https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل‌های دبی از لوکس تا اقتصادی + عکس و آدرس

به روز رسانی: 12 دی ، 1401 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های دبی از لوکس تا اقتصادی

امروزه دبی تبدیل به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان شده است. اما این که در کدام هتل این شهر اقامت داشته باشید، سوال بزرگی است که باید قبل از سفر به دبی به آن پاسخ دهید. کدام هتل دبی بهترین هتل برای اقامت است؟ اقامت در کدام هتل دبی می‌تواند سفری ارزان را برای مسافران رقم بزند؟ در این مطلب قصد داریم هم بهترین و لوکس ترین هتل های دبی و هم ارزان ترین هتل‌های دبی با قیمت مناسب را معرفی کنیم. پس قبل از خرید بلیط دبی حتما این مطلب را بخوانید تا اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در ادامه بهترین هتل های دبی را از لوکس تا اقتصادی برای شما فهرست می کنیم:

جمیرا امارات تاورز

تصویری از استخر روباز هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

اگر سلیقه شما لاکچری است و دوست دارید اقامتی رویایی در یک هتل 5 ستاره داشته باشید، هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers) را در ابتدای لیست انتخابی خود قرار دهید. اما چرا این توصیه را می‌کنیم؟ این هتل در اتوبان شیخ زاید واقع شده و دسترسی به مترو برج امارات برایتان بسیار آسان خواهد بود. در این هتل حدود 400 اتاق مجزا وجود دارد که هر کدام از امکانات رفاهی نظیر قهوه‌ساز، مبلمان، اینترنت و... برخوردار هستند. جالب است بدانید در برخی اتاق‌ها امکان دسترسی مستقیم به پارک آبی هم مهیا شده است. همچنین در هتل جمیرا امارات تاورز می‌توانید به ساحل اختصاصی و باشگاه ورزشی هم دسترسی داشته باشید. انواع غذاهای عربی و بین‌المللی در 9 رستوران این هتل سرو می‌شود که می‌توانید مطابق با سلیقه خود غذای موردنظرتان را انتخاب کنید. 

آدرس هتل جمیرا امارات تاورز: امارات متحده عربی، دبی، اتوبان شیخ زاید، برج‌های امارات

هتل جمیرا مینا السلام

نمایی از هتل جمیرا مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی

اگر به دنبال هتل 5 ستاره دیگری هستید، می‌توانید هتل مینا السلام دبی را در نظر بگیرید. چندان تفاوتی ندارد که کدام هتل دبی را ترجیح می‌دهید، به هر حال تمامی هتل‌های 5 ستاره این شهر بسیار مجلل و زیبا هستند و رضایت خاطر شما را فراهم خواهند کرد. با این حال اتاق های بزرگ  و دلباز هتل مینا السلام وجه تمایز پررنگی است؛ وسایل مجلل و چوبی اتاق های هتل بر زیبایی آن افزوده است. این هتل نیز دارای امکانات مختلفی مانند باشگاه ورزشی، اسپا، رستوران و کافه، پارک آبی، بار، استخر روباز و... است. اکثر اتاق‌های هتل بالکن اختصاصی با نمایی رو به دریا دارند. این هتل 50 رستوران مختلف دارد که این امکان را فراهم می‌آورد تا در هر جایی از هتل بتوانید غذای مورد نظر خود را سرو کنید. در ضمن هر روز غروب جلسه یوگا در ساحل اختصاصی هتل برگزار می شود.

آدرس هتل مینا السلام: امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

هتل سوفیتل دبی

اگر بلیط دبی خود را در دست گرفته و به دنبال اقامتی لاکچری در این شهر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا هتل ساحلی سوفیتل را در نظر بگیرید. این هتل 5 ستاره 546 اتاق دارد و یکی از بهترین اقامتگاه‌‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های هتل دارای مبلمان، تلویزیون، حمام، ماهواره و.. هستند. علاوه بر این در هتل 7 رستوران و بار مختلف وجود دارد که هر کدام پذیرای شما خواهد بود. در برخی از این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای بین‌المللی را هم امتحان کنید. برخی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا دارند و برخی دیگر منظره شهر و برج خلیفه را به شما نشان خواهند داد. از دیگر امکاناتی که در این هتل می‌توانید مشاهده کنید، استخر، سالن ورزشی، اسپا، سالن برگزاری مهمانی و... است. در برخی از ایام سال مانند کریسمس در هتل سوفیتل برنامه های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

آدرس هتل سوفیتل دبی: دبی، پالم جمیرا

هتل لاوندر

نمایی از اتاق های هتل لاوندر دبی

هتل لاوندر دبی

اگر دنبال ارزانترین تور دبی یا هتل‌های ارزان دبی هستید، باید هتل‌هایی را انتخاب کنید که ستاره‌های کمتری دارند. برای مثال، هتل لاوندر دبی یک هتل 3 ستاره است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این هتل 117 اتاق دارد و در مرکز شهر دبی واقع شده است. دسترسی آسان این هتل به ایستگاه متروی الریگا نیز از جمله مزیت‌های هتل لاوندر دبی است. صندوق امانات، خشک‌شویی، آرایشگاه، ترانسفر و... از جمله خدمات رفاهی این هتل زیبا به حساب می‌آید. هر یک از اتاق ها یک تراس دارند و سیستم تهویه هوا، اتو، سشوار، چای ساز و قهوه ساز و.. از دیگر امکانات اتاق های هتل لاوندر دبی است. در ضمن این هتل برای افراد با ناتوانی جسمی به خوبی مناسب سازی شده است.

آدرس هتل لاوندر دبی: دبی، خیابان الجزیره

هتل سیتی استار دبی 

هتل سیتی استار دبی هم یک هتل سه ستاره است و به نسبت از بسیاری از هتل‌های دیگر ارزان‌تر است. در این هتل می‌توانید صبحانه را به شکل بوفه میل کنید. برای وعده غذایی ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران‌‌هایی که در اطراف هتل وجود دارند، مراجعه کنید. این هتل به ایستگاه متروی صلاح الدین بسیار نزدیک است و فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید دبی نیز دارد. علاوه بر این، هتل سیتی استار تا فرودگاه بین‌المللی دبی حدودا ده دقیقه با خودرو فاصله دارد. 

آدری هتل سیتی استار: دبی، دیره، خیابان صلاح الدین

هتل‌ ایبیس الرقه در دبی

این هتل همانطور که از نامش مشخص است در منطقه الرقه قرار دارد. هتل ایبیس دبی حدود 280 اتاق دارد و جزو هتل‌های ارزان دبی به شمار می‌رود. رستوران هتل ‌آی بی آ اس 24 ساعته در خدمت مسافران است و انواع  غذاهای مختلف را برای شما آماده خواهد کرد. علاوه بر این متروی الرقه نیز در نزدیکی هتل قرار دارد و تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به این ایستگاه مترو برسید. این هتل به نهر و هم چنین به استادیوم تنیس دبی بسیار نزدیک است. هر چند این هتل در دبی فقط دو ستاره دارد اما بسیاری معتقدند حق این هتل بیشتر از دو ستاره است؛ تمیزی هتل ایبیس و رفتار خوب کارکنان از نکات مثبتی به حساب می آید که مسافران به آن اشاره کرده‌اند.

آدرس هتل ایبیس دبی: دبی، دیره، الرقه

هتل سان اند سندز دبی

هتل سان اند سندز هم در خیابان الرقه واقع شده است و 120 اتاق دارد. استخر روباز، وای فای رایگان، سالن ماساژ، سونا و ... از جمله امکانات رفاهی این هتل 3 ستاره است. با 5 دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی برسید. علاوه بر این مرکز خرید الغریر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم به این هتل بسیار نزدیک است. در مجموع می‌توان گفت هتل سان اند سندز با توجه به سه ستاره بودن و امکان اقامت ارزان در آن، خدمات رفاهی و دسترسی هتل به مراکز مهم دبی ارزش رزرو در تور دبی را دارد. 

آدرس هتل سان اند سندز: دبی، دیره، الرقه

هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس هم یک هتل سه ستاره است و حدود 154 اتاق دارد. وای فای رایگان، استخر روباز، صرافی، سالن اجتماعات و... از جمله امکانات رایگان این هتل است. هتل دریم پالاس در منطقه دیره واقع شده و تنها با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی برسید. با اقامت در هتل دریم پالاس به ایستگاه‌های مترو الرقه و صلاح الدین بسیار نزدیک خواهید بود. علاوه بر این اگر عاشق خرید هستید این هتل برای شما بهترین انتخاب است؛ چون می‌توانید با 5 دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید رییف و الغریر برسید. 

آدرس هتل دریم پالاس دبی: امارات متحده عربی، دبی، دیره

هتل کلاریج دبی

تصویری از نمای هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی

یکی دیگر از هتل‌های خوب دبی است که سه ستاره داشته و 92 اتاق را در دل خود جای داده است. تلویزیون، ماهواره، خشکشویی، مرکز تجارت، اجاره خودرو و.. از جمله امکانات این هتل است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر عاشق غذاهای تند و هندی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران هندی این هتل دبی حتما سر بزنید. در این رستوران علاوه بر غذای هندی، غذای لبنانی هم پخته و سرو می‌گردد. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی حدودا 7 کیلومتر فاصله دارد. 

آدرس هتل کلاریج: دبی، دیره، خیابان نایف

هتل میفر دبی

هتل میفر دارای 132 باب اتاق است و یک هتل 3 ستاره به شمار می‌رود. در این اتاق‌ها انواع امکانات مانند میز کار، مبلمان، تلویزیون .... وجود دارد. علاوه بر این در هتل می‌توانید به امکاناتی چون آرایشگاه، وای فای رایگان، سونا، ترانسفر فرودگاهی و... دسترسی داشته باشید. برج ساعت، زمین گلف، مرکز خرید الغریر از جمله مکان‌های مهم تفریحی اطراف این هتل هستند. همچنین هتل میفر یک پارکینگ اختصاصی هم دارد.

آدرس هتل میفر: دبی، دیره، الرقه

هتل نیهان پالاس دبی

هتل نیهان پالاس دبی یکی دیگر از انتخاب‌های ارزانی است که می‌توانید داشته باشید. این هتل سه ستاره است و 70 اتاق مجزا دارد. تمامی اتاق‌ها حمام، مینی بار، سیستم تهویه، مبلمان و.. دارند و در خود هتل هم می‌توانید به وای فای رایگان، صرافی، بار و بوفه و... دسترسی داشته باشید. فاصله بین این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی 4 کیلومتر است. 

آدرس هتل نیهان پالاس: دبی، دیره، میدان ساعت

هتل فونیکس دبی

نمایی از اتاق های هتل فونیکس دبی

هتل فونیکس دبی

هتل فونیکس دبی هم یک هتل سه ستاره است و اگر دوست دارید اقامت ارزانی داشته باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید. این هتل 80 اتاق دارد که هر کدام از اتاق‌ها از امکاناتی نظیر مبلمان، میز کار، تهویه مطبوع، تراس، اسپا و... برخوردار هستند. با 20 دقیقه رانندگی می‌توانید از هتل به فرودگاه بین‌المللی دبی برسید. علاوه بر این اگر همین زمان را صرف کنید می‌توانید به مرکز خرید قدیمی الغریر نیز دسترسی داشته باشید. 

آدرس هتل فونیکس دبی: دبی، دیره، نایف

هتل دلمون پالاس دبی

با انتخاب هتل دلمون پالاس دبی در ارزان‌ترین تور دبی می‌توانید یکی از سفرهای ارزان خود به این شهر لوکس را تجربه کنید. این هتل سه ستاره است و در 132 اتاق مجزا آماده پذیرایی از شما خواهد بود. تمامی اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی، مبلمان، آرایشگاه، اسپا و... هستند. فاصله هتل دلمون پالاس تا دیره حدود 5 دقیقه است و علاوه بر این، با فرودگاه بین‌المللی دبی هم فاصله کمی دارد. منوی صبحانه هتل، از نوع بوفه است و تمامی حمام‌های هتل وان دارند. 

آدرس هتل دلمون پالاس: دبی، دیره، خیابان 36، پشت هتل تاج 

بهترین هتل دبی از نظر شما کدام است؟

آیا شما هم به فکر خرید بلیط دبی و تجربه یک سفر لذت‌بخش به این شهر هستید؟ فکر می‌کنید مهم‌ترین نکته‌ای که در یک اقامت رویایی باید به آن توجه کنید چه چیزی است؟ بی‌شک اقامت در یک هتل زیبا با قیمت مناسب برای هر شخصی در هر مسافرتی ایده آل است. اما برای این منظور لازم است تا هتل‌های مختلف شهر مقصد را بشناسید و ویژگی‌های هر کدام را بدانید. علاوه بر این باید با توجه به بودجه خود مورد مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید از پس هزینه‌های آن برآیید. در این مقاله از مجله گردشگری تریپ راجع به بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های دبی صحبت کردیم و انواع هتل‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف را فهرست نمودیم. به نظر شما بهترین هتل دبی برای اقامت در امیرنشین لوکس خاورمیانه کدام است؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc