https://gateway.trip.ir/api/

نمایشگاه گردشگری برلین 2020 بخاطر کرونا کنسل شد

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

نمایشگاه گردشگری برلین 2020 بخاطر کرونا کنسل شد

یکی از بزرگترین و معروفترین نمایشگاه های گردشگری جهان که با عنوان ITB شناخته میشود به علت ویروس کرونا در سال 2020 ساعاتی پیش اعلام کنسلی کرد. این رویداد که برای بسیاری از آژانس های گردشگری مطرح جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قرار بود از تاریخ 14 تا 18 اسفند 1398 برگزار شود توسط دولت فدرال آلمان در ساعت 18:27 دقیقه 28 فوریه 2020 ( 9 اسفند 1398 ) به صورت رسمی کنسل اعلام شد.

نمایشگاه ITB برلین

نمایشگاه ITB برلین بیش از 10.000 غرفه دارد که از بیش از 180 کشور دنیا در آن به منظور اطلاع رسانی از وضع گردشگری کشورشان و معرفی تورهای گردشگری به سایر ملل ها در این نمایشگاه شرکت میکنند. در واقع میتوان گفت نمایشگاه گردشگری برلین یکی از منحصر به فرد ترین نمایشگاه های گردشگری دنیا است که البته همه ساله نمایندگانی نیز از کشور ایران در این نمایشگاه حضور دارند و این نمایشگاه از اهمیت بسیار بالایی برای آنها برخوردار است.

نمایشگاه گردشگری برلین

مسئولین نمایشگاه ITB اعلام کردند که ما مسئول حفظ سلامت کلیه افرادی هستیم که هم به عنوان بازدید کننده و هم به عنوان غرفه دار از سراسر جهان به کشور ما می آیند و بنابر گزارش ها سازمان سلامت جهانی به علت گسترش نیافت ویروس خطرناک کرونا تصمیم بر این شد که در سال 2020 این نمایشگاه را کنسل کنیم و امیدوار باشیم تا این ویروس خطرناک به زودی پایان یابد.

رئیس هیئت نظارت بر این نمایشگاه نیز با بیان اینکه نمایشگاه ITB که قدمت 54 ساله دارد تا به امروز با این شرایط رو به رو نبوده است اعلام کرد که ما صمیمانه از تمام شرکای تجاری خود از سراسر جهان تشکر میکنیم که در روزهای گذشته همراه ما بودند تا تصمیم خوبی در این خصوص بگیریم و مشتاقانه همکاری خودمان را با آنها در سالهای آینده ادامه خواهیم داد.

خوانندگان این پست از بلاگ تریپ توجه داشته باشید که، ویروس کرونا ضربات بدی به اقتصاد گردشگری دنیا وارد کرده است و این در حالی است که شاید بیشترین ضررها را در کشور ایران و سایر کشورهایی که نوروز را جشن میگیرند شاهد هستیم، چون این دوران، دوران طلایی سفر به اقصی نقاط جهان است که مردم با توجه به هوای مطبوع ابتدای بهار و تعطیلات نوروزی اقدام به رزرو تور و یا رزرو بلیط هواپیما به مقاصد گردشگری دنیا میکردند اما امسال ( 1398) هم از کشورهای مختلف مرزهای هوایی و زمینی بسته شده است و هم بهتر است بخاطر اینکه از شیوع این بیماری جلوگیری شود از مسافرت های غیر ضروری خودداری کرد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc