https://gateway.trip.ir/api/

ارزانترین مقصد گردشگری خارجی برای ایرانیان

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

ارزانترین مقصد گردشگری خارجی برای ایرانیان

هر سال با توجه قیمت هتل خارجی و نرخ بلیط هواپیما در مقاصد مختلف گردشگری، شهری را در یک کشور خارجی به عنوان ارزانترین مقصد گردشگری انتخاب میکنیم. قطعاً ارزانترین مقصد خارجی از نزدیکترین کشورهای همسایه ایران است که علاوه بر اینکه جذب توریست بالایی دارد با توجه به داشتن بلیط لحظه آخری و آفرهای خوب در بخش هتل نیز امتیاز خوبی را دریافت کرده است. ما برای پاسخ به این پرسش که در سال میلادی که در آن هستیم کدام کشور و کدام شهر ارزانترین مقصد گردشگری برای مسافران ایرانی است به سراغ کشورهای ارمنستان، ترکیه، امارات متحده عربی و آذربایجان و گرجستان رفتیم. در ادامه متوجه خواهید شد چه کشوری ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را به خود اختصاص داده است.

بلیط لحظه آخری استانبول

کشور ترکیه دارای شهرهای مختلفی است و در این میان شهر استانبول به علت جاذبه های فرهنگی مختلف و زیبایی منحصر به فردی که تنگه بسفر ایجاد کرده است و توانسته آن را به شهر آسیایی-اروپایی تبدیل کند به عنوان گردشگر پذیرترین شهر کشور ترکیه شناخته میشود و ایرانیان نیز بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام فصل از سال هستند به اینجا سفر میکنند و شاهد زیبایی خاص این شهر از جمله مسجد سلطان احمد، پل بسفر، بازار و مراکز خرید آن میشوند. اگر از این جمله که ایرانیان بدون در نظر گرفتن فصل به استانبول سفر میکنند تعجب کردید باید خدمتتان عرض کنیم که مهمترین عامل برای جذب گردشگران در ماه های سرد به این شهر، کم کردن نرخ بلیط هواپیما است که در قالب بلیط لحظه آخری استانبول به مسافرین عرضه میشود و در برخی از مواقع قیمت ها انقدر پایین و وسوسه کننده هستند که نمیتوان از سفر اجتناب کرد!

بلیط لحظه آخری تفلیس

تفلیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان شناخته میشود ولی مثل استانبول 4 فصل نیست و با توجه به کاهش دمای هوا و قرارگیری این شهر در محیط کوهستانی، سرد میشود و کمتر فردی به آنجا سفر میکند، البته بلیط چارتر تفلیس در همه ماه های سال وجود دارد ولی از نظر رونق گردشگری، زمستان رونق کمتری دارد.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما

با توجه بررسی شهرهای مختلف و با توجه به قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف، استانبول توانسته در یک سال گذشته در یک بازه زمانی مشخص و بر اساس نرخ بلیط لحظه آخری، ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را به خود اختصاص دهد. همچنین با توجه به اینکه این قیمت در فصل زمستان بوده است، هتل ها یز قیمت پایین تری داشته اند و بنابر این در قالب تور استانبول میتوان گفت که ارزانترین مقصد گردشگری نیز بوده است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc