https://gateway.trip.ir/api/

ارزان ترین مقاصد گردشگری اروپایی

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

ارزان ترین مقاصد گردشگری اروپایی

بوداپست، مجارستان: هزینه سفر به مجارستان به ویژه بوداپست بسیار مقرون به صرفه است. غذاهای خوشمزه، جاذبه های گردشگری فراوان و رود دانوب این شهر را به مقصدی  دوست داشتنی برای سفر تبدیل کرده است. 
پراگ، جمهوری چک: شهری با هزینه های کم و معروف به شهر صد مناره، پنجمین مقصد پرطرفدار اروپا به حساب می آید که نقشی مهم در تاریخ و فرهنگ اروپا داشته است.
ویلنیوس، لیتوانی: پایتخت کشور لیتوانی به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای اروپایی برای سفر شهرت پیدا کرده  است. قیمت هتل، غذا و تفریح در مقایسه با سایر پایتخت های اروپایی به میزان قابل توجهی ارزان تر است.
کراکوف، لهستان: به دلیل بناهای تاریخی و معماری خاص بناهای این شهر، و زندگی شبانه در سرتاسر اروپا شهرت دارد. به ویژه در اطراف منطقه تاریخی کراکوف می توانید از تفریحات مختلف لذت ببرید. 
ریگا، لتونی: بعنوان پایتخت لتونی، ریگا هزینه زیادی به سفر شما تحمیل نمی کند. بازدید از موزه ظروف چینی که میراث صنعت چینی سازی این شهر است و دیگر موزه ها، بسیار ارزان است. 
دوبروونیک، کرواسی: که در فهرست میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است شهری تاریخی در کرواسی است که به خاطر بافت شهری تاریخی اش شهرت دارد. 
صوفیه، بلغارستان: سفر به این شهر هزینه چندان بالایی ندارد و تورهای متعددی هم به مقصد این شهر اروپایی برگزار می شود. هتل ها و اقامتگاه های صوفیه در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی هزینه چندان بالایی ندارند و رستوران های شهر هم خوشمزه ترین غذاهای بلغاری را با قیمتی مناسب به مسافران ارائه می کنند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc