https://gateway.trip.ir/api/

اعلام معتبرترین پاسپورت های جهان برای 2020

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

اعلام معتبرترین پاسپورت های جهان برای 2020

همه ساله قدرت پاسپورت ملیت های مختلف که اجازه ورود به چند کشور دنیا را دارند بررسی میشود، در اینجا با این کشور قدرتمند آشنا خواهید شد که اجازه ورود به 191 کشور را دارد و گوی سبقت را از سنگاپور که در سال گذشته میلادی در صدر بود با اختلاف یک کشور، ربود. سایتی که این دسته بندی را اعلام کرده سایت منبع henleypassportindex میباشد، هر چقدر پاسپورت شما معتبرتر باشد اجازه ورود به کشورهای بیشتری را بدون دریافت ویزا خواهید داشت و دردسرهای مخصوص بلیط هواپیما از جمله ویزای ترانزیت نیز برای شما کمتر اتفاق خواهد افتاد.

در دسته بندی که برای سال 2020 توسط این سایت تنطیم شده است ژاپن با اجازه ورود به 191 کشور در رتبه نخست قدرتمندترین پاسپورت جهان قرار گرفته است. 3 مورد اول از این لیست نشان میدهد که آسیا این رتبه را در چند سال گذشته به خوبی در منطقه حفظ کند و این عالی است و نشان دهنده روابط قوی این کشورها و با دولت ها و جوامع مختلف دنیا است که راه را برای سفر و رزرو بلیط هواپیما بدون دردسرهای ویزا فراهم کرده است.

1- ژاپن

2- سنگاپور

3- کره جنوبی و آلمان

لازم به دکر است ایران در رتبه 98 قرار گرفته است و همچنان مشکلات زیادی در سفر به کشورهای سراسر ئنیا برای ایرانیان متاسفانه وجود دارد. امیدواریم شرایط به گونه ای پیش رود که ما هم در رتبه های خوبی مثل سایر کشورهای آسیایی قرار گیریم.

سفر کردن کار لذت بخشی است که انسان را برای چند روزی سرگرم میکند تا با دیدن اماکن گردشگری مختلف روح خود را تازه کند و برای کار دوباره آماده گردد. این کار با خرید تورهای مسافرتی امکان پذیر میشود و تریپ در ارائه خدمات عالی به مسافران زبان زد خاص و عام است. در صورت نیاز به راهنمایی و یا رزرو تور گردشگری با 75134000 تماس حاصل فرمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc