https://gateway.trip.ir/api/

ویزا امارات | همه چیز در مورد ویزای 60 روزه گردشگران

به روز رسانی: 25 مهر ، 1401 اخبار گردشگری

ویزا امارات | همه چیز در مورد قوانین جدید ویزای 60 روزه گردشگران

قوانین جدید ویزای امارات که از ۳ اکتبر اجرایی شد به مسافران اجازه می‌دهد تا ۶۰ روز در کشور اقامت داشته باشند. تصمیم برای اعتبار تمام ویزاهای ورود به مدت ۶۰ روز از تاریخ صدور (دو برابر میزان قبلی) یکی از مجموعه تغییرات ویزا است که در ماه آوریل توسط کابینه تصویب شد.

 

پیش از این، ویزای خاصی برای گردشگران وجود نداشت و کسانی که مایل به بازدید از امارات بودند، برای ویزای بازدید ۳۰ روزه، ۶۰ روزه یا ۹۰ روزه اقدام می‌کردند. مجوزهای ورود یک، دو و سه ماهه هنوز در ویزای جدید موجود است، اما عمدتاً برای افرادی که مایل به دیدار دوستان یا اقوام در کشور هستند، که به شواهد مستندی نیاز دارد که رابطه و دلایل بازدید را اثبات کند.

 

تمام ویزاهای ورودی برای یک یا چند بار ورود در دسترس هستند و می‌توانند برای ۶۰ روز دیگر تمدید شوند. روشن دیویس، مدیر آژانس گردشگری استعدادهای طلایی در دبی، گفت که این تغییر باعث شده است که گردشگران بتوانند زمان طولانی را در این کشور سپری کنند. وی گفت: در چهار روز گذشته بیش از ۵۰ درخواست ویزای توریستی از مشتریان دریافت کرده‌ایم.

 

ویزای توریستی برای چه کسانی است؟

کسانی که واجد شرایط دریافت ویزا در بدو ورود یا ورود بدون ویزا به امارات نیستند می‌توانند برای ویزای توریستی اقدام کنند. شهروندان ۶۹ کشور و ایالت پس از ورود به امارات واجد شرایط دریافت ویزا هستند. زنان زیر ۱۸ سال واجد شرایط درخواست ویزای توریستی نیستند مگر اینکه با والدین خود سفر کنند.

 

چگونه می‌توانم برای ویزای توریستی اقدام کنم؟

بازدیدکنندگان از کشورهایی که با امارات هماهنگی ویزای هنگام ورود ندارند، می‌توانند از قبل از طریق آژانس مسافرتی یا از طریق شرکت هواپیمایی که با آن سفر می‌کنند، برای ویزای خود اقدام کنند.

 

هزینه ویزای توریستی چقدر است؟

آقای دیویس گفت که آنها بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ درهم برای ویزای ۶۰ روزه و بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ درهم برای درخواست ویزای یک، دو و سه ماهه برای دیدار با اقوام دریافت می‌کنند. ویزای یکبار ورود ۶۰ روزه با اتحاد ایرویز ۶۵۰ درهم هزینه دارد، در حالی که ویزای مشابه از خطوط هوایی امارات ۶۹۷ درهم (۱۹۰ دلار) هزینه دارد. هر دو شرکت هواپیمایی یک ویزای کوتاه‌تر و ۳۰ روزه را با قیمت ۳۵۰ درهم برای اتحاد ایرویز و ۳۳۰ درهم (۹۰ دلار) برای خطوط هوایی امارات ارائه می‌دهند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc