یکدیگر قرارداد لغو روادید دارند) پیش از ورود به کشوری بیگانه برابر مقررات ملزم به دریافت آن هستند.

انواع ویزاهای توریستی امارات

برای ورود به هر کدام از شهرهای امارات، باید ویزای امارات متحده عربی را داشته باشید. ویزای توریستی امارات معمولا ۱۴ روزه است و هر ویزا به مدت یک ماه اعتبار دارد؛ یعنی با ویزای توریستی امارات شما حق ۱۴ روز اقامت در شهر مورد نظرتان را دارید. البته دریافت ویزای یک ماهه و سه ماهه هم از امارات امکان پذیر است و با انتخاب این نوع از ویزا شما امکان یک یا سه ماه اقامت در شهر مورد نظرتان را دارید.

قیمت ویزای توریستی امارات براساس نوع ویزا، مدت اقامت، عادی یا ضروری بودن متفاوت است. در صورتی که بخواهید بدون بلیط هواپیما، ویزای دبی و امارات بگیرید، از شما یک چک ضمانت هم دریافت می‌کنند. قیمت ویزای عادی امارات، ۳۳۰ هزار تومان است.

انواع ویزای دبی

نوع ویزا

قیمت

اقامت (روز)

اعتبار (روز)

توریستی ۱۴ روزه عادی

۲۹۰ درهم

۱۴

۶۰

توریستی ۱۴ روزه فوری

۳۷۰ درهم

۱۴

۶۰

توریستی یک ماهه

۳۴۰ درهم

۳۰

۶۰

توریستی سه ماهه

۱۰۹۰ درهم

۹۰

۶۰

توریستی مولتی سه ماهه

۲۲۹۰ درهم

۱۴

۶۰

توریستی ویژه دبی اتباع خارجی

۴۰۰ درهم

۱۴

۶۰

توریستی یکماهه مولتی دبی

۱۰۱۰ درهم

۱۴

۶۰

مدت زمان اخذ ویزای دبی

ویزای دوبی به دو صورت عادی و اضطراری صادر می‌شود. به طور معمول ویزای عادی در مدت ۷ روز و ویزای اضطراری در مدت ۳ روز کاری صادر می‌شود. همچنین، مبنای محاسبه روز کاری جهت دریافت ویزا روز پس از دریافت مدارک خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

ویزای دبی به صورت برگه‌ای صادر می‌شود و اجباری به الصاق عکس ندارد و برای دریافت آن ارائه مدارک زیر الزامی است؛

  • اسکن رنگی از کلیه صفحه‌های گذرنامه
  • چک ضمانت
  • تسویه کامل

آدرس سفارت امارات در تهران

تهران خیابان ولیعصر تقاطع خیابان ظفر رو به روی رستوران حاتم شماره 337 شماره تماس : 88788515

همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک خرید بلیط هواپیما دبی و یا رزرو هتل دبی خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc