https://gateway.trip.ir/api/

پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟

انواع مختلف کلاس های پروازی برای افراد مختلف تعبیه شده است، در این پست وبلاگ به امکانات فرست کلاس اشاره میکنیم و با ایرلاین های مطرح آشنا میشویم
قرن حاضر برای صنعت حمل و نقل یک جهش بزرگ است. تکنولوژی یک نیاز ضروری تلقی می شود و این موضوع که در کدام نقطه از دنیا هستید مهم نیست، بلکه ناوگان حمل و نقل پیشرفته، زندگی را آسان تر می کند و به ما امکان انجام کارهای فوق العاده را می دهد. صنعت گردشگری نیز از این موجه نوآوری بهره برده است. هتل ها ترغیب شده اند تا هزینه های هنگفتی را برای باشکوه تر شدن محیط خود جهت اقامت راحت برای مسافر هزینه کنند. رستوران ها و مراکز تفریحی و تفرجگاهی نیز کسب و کار خود را تحت تاثیر صنعت حمل و نقل می دانند.

شرکت های هواپیمایی تلاش کرده اند با کارآفرینی و نوآوری، امنیت، امکانات و خدمات رفاهی ویترین صنعت حمل و نقل باشند. خطوط هوایی در قاره آسیا و خاورمیانه همیشه جلودار این شکوه بوده اند برای آن که به اهمیت نقش نوسازی صنعت هوایی ایران در اقتصاد پساتحریم بیشتر پی ببرید شما را با سه خط هوایی آسیایی آشنا خواهیم کرد که فرودگاه های آنها در کشوری واقع شده اند که مساحت آنها از شهرهای ایران کوچکتر است

شرکت هواپیمایی سنگاپور

جمهوری سنگاپور، کشوری 719 کیلومتر مربعی واقع در جنوب شرقی آسیاست که با جمعیتی حدود 5.5 میلیون نفری، کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور که مساحتش از تهران کمتر است شش شرکت هواپیمایی دارد که خط هواپیمایی سنگاپور بزرگترین و یکی از برترین خطوط هوایی دنیا محسوب می شود. شرکت هواپیمایی سنگاپور با خرید 3 فروند هواپیمای غول پیکر ایرباس A330، ایرباس A380 و بوینگ 777 در سال 2015 جمعا 109 فروند هواپیما مسافربری در ناوگان خود دارد. شرکت هواپیمایی سنگاپور به مسافرت تجملی بیش از حد اعتقاد دارد.

شما وقتی یک بلیت فرست کلاس خریداری می کنید فضایی که در اختیار شما قرار می گیرد به اندازه دو صندلی است. طراحی داخلی کابین یا صندلی در بخش فرست کلاس به شکل سنتی ساخته شده است و تمامی امکانات رفاهی که از ذهن یک شما می گذرد در این بخش دیده می شود.

در بخش فرست کلاس مسافر یک صندلی یک متری در اختیار دارد که روکش آن چرم طبیعی و دکور آن از چوب درخت ماهون است. در آسمان، هنگام خواب شما در تختی با پارچه کتان، خواب رویایی خواهید داشت.

جواهر این خط هوایی بخش فرست کلاس آن است که طراحی آن با مشارکت گروه BMW طراحی شده است که کابینی بسیار راحت و مدرن را در اختیار مسافر قرار می دهد. هر صندلی با دیوارهای ثابت در پشت و اطراف کابین احاطه شده است که مسافر حس می کند در سوئیت شخصی خودش در آسمان است. تختخواب دو متری و نورپردازی محیط با یک تلویزیون ال سی دی 24 اینچی با صفحه HD، برای مسافرانی طراحی شده که علاقه زیادی به تجملات دارند.

در بخش فرست کلاس، شرکت هواپیمایی سنگاپور برای هر دو نفر یک مهماندار، پذیرایی خواهد کرد. تمامی ظروف از بهترین برندها و مواد غذاهای سرو شده در این خط هوایی تازه هستند.

پروازهای فرست کلاس

شرکت هواپیمایی الامارات

کشور امارات با مساحتی برابر با 83 هزار کیلومتر مربع تقریبا نصف استان سیستان و بلوچستان ایران با جمعیت حدود شش میلیون نفری که فقط 19 درصد آنها اماراتی و بقیه از جنوب آسیا و دیگر اعراب هستند، در نقطه کوچکی از خلیج فارس واقع شده است. این کشور 27 شرکت هواپیمایی دارد که شامل خطوط هوایی مسافری، حمل و نقال بار، دولتی و شخصی می باشد.

ایالت دبی، قطب اقتصادی کشور امارات با مساحتی برابر با 4 هزار کیلومتر و جمعیتی حدود دو و نیم میلیون نفر دارای 8 شرکت هواپیمایی می باشد که بزرگترین آنها شرکت هواپیمایی الامارات است. این شرکت با 245 هواپیمای مسافری به 164 نقطه دنیا پرواز می کند. با خرید بلیط فرست کلاس الامارات به نهایت دنیای مدرن نزدیک می شوید. الامارات به شما این امکان را می دهد که سفر شخصی خود را ترسیم کنید و اجرای آن را به شرکت الامارات بسپارید.

پروازهای فرست کلاس

منبع : لست سکند

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc