https://gateway.trip.ir/api/

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و ترکیه

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه

اگر به استانبول و سایر شهرهای ترکیه سفر می‌کنید، پس از ورود می‌توانید از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به ترکیه استفاده کنید؛ این کار باعث می‌شود ضمن صرفه جویی در وقت، از هزینه های سفر شما نیز تا حدودی کاسته شود. امروزه اپلیکیشن‌های تلفن همراه به یکی از فوق‌العاده‌ترین ابزارها برای هر کاری تبدیل شده‌اند. تفاوتی ندارد چه انتظاری از آن‌ها دارید؛ به هر حال این برنامه های کاربردی مانند یک دستیارِ همیشه آماده به شما کمک خواهند کرد. از جمله اپلیکشن‌های بسیار کاربردی، نرم افزارهایی است که در سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم راجع به اپلیکیشن‌های موردنیاز در ترکیه صحبت کنیم که در سفر به استانبول و سایر شهرها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر شما هم به فکر سفر به استانبول هستید، معرفی نرم‌افزارهای کاربردی در ترکیه را از دست ندهید. در ادامه با ما همراه باشید تا اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول ترکیه را با هم مرور کنیم.

اپلیکیشن های موردنیاز در ترکیه

در سفر به ترکیه چه اپلیکیشن هایی استفاده کنیم؟ در این مقاله می خواهیم تمام برنامه های کاربردی در ترکیه و استانبول را به شما معرفی کنیم. هنگام سفر به ترکیه حتما به برنامه هایی برای مسیریابی، گرفتن تاکسی یا سفارش آنلاین غذا در استانبول نیاز پیدا خواهید کرد؛ همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید برای تهیه بلیط کنسرت در استانبول هم می توانید روی کمک اپلیکیشن های ترکیه حساب باز کنید؛ مثلا اپلیکیشن ترافی بهترین برنامه برای مسیریابی در ترکیه است؛ برای گرفتن تاکسی می‌توانید از اپلیکیشن بی تاکسی (BiTaxi) یا ای تاکسی (iTaxi) استفاده کنید؛ همچنین برای سفارش غذا از اپلیکیشن یمکسپت Yemeksepeti کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم پس از خواندن این مقاله و قبل از سفر به کشور ترکیه حتما اپلیکیشن های موردنیاز خود را دانلود و روی گوشی نصب کنید تا به محض خروج از فرودگاه استانبول بتوانید از آنها استفاده کنید. مهمترین اپلیکیشن های کاربردی در استانبول و ترکیه عبارتند از:

اپلیکیشن های مسیریاب ترکیه؛ بهترین راهنما برای مسیریابی در ترکیه

برای مسیریابی در شهرهای ترکیه علاوه بر اپلیکیشن محبوب گوگل مپ از چند برنامه کاربردی دیگر هم می‌توانید استفاده کنید که از بهترین اپلیکیشن های مسیریابی در ترکیه هستند:

اپلیکیشن ترافی

اپلیکیشن ترافی از بهترین برنامه ها برای مسیریابی در ترکیه

اپلیکیشن ترافی (Trafi Türkiye)

اپلیکیشن ترافی یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسیریابی در استانبول، آنکارا، ازمیر و بورسا است که با اطلاعات زمانی واقعی کار می‌کند. با استفاده از برنامه ترافی (Trafi) می‌توانید بهترین مسیر برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر در شهر استانبول را پیدا کنید. این اپلیکیشن کاربردی بهترین وسیله نقلیه برای رسیدن به مقصد موردنظر را به شما پیشنهاد می‌دهد. از مزایای اپلیکیشن ترافی می توان به برآورد زمان ترافیک اشاره کرد؛ این برنامه به شما می‌گوید با احتساب ترافیک مسیر دقیقا چند دقیقه دیگر به مقصد خود می‌رسید. شما می‌توانید اپلیکیشن ترافی را برای گوشی اندرورید یا آیفون خود نصب کنید و دیگر دغدغه ای راجع به مسیریابی در ترکیه نداشته باشید. در ضمن نگران زبان ترکی برنامه هم نباشید؛ اپلیکیشن ترافی علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم کار می‌کند و نصب آن نیز ساده و رایگان است. برای دانلود اپلیکیشن ترافی می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

اپلیکیشن آی بی بی سپترفیک (İBB CepTrafik)

اگر از ترافیک فرار می‌کنید و معطل شدن در مکان‌های شلوغ برای شما زجرآور است، نصب اپلیکیشن آی بی بی سپترفیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مسافران تور ترکیه قطعا به علت ناآشنا بودن با محلات و مسیرهای مختلف، نمی‌توانند مکان‌های شلوغ را تشخیص دهند. به همین دلیل استفاده از این برنامه به آن‌ها توصیه می‌شود. برنامه آی بی بی سپترفیک به شما کمک می‌کند تا قبل از حرکت بتوانید مسیرهای مختلف را از نظر ترافیک بررسی کرده و خلوت‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. 

اپلیکیشن یاندکس (yandex)

اپلیکیشن یاندکس کمک می‌کند هنگام گشت و گذار با تور استانبول، راحت‌تر به مکان‌های مختلف دسترسی داشته باشید. برای مثال هنگامی که تور کوش آداسی ترکیه را رزرو می‌کنید، می‌توانید به نقشه این مکان در برنامه یاندکس مراجعه کرده و اطلاعات مفیدی راجع به انواع مکان‌های مهم آن به دست آورید. داروخانه‌ها، خودپردازها، مراکز خرید و... از جمله مکان‌های مهمی است که برنامه یاندکس برای شما نشان خواهد داد. شما می‌توانید از یاندکس هم به صورت آفلاین و هم به شکل آنلاین استفاده نمایید. یاندکس در واقع چیزی شبیه به گوگل مپ است؛ با این تفاوت که در ترکیه دقیق تر عمل می‌کند و برای پیدا کردن مسیرها و نقاط مهم طراحی شده است. مثلا این اپ برای آن دسته از مسافرینی که به دنبال اجاره خودرو در استانبول هستند کاربردی خواهد بود.

اپلیکیشن مسیریابی ترکیه

برنامه تاکسی اینترنتی از اپلیکیشن های موردنیاز در سفر به ترکیه

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ترکیه

برای گرفتن تاکسی اینترنتی در ترکیه می توانید چند برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و برای جابجایی در شهر استانبول از آن استفاده نمایید. بهترین گزینه ها برای برنامه تاکسی اینترنتی ترکیه عبارتند از:

اپلیکیشن ای تاکسی iTaksi

اپلیکیشن ای تاکسی از آن برنامه های کاربردی است که قبل از رزرو تور ترکیه حتما باید آن را نصب کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا به شکل آنلاین و اینترنتی در ترکیه تاکسی بگیرید و هزینه را نیز به شکل آنلاین پرداخت کنید. دانستن اطلاعات جزئی راننده، امکان تماس با او، ردیابی مسیر طی شده، مشاهده هزینه قبل از گرفتن تاکسی و... از جمله خدماتی است که برنامه ای تاکسی ارائه می‌دهد. از این برنامه علاوه بر استانبول در آنکارا هم می‌توانید استفاده کنید. در ضمن اگر ای تاکسی را روی تلفن خود نصب کردید، دیگر نیازی به سایر اپلیکیشن‌های مسیریاب در ترکیه نخواهید داشت.

اپلیکیشن بی تاکسی

اپلیکیشن بی تاکسی برای گرفتن تاکسی اینترنتی در ترکیه

اپلیکیشن بی تاکسی BiTaxi

اپلیکیشن بی تاکسی نسخه‌ای کاملا مشابه با برنامه اوبر و سایر برنامه‌های تاکسی اینترنتی در ایران است. این برنامه در آنکارا و استانبول استفاده می‌شود و شما تنها با تلفن همراه خود می‌توانید تاکسی بگیرید و هزینه‌ها را بپردازید. این برنامه قابلیت استفاده با زبان انگلیسی را نیز دارد و هم روی سیستم عامل اندروید و هم روی IOS قابل نصب است. 

اپلیکیشن uber

یکی دیگر از گزینه ها برای گرفتن تاکسی اینترنتی در استانبول و سایر شهرهای ترکیه استفاده از اپلیکیشن اوبر است؛ در این برنامه کاربردی می‌توانید به صورت آنلاین نرخ سفر خود را تا مقصد ببینید و سپس درخواست خود را ثبت کنید. همچنین با توجه به اینکه در ناوگان اوبر، ماشین های بزرگ نظیر ون نیز وجود دارد، افرادی که گروهی سفر می‌کنند می‌توانند درخواست خودروی بزرگتر کنند.

اپلیکیشن های کاربردی در استانبول

چند اپلیکیشن کاربردی هم وجود دارد که هنگام سفر به استانبول حتما به آنها نیاز پیدا می کنید. مثلا برای گشت و گذار در بازار استانبول یا کرایه دوچرخه می توانید از برنامه هایی استفاده کنید که برای این منظور طراحی شدند:

اپلیکیشن مترو استانبول (Metroistanbul)

شرکت مترو استانبول این برنامه کاربردی را برای استفاده بهتر و آسان تر از مترو استانبول طراحی کرده است. با استفاده از اپلیکیشن مترو استانبول می توانید از نقشه مترو استانبول، موقعیت ایستگاه های مترو در نقشه و ساعت حرکت قطارهای مترو استانبول مطلع شوید. همچنین با این اپلیکیشن می توانید نزدیک ترین ایستگاه مترو به خود را پیدا کنید. این برنامه هم قابلیت نصب روی گوشی های اندرویدی را دارد و هم روی آیفون نصب می شود.

همچنین می توانید از اپلیکیشن موویت (Moovit) نیز برای پیدا کردن موقعیت ایستگاه های مترو و ساعت حرکت قطارها استفاده کنید.

اپلیکیشن استانبول کارت (istanbulkart app)

برای شارژ استانبول کارت خود می توانید از اپلیکیشن استانبول کارت استفاده کنید. اگر نمی دانید استانبول کارت چیست و چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد، باید به طور مختصر بگوییم استانبول کارت شبیه به کارت‌های اعتباری مترو و اتوبوس در ایران است. البته امکانات دیگری نظیر خرید بلیط کشتی‌های داخلی استانبول و اجاره دوچرخه را نیز به کاربران ارائه می دهد. اپلیکیشن استانبول کارت به شما کمک می کند تمام این موارد را به صورت آنلاین و ساده تر انجام دهید.

اپلیکیشن حمل و نقل دریایی استانبول

برای اطلاع از برنامه و ساعت حرکت کشتی ها و مکان اسکله ها در تنگه بسفر و استانبول می توانید از اپلیکیشن Deniz Otobüsü استفاده کنید. با نصب این برنامه روی گوشی خود می توانید از ساعت حرکت کشتی ها مطلع شوید.

اپلیکیشن سیتی مپر استانبول (Citymapper Istanbul)

اگر تجربه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول را داشته باشید، این موضوع را تایید می‌کنید که استفاده از آن‌ها کمی گیج‌کننده است. البته این موضوع برای شهروندان استانبول هم عذاب‌آور است. نرم‌افزار سیتی مپر استانبول کمک می‌کند تا شما راحت‌تر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بدین ترتیب احتمال اشتباه سوار شدن یا گم شدن شما کمتر می‌شود. 

در این برنامه می‌توانید یک نقشه کامل از راه‌های مختلف مربوط به وسایل نقلیه عمومی را ببینید. جالب است بدانید با کمک سیتی مپر حتی می‌توانید در مورد نرخ بلیط وسایل نقلیه مختلف هم اطلاعات کسب کنید. همچنین مسیرهای مربوط به دوچرخه‌سواری و خطوط تاکسی‌رانی هم در ابرنامه سیتی مپر گنجانده شده‌اند تا شما بتوانید راحت تر در شهر استانبول جابجا شوید.

اپلیکیشن ایسبایک (isbike)

اگر از عاشقان دوچرخه و دوچرخه‌سواری هستید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از رزرو تور ترکیه حتما اپلیکیشن ایسبایک را روی گوشی خود نصب کنید. ایسبایک به شما این امکان را می‌دهد تا ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری در استانبول را بیابید، تعداد دوچرخه‌های خالی را ببینید و در نهایت با استانبول کارت بتوانید دوچرخه کرایه کنید. بعد از کرایه کردن دوچرخه هم می‌توانید با استفاده از همین برنامه کاربردی سایر ایستگاه‌ها را بیابید و دوچرخه را در یکی از ایستگاه‌ها قرار دهید.

اپلیکیشن گرند بازار استانبول Grand Bazaar Istanbul

گرند بازار استانبول که با نام بازار بزرگ استانبول نیز شناخته می‌شود، مرکز خرید بسیار عظیمی است. این بازار را می‌توان یکی از بازارهای مهم و بزرگ استانبول به حساب آورد که گشت زدن در آن بدون نقشه واقعا گیج کننده است. وجود تعداد زیادی کوچه‌های باریک و تعداد بالای مغازه (حدود 4000 مغازه) این بازار را به حد غایت بزرگ و گیج کننده کرده است. اگر به ترکیه سفر کرده‌اید و قصد بازدید از بازار گرند استانبول را دارید، توصیه می‌کنیم حتما اپلیکیشن گرند بازار استانبول را نصب کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا نقشه بازار را به طور کامل در دست داشته باشید و بهترین مغازه‌های آن را بشناسید.

اپلیکشن موزه‌های ترکیه (Museums of Turkey)

اپلیکیشن موزه های ترکیه مخصوص عاشقان موزه است. اگر به تاریخ علاقه دارید و دوست دارید اطلاعات مفیدی راجع به کشور ترکیه کسب کنید، نصب این اپلیکیشن برای شما می‌تواند لذت‌بخش باشد. تفاوتی ندارد که شما در کدام بخش ترکیه باشید، این برنامه نزدیک‌ترین موزه را برای شما نمایش می‌دهد تا بتوانید از آن بازدید کنید.

علاوه بر مکان موزه‌ها، شما می‌توانید اطلاعاتی نظیر قیمت، ساعت، تاریخچه و... را نیز درباره موزه کسب کنید. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید بلیط موزه را هم خریداری کنید و سپس تنها با اسکن بلیط هنگام ورود، اجازه داخل شدن به موزه را داشته باشید.

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا در استانبول و ترکیه

برای سفارش آنلاین غذا در استانبول برنامه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند به صورت اینترنتی از رستوران ها و فست فودهای شهر استانبول ترکیه به طور آنلاین غذا سفارش دهید و در محل اقامت خود سفارشتان را دریافت کنید؛ از جمله برنامه های سفارش آنلاین غذا در ترکیه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

اپلیکیشن یمکسپت (Yemeksepeti)

یمکسپت از اپلیکیشن‌هایی است که هنگام سفر به ترکیه به آن نیاز خواهید داشت. این برنامه سفارش آنلاین غذا به شما کمک می‌کند تا به آسانی سفارش غذای خود را ثبت کرده و آن را در محل دریافت کنید. با کمک این برنامه نه تنها می‌توانید به شکل آنلاین غذا سفارش دهید، بلکه می‌توانید بهترین رستوران‌های اطراف خود را هم پیدا کنید. کافی است برنامه یمکسپت را دانلود کنید و سپس در آن ثبت نام نمایید. بعد از تعیین موقعیت مکانی خود، رستوران‌ها و فست فودی‌هایی که در اطراف محل زندگی شما وجود دارند، به شما نشان خواهد داده شد. این برنامه قابلیت استفاده با زبان انگلیسی را دارد و به همین دلیل محبوب ترین برنامه سفارش آنلاین غذا در استانبول در میان گردشگران است. 

اپلیکیشن زوماتو (Zomato)

برنامه زوماتو از دیگر اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا در استانبول و سایر شهرهای ترکیه است. عملکرد این برنامه شبیه به برنامه‌هایی مانند اپلیکیشن Just Eat در انگلیس است. با استفاده از این برنامه می توانید تمام رستوران‌های اطراف خود را شناسایی کنید و به طور آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. با استفاده از اپلیکیشن زوماتو می‌توانید به صورت 24 ساعته در ترکیه غذا سفارش دهید.

اپلیکیشن مترو توریزم (Metro Turizm)؛ اپلیکیشن اتوبوس استانبول و ترکیه

مترو توریزم نام یک شرکت مربوط به اتوبوسرانی در ترکیه است. این شرکت برنامه مترو توریزم را نیز برای راحتی مسافران و کاربران مختلف ارائه داده است. در این برنامه می‌توانید اطلاعات مختلفی راجع به ایستگاه‌های اتوبوس، مسیرهای مختلف اتوبوسرانی، خرید بلیط آنلاین برای گردشگران و... را بیابید. از جمله مزیت‌های بزرگ این برنامه آن است که برنامه مترو توریزم به زبان انگلیسی ارائه شده است. این در حالیست که سایر برنامه‌های اتوبوسرانی ترکیه به زبان ترکی ارائه شده و استفاده از آن برای کاربران خارجی کمی دشوار خواهد بود.

اپلیکیشن تی.ای.وی ایرپورت (TAV Airport)؛ اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه استانبول

این برنامه به شما اطلاعات مفیدی از جمله ساعت دقیق پرواز، نزدیک‌ترین مسیرها به فرودگاه، خدمات پارک ماشین و... ارائه می‌گردد. برخی از فرودگاه‌های معتبر ترکیه مانند فرودگاه آنتالیا به طور ویژه یک اپلیکیشن رسمی دارند که تمامی اطلاعات لازم برای مسافران در آن ارائه می‌گردد. برنامه اپ این دی ایر App in the air یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به تی وی ایر پورت بسیار شبیه بوده و در آن می‌توانید خدمات مربوط به پرواز را دریافت کنید.

اپلیکیشن سزلی سوسوک

نمایی از محیط اپلیکیشن سیسلی سوزلوک

اپلیکیشن سیسلی سوزلوک (Sesli Sözlük)؛ اپلیکیشن مترجم زبان ترکی

زبان ترکی استانبولی زبان بسیار شیرینی است. اما صحبت کردن با آن به ویژه برای گردشگران خارجی بسیار مشکل است. علاوه بر این بسیاری از مردمان ترکیه به زبان انگلیسی مسلط نبوده و نمی‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. بدین منظور برای ایجاد مکالمه‌ای آسان و راحت برنامه‌ای به نام سیسلی سوزلوک ارائه شد. اگر قصد رزرو تور کوش آداسی نوروز یا هر نوع تور دیگری را دارید، می‌توانید با نصب این برنامه با مردمان ترکیه ارتباط بهتری برقرار کرده و کمتر دچار مشکل شوید. سلام و احوال پرسی، پرسیدن آدرس، قیمت، سوال از فروشندگان و... از جمله کارهایی است که این برنامه برای شما انجام خواهد داد.

برنامه سیسلی سوزلوک قابلیت پشتیبانی از 17 زبان مختلف در دنیا را دارد و هم روی اندروید و هم روی IOS قابل نصب است.

اپلیکیشن دوویز (doviz)؛ اپلیکیشن قیمت ارز در استانبول و ترکیه

اگر نیاز داشتید نرخ لیر را به دلار و یا یورو تبدیل کنید و یا در کل در خصوص نرخ تبدیل ارز به طور لحطه ای با خبر شوید اپلیکیشن doviz به شما کمک خواهد کرد.

اپلیکیشن فرسات بو فرسات (firsat bu firsat)؛ اپلیکیشن تخفیف در استانبول و ترکیه

در این اپلیکیشن می توانید در خصوص تخفیفات رستوران ها، مراکز تفریحی، سینماها و هر جایی که ممکن است تخفیف داشته باشد اطلاع کسب کنید و بلیط تخفیف دار آن را به صورت آنلاین خریداری یا رزرو نمایید.

اپلیکیشن خبرگزاری آناتولی (anadolu ajansi)؛ اپلیکیشن خبری ترکیه

این اپلیکیشن به درد افرادی میخورد که به دنبال اخبار رسمی ترکیه به زبان فارسی هستند. تمام اخبار منتشر شده در این برنامه رسمی و موثق است.

اپلیکیشن لت گو (letgo)؛ اپلیکیشن خرید لوازم دست دوم ترکیه

پلتفرم لوازم دست دوم است که اگر تمایل به خرید اجناس دست دوم داشتید میتواند برای شما کاربردی باشد. این اپ به صورت اختصاصی برای افرادی که در ترکیه اقامت دارند به شدت کاربردی است ولی شاید مسافران از آن کمتر استفاده کنند.

اپلیکیشن گتیر

اپلیکیشن گتیر برای خرید از سوپرمارکت در ترکیه

اپلیکیشن گتیر (getir)؛ اپلیکیشن سفارش اینترنتی از سوپرمارکت در ترکیه

اگر کارت اعتباری دارید و به صورت آنلاین میتوانید پرداخت کنید، این اپ مخصوص سفارش اینترنتی کالا از سوپر مارکت است و در محل مورد نظر به شما تحویل خواهد داد.

اپلیکیشن hesabim؛ برای استفاده از خدمات سیم کارت ترکسل

اگر از سیم کارت مخصوص ترکیه یعنی ترکسل استفاده میکنید با hesabim میتوانید سیم کارت خود را شارژ کنید و در جوایز آن نیز با خبر شوید. مثلاً اینترنت رایگان و یا گیگ اضافه را به شما اطلاع میدهد.

اپلیکیشن بیلیتیکس (biletix)؛ اپلیکیشن خرید بلیط کنسرت ترکیه

بلیط کنسرت و تئاتر را میتوانید از طریق اپلیکیشن biletix تهیه نمایید.

اپلیکیشن هواشناسی ترکیه (Turkey's Weather)

می خواهید تور ترکیه را رزرو کنید اما از شرایط آب و هوایی ترس دارید؟ آیا می‌خواهید مسافرت شما با شرایط خوب آب و هوایی همراه باشد؟ وقت آن رسیده تا اپلیکیشن هواشناسی ترکیه را نصب کنید. این اپلیکیشن کمک می‌کند تا بتوانید آب و هوای تمامی نقاط ترکیه را مشاهده کنید. امکان بررسی آب و هوای مناطق مختلف ترکیه تا 14 روز آینده در این برنامه وجود دارد. 

سرعت بالا و استفاده آسان و همچنین گزارش لحظه به لحظه و دقیق آب و هوا از جمله نکات مثبت این نرم‌افزار است. توجه داشته باشید که این برنامه فقط روی سیستم عامل اندروید قابلیت نصب دارد و اگر سیستم عامل گوشی شما IOS است، باید از برنامه windy استفاده کنید. 

جمع بندی اپلیکیشن های کاربردی ترکیه

سفر به ترکیه مانند سفر به سایر نقاط جهان با یک سری چالش‌ها همراه است. این چالش‌ها می‌توانند وقت شما را در سفر گرفته و یا حتی باعث شوند شما در سفر کلافه و خسته شوید. اما راهکار چیست؟ تنها راهکار مفیدی که بدون هزینه این چالش‌ها را رفع می‌کند، استفاده از اپلیکیشن‌های سفر به ترکیه است. البته در نظر داشته باشید بیشتر این برنامه ها با اینترنت کار می کنند و خوب است شما با نحوه دسترسی به اینترنت در ترکیه نیز آشنایی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم بهترین اپلیکیشن های موردنیاز برای سفر به ترکیه را به شما معرفی کنیم. چند اپلیکیشن در این باره می‌شناختید؟ به نظر شما کدام برنامه‌ها مفیدتر هستند؟ در این مقاله راجع به کاربردی ترین برنامه‌های سفر به ترکیه صحبت کردیم. اگر شما هم اپلیکیشن دیگری می شناسید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

اپلیکیشن مترو استانبول چیست؟

برای اطلاع از ایستگاه های مترو استانبول و ساعت حرکت قطارها از اپلیکیشن Metroistanbul استفاده کنید. برای اطلاع از سایر اپلیکیشن های کاربردی این مقاله از سایت تریپ را بخوانید.

بهترین اپلیکیشن مسیریابی در ترکیه چیست؟

برای مسیریابی بهتر در استانبول و ترکیه می توانید از برنامه ترافی (Trafi) استفاده کنید. برای اطلاع از سایر اپلیکیشن های کاربردی این مقاله از سایت تریپ را بخوانید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc