https://gateway.trip.ir/api/

5 هتل ریموت: کرونا را فراموش کنید.

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

5 هتل ریموت: کرونا را فراموش کنید.

هیچ وقت برای خرید بلیط هواپیما دیر نیست به فکر سفری تکرارنشدنی باشید. هتل ریموت، اقامتگاه متفاوتی را در جغرافیایی منحصربفرد، به شما پیشنهاد می‌دهد از یک هتل کوهستانی تا یک هتل درختی. جهان تازه‌ای کشف کنید که در طبیعت بکر قرار دارد. تنها جایی که با خیال راحت می‌توانید کرونا را فراموش کنید و نگران حفظ فاصله اجتماعی نباشید.

1.هتل درختی سوئد (Treehotel)

هتل‌های تکراری و یکنواخت را فراموش کنید.

هتل درختی سوئد

در محیطی سرسبز واقع در مدار قطب شمال، دور از هیاهوی اجتماع، هتل درختی قرار گرفته است. این هتل متفاوت شما را به خاطره دوران کودکی خواهد برد، زمانی که روی درخت خانه می‌ساختید. این یکی از زیباترین هتلهای اکولوژیک دنیاست که در 5 متری سطح زمین معلق است.

2. هتل فانوس دریایی نروژ (Wild Lighthouse)

این یک رویا نیست، نمایی 360 درجه از نورهای شمالی و خورشید شبانگاهی (در نروژ و چند کشور محدوده قطب اتفاق می‌افتد) در هتل فانوس دریایی شما را به وجد می‌آورد.

هتل فانوس دریایی نروژ

شما پس از سفر با قایق برای رسیدن به آنجا، در دل یک طبیعت آزاد قرار خواهید گرفت. این جزیره بهترین محل برای دور شدن از شهرهای کرونایی و گشت و گذار با کایاک در پارک ملی اندردالن است. 

3. هتل یشتد جمهوری چک (Hotel Ještěd)

هتلی روی بلندی کوه در انتظار شماست.

هتل یشتد جمهوری چک

کافیست با تله‌کابین به قله یشتد، شمالی‌ترین کوه جمهوری چک برسید. این هتل جایزه بهترین ساختمان شرایط سخت جوی را به دست آورده است. هوای کوهستانی، مناظر رویایی، امکان اسکی و پاراگلایدر یک تجربه تکرارنشدنی در دوران کروناست.

4. هتل فوگو کانادا (Fogo Island Inn) 

شما در دورترین جای دنیا قرار دارید.

هتل فوگو کانادا

در لبه اقیانوس اطلس شمالی. هتل فوگو  با 29 اتاق مهمان، معماری خاص و پنجره‌های بزرگ به روی وحشی‌ترین منظره اقیانوس باز می‌شود. دیدن والها، پیاده‌روی در ساحل اقیانوسی، قایق سواری، زندگی در سکوت و زیبایی طبیعت کانادا، هرگز جایی تکرار نمی‌شود.   

5. هتل بائوباب شیلی (hotel Baobab)

شما به یک مکان جادویی در وسط جنگل بومی سفر می‌کنید. نه فقط طبیعت منطقه که معماری هتل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل کاملا چوبی و با نماهای دیدنی جنگل، برای لمس چهار فصل سال و زندگی در طبیعت طراحی شده است.


اگر به اندازه کافی دوران کرونا شما را خسته کرده است و دوست دارید اقامتی به دور از نگرانی فاصله اجتماعی داشته باشید به سایت تریپ مراحعه کنید و از آخرین پروازهای باز دنیا، قیمت بلیط هواپیما و بلیط چارتر باخبر شوید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc