https://gateway.trip.ir/api/

تعطیلات رسمی در استانبول به چه صورت است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 مقاصد پر طرفدار

تعطیلات رسمی در استانبول به چه صورت است؟

اگر قصد سفر به شهر زیبای استانبول که در ترکیه واقع شده است را دارید مراقب تعطیلات رسمی کشور ترکیه باشید و در زمان مناسب بلیط هواپیما رزرو کنید. شاید در مرحله اول که در واقع در حال برنامه ریزی برای سفر هستید، اصلاً به تعطیلات رسمی کشور مقصد فکر نکنید، این شد که تصمیم گرفتیم این پست از وبلاگ تریپ را به این موضوع اختصاص دهیم که اصلاً چه روزهایی مناسب بازدید استانبول نیست البته با اتمسفر شلوغ همیشگی که مسافران انتظار دارند و بهتر است کمی در هنگام رزرو بلیط هواپیما تأمل کرد.

البته در تعطیلات ملی و رسمی نیز مراکز و فروشگاه ها باز هستند ولی در این میان مغازه هایی نیز دیده میشوند که تعطیل هستند. این مورد در خصوص جاذبه های گردشگری نیز صدق میکند. اما بازار بزرگ و بازار ادویه استانبول و تمام بانکها و مراکز مهم در مدت تعطیلات رسمی و مذهبی تعطیل هستند.

تعطیلات رسمی استانبول

1 ژانویه که سال نو میلادی است و در تمام کشورها این تعطیلی حاکم است.

در تاریخ 23 آوریل، 1 می و 19 می، 23 و 24 می نیز تعطیلات مختلفی وجود دارد.

15 جولای روز دموکراسی است. 30 جولای تا 3 آگوست که تعطیلات مذهبی است و باید از سفرهای زمینی به علت ترافیک شدید خودداری کرد. 30 آگوست روز پیروزی است.

6 اکتبر روز رهایی استانبول است.

28 و 29 اکتبر  روز جمهوری است.

توجه داشته باشید این لیست برای سال 2020 است و در هنگام سفر به استانبول و یا رزرو بلیط لحظه آخری استانبول به این لیست دقت لازم را داشته باشید.

همانطور که احتمالاً میدانید، مرکز شهر استانبول، میدان تکسیم است و بسیاری از افراد برای رزرو هتل و گشت و گذار به این منطقه میروند، حواستان باشد در روز یک ماه می تظاهرات و تجمعاتی در این منطقه وجود خواهد داشت بنابر این از این منطقه در این زمان دور باشید و فراموش نکنید بهترین راه برای سفر به این شهر توریتی واقع در کشور ترکیه، سفر با هواپیما است که آنلاین میتوانید به راحتی بلیط هواپیما به این مقصد جذاب را رزرو کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc