https://gateway.trip.ir/api/

مقاصد سفر بر اساس ماه تولد

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

مقاصد سفر بر اساس ماه تولد

مقاصد سفر بر اساس ماه تولد

برگزیدن مقصد سفر مانند پرتاب دارت در نقشه جهان و یا پریدن از یک مقصد طولانی به کمک خطوط هوایی می باشد. اما اگر شما به دنبال یک مقصد خاص و به طور معمول غیر متعارف می گردید، به علائم برج فلکی و عنصر آفرینش خود مراجعه کنید و مقصد مناسبتان را انتخاب نمایید.

ویژگی های برجسته نجومی می توانند یک تعطیلات رویایی را برایتان به ارمغان آورند و یا آن را نقص کنند. به عنوان مثال چه می شود اگر شما یک متولد برج سنبله که در برنامه ریزی بسیار دقیق و مرتب است، بوده و بخواهید با یک متولد خواب آلود برج جوزا هم سفر شوید؟ یا به دنبال گریزی همراه با دو فرد از یک دنده ترین نشانه ها و عناصر وجودی یعنی برج اسد و ثور باشید و هیچ کس برای اینکه کجا ویلا اجاره کنید حرکتی انجام ندهد؟ و یا تصور کنید که یک متولد برج حوت که در رویای سپری کردن تعطیلاتش در کنار آب به سر می برد، گیر یک متولد برج اسد افتاده که بیشتر علاقمند به گرفتن عکس های سلفی است.

این یک راهنمای سفر برای پیدا کردن مقاصد مناسب با توجه به نشانه های نجومی و عناصر وجودی شماست. حتی اگر به طالع بینی اعتقاد ندارید، با مطالعه این مقاله با ایده هایی جدید برای تعطیلات بعدی آشنا خواهید شد.

تصویر یک ساحل

Capricorn

 دی (۲۲ ماه دسامبر تا ۱۹ ژانویه)

متولدین این ماه عاشق مسافرت های خانوادگی و سرگرم کننده و رفتارهای اجتماعی اند. این افراد دارای رفتارهای بسیار بلند پروازانه و منظم هستند که این ویژگی ها عاملی موثر در ایجاد توازن و تمدد اعصاب همراه با بازگرداندن گزینه هایی عالی برای این متفکرین جدی، جهت ایجاد روابطی عمیق تر و طولانی تر خواهد بود.

تعطیلات ایده آل: ساخت یک خانه در هاوایی به همراه گروه داوطلبانه هَبیتِت فور هیومَنیتی (Habitat for Humanity)، شرکت در برنامه داوطلبانه گیو بک گِت وِی هتل های زنجیره ای ریتز کارلتون Ritz Carlton Giveback Getaways یا رفتن به تعطیلات خانوادگی در یک خانه بزرگ در شهر ساحلی بیگ سور (Big Sur) کالیفرنیا و یا کوه های ادیراندک (Adirondacks) در ایالت نیویورک.

تصویر یک ساحل

Aquarius 

 بهمن (۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه)

عنصر وجودی متولدین این ماه هواست، آنها افرادی بسیارمستقلند و دارای دیدگاهی ویژه و منحصر به فرد در مورد تمایلاتشان در زندگی و تعطیلات می باشند. این می تواند به معنای بازدید دوباره و دوباره از کلبه های محبوب و هتل های ساحلی در یک شهر محبوب یا پیدا کردن یک مسیر شگفت انگیز طبیعی برای نوآوری باشد.

تعطیلات ایده آل: آبشارهای ایگوآکی برزیل (Brazil’s Iguaçu Falls)، دشت های نمک بولیویایی (Bolivian)، لکه های شفق شمالی در فنلاند، تورهای موزه مادرید (Madrid) یا لندن (London).

تصویر یک ساحل

Pisces 

اسفند (۱۹ فوریه تا ۲۰ مارس)

متولدین این ماه آب عنصرند و دارای گرایشی بسیار شدید به سفر و گریز می باشند. این افراد همیشه به دنبال طبیعتی رویایی و مقاصدی زیبا و دور برای تحقق تخیلات خود هستند. متولدین این ماه خیلی زود کلافه می شوند. مطمئناً متولدین برج حوت انتخاب یک اتاق مناسب برای انجام خیال پردازی و رویا بافی را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

تعطیلات ایده آل: بارکشِز (Berkshires) مکانی بسیار مناسب برای انجام مراقبه و مدیتِیشِن، خانه های ییلاقی بر روی آب در فیجی، دریاچه های پلیتویک (Plitvice Lakes) در کرواسی، جزیره مائوئی(Maui) در شمال هاوایی.

تصویر یک ساحل

Aries 

فروردین (۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل)

متولدین این ماه بسیار پر انرژی و مستقلند و نمی خواهند که یک هفته از تعطیلات با ارزش خود را با نشستن در کنار یک کلاب کنار استخر هدر دهند. آنها ترجیح می دهند مدام در حال حرکت باشند و همواره در جست و جوی مکان های جدید برای انجام ماجراجویی و یا داستانی تازه برای نقل کردن باشند.

تعطیلات ایده آل: تورهای گردشگری روستاهای دریای سیاه بلغارستان، توری به کره شمالی، دیدن از هزاران معبد در دره میانمار (Myanmar’s valley) باگان (Bagan) یا ماجراجویی انفرادی به گواتمالا تیکال (Guatemala’s Tikal).

تصویر یک ساحل

Taurus

اردیبهشت (۲۰ آوریل تا ۲۰ مه)

متولدین این ماه به شدت خونگرم و دوست داشتنی اند، شوخی کردن و شاد کردن دیگران از ویژگی های بارز آنهاست. این افراد علاقمند به ریخت و پاش و انجام خوشگذرانی دریک هتل لوکس در منطقه ای آرامش بخش برای تجربه نهایت لذت از تعطیلات زمستانی و درخشش دورنی جنبه آرام شخصیتشان می باشند.

تعطیلات ایده آل: ویلامِت واین کانتری (Willamette wine country)، تعطیلات ساحلی جزیره ماستیک (Mustique)، خانه اقیانوس در تپه واچ (Watch Hill)، جزیره رُود (Rhode Island) یا کلبه و آب گرم رشته کوه تیتان (Teton Mountain).

تصویر یک ساحل

Gemini 

 خرداد (۲۱ مه تا ۲۰ ژوئن)

سازگار بودن با محیط از ویژگی های بارز متولدین این ماه است، این افراد خود را با هر شرایطی وقف می دهند و خیلی سریع در وضعیت جدید رشد می کنند. آنها از انعطاف پذیری بسیاری برخوردارند، جوری که حتی اگر با مته هم بدنشان سوراخ شود، باز هم خود را تطبیق می دهند. البته تمام این گفته ها تنها در مواردی صدق می کند که این افراد در رقابت و چالش با دیگران نباشند. متولدین برج جوزا علاقمند به رفتن از جزیره ای به جزیره ای دیگر یا از فرهنگی به فرهنگ دیگر هستند و با توجه به این ویژگی رفتاریشان شهرهای بزرگ با تجربه های جدید و مقصدهای متنوع قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود. عنصر وجودی متولدین این ماه از هوا می باشد.

تعطیلات ایده آل: رفتن از یک جزیره به جزیرای دیگر در کرواسی یا یک تعطیلات آخر هفته ای در شهری بزرگ مانند برلین یا رُم.

تصویر یک ساحل

Cancer

تیر (۲۱ ژوئن تا ۲۲ ژوئیه)

متولدین این ماه با عنصر وجودی آب عاشق گذراندن تعطیلات خانوادگی و گریزهای دوستانه هستند، آنها می توانند از این فرصت برای نشان دادن و پرورش گرایش و خصیصه اخلاقی هم نوع دوستیشان استفاده نمایند. اگر انجام یک دورهمی خانوادگی برای آنها میسر نباشد، مناسب ترین انتخاب برایشان سفر به یک شهر کوچک و تجربه خوابی آرام در تخت خواب گرم و نرم و لذت بردن از صرف صبحانه خواهد بود.

تعطیلات ایده آل: اجاره یک ویلای ایتالیایی کنار دریاچه با دوستان، سفری خانوادگی به ایالت مِین (Maine) و یا استراحتی در کلبه ای آرامش بخش در شمال غربی اقیانوس آرام.

تصویر یک ساحل

Leo – abigo.ir

مرداد (۲۳ ژوئیه تا ۲۲ اوت)

نماد متولدین این ماه شیر است، این شیرها برای داشتن انرژی های آتشین و استعدادهای نمایشیشان بسیار مشهور می باشند. متولدین برج اسد عاشق انجام دادن کارهای اکشن، شرکت در میهمانی های بزرگ و انجام مهیج ترین فعالیت های سرگرم کننده اند و معمولاً در مرکز توجه اطرافیان قرار می گیرند. پس زمانیکه برای انتخاب نقطه ای مناسب برای تعطیلات هستید به عکس های که بر روی صفحات اجتماعی مانند اینستگرام قرار دارند، مراجعه کنید چراکه آنها از عکسشان نیز بهترند.

تعطیلات ایده آل: شهر نیویورک، سفر با قایق تفریحی در جنوب فرانسه، پایکوبی در کلاب های لس آنجلس و پارتی های رقص در ایبیزا (Ibiza).

تصویر

Virgo –

شهریور (۲۳ اوت تا ۲۲ سپتامبر)

متولدین این ماه عاشق سفر کردن می باشند و تمایل به تحقیق و کاوش نقاط دور دست را دارند. همچنین این افراد ممکن است که نقشه گوگل خود را که در آن نام بهترین رستوران ها، بازارها و کافی شاپ ها مشخص کرده اند، با یکدیگر به اشتراک گذارند. متولدین ماه سنبله این گرایشات کمال گرای خود را در راستای برنامه های سفر خود با تنظیم کلاس های آشپزی، نقشه برداری از تورهای دوچرخه سواری و تکمیل تکنیک های طناب انداختن در مزرعه به نمایش می گذارند و استفاده می کنند.

تعطیلات ایده آل: تور دوچرخه سواری از طریق جنوب ایتالیا، تور پیاده روی پاریس و یا گذراندن تعطیلات در یکی از بهترین مزارع شخصی.

یک تصویر

Libra

مهر (۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر)

متولدین این ماه عاشق آرامشند و دارای یک میل شدید برای روابط عاشقانه و جذاب می باشند. تعطیلات فوق العاده برای این افراد شامل برنامه های سفری که در آن تعادل صلح و تنوع جای گرفته، می باشد. آنها همیشه به دنبال مقصدی آرام و در عین حال پر هیاهو با مغازه ها و رستوران های متنوع و مناظر فرهنگی شگفت انگیز برای گذراندن اوقاتی آرام در محیطی اجتماعی هستند.

تعطیلات ایده آل: رفتن به مکزیک برای انجام فعالیت های یوگا، اجاره یک کلبه در کاتس ولدز Cotswolds انگلستان و رفتن به یک منطقه ساحلی آرامش بخش مانند اِدگارتاون (Edgartown) ماساچوست در تاکستان مارتا (Martha’s Vineyard).

یک تصویر زیبا

Scorpio 

آبان (۲۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر)

متولدین این ماه تمایل شدیدی به طبیعت دارند و واقعاً به تمدد و شارژ کردن این گرایش نیازمندند. در حالیکه متولدین ماه عقرب همواره به دنبال فرصتی برای تعامل با طبیعتند، اما تمایلی به ایجاد ناهنجاری در آن ندارند و تمام وسایل و متعلقات خود را با چوب بسته بندی می کنند. آنها با یافتن کلبه های جنگلی در جاهای عمیق پارک ملی یا اجاره آلاچیق در کنار دریاچه، هارمونی فوق العاده ای مابین طبیعت و زندگی مدرن امروزی می یابند.

تعطیلات ایده آل: اقامت در یک پناهگاه کوچک در طبیعت به دور از تجملات زندگی در تانزانیا (Tanzania)، اقامت در یک پایگاه مرزی در هتل جکسون، رفتن به یک کلبه در دهانه دریاچه.

تصویر یک ساحل

 آذر (۲۲ نوامبر تا ۲۲ دسامبر)

در علم طالع بینی صورت فلکی قوس به شکل قنطورس (حیوانی افسانه ای با بالا تنه ای شبیه انسان و پایین تنه ای شبیه اسب) مسلح در حالت تعظیم و آماده برای شکار نشان داده شده است. این سمبل نشان دهنده این است که متولدین این ماه همیشه به دنبال مکانی جدید برای سفر و چیزی جدید برای کشف کردن هستند.

تعطیلات ایده آل: مسجد بلو در استانبول (Blue Mosque)، مغولستان، شهر تائوس در ایالت نیو مکزیکو (Taos, New Mexico) و فلات های شرق ایسلند (Iceland’s eastern fjords).

لطفا نظرات  خود  درباره مقاصد سفر بر اساس ماه تولد را به ما اعلام کنید.

منبع: travelandleisure

Abigo

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc