https://gateway.trip.ir/api/

چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

چرا باید در انتخاب هتل 3 ستاره در استانبول دقت کرد؟

سفر کردن همیشه لذت بخش است ولی اگر در انتخاب و رزرو هتل دقت نداشته باشید احتمال اینکه سفر شما تبدیل به یک خاطره بد برای شما شود وجود خواهد داشت. این مورد در خصوص هتل های 3 ستاره در استانبول به شدت تاکید میشود که بسیار در انتخاب این هتل ها دقت شود، علت این موضوع را در ادامه مطالب این پست از بلاگ تریپ به شما خواهیم گفت. توجه داشته باشید که این اتفاق کمتر درباره شهرهای دیگر کشور ترکیه مصداق پیدا میکند، مثلاً در شهر آنتالیا این موضوع زیاد اهمیتی ندارد ولی استانبول که شهر مهم گردشگری کشور ترکیه است به علت تعداد بالای توریست ها که در همه ماه های سال به این شهر با خرید بلیط هواپیما سفر میکنند شاید به علت اینکه توریست ها تصور میکنند هتل فقط محلی برای خوابیدن است نسبت به رزرو هتل با قیمت پایین در درجه 3 ستاره اقدام نیکنند که با ورود به هتل ممکن است نظرشان کلاً عوض شود. اگر شما هم دوست ندارید که در همان روز اول سفر تجربه بدی داشته باشید ببه شما پیشنهاد میکنیم حتماً به نکات گفته شده دقت نمایید و در هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید با تریپ تماس حاصل فرمایید.

هتل 3 ستاره در استانبول

با توجه به در نظر گرفتن تفکر بسیاری از افراد در هنگام سفر کردن، که هتل را فقط جایی برای خوابیدن میدانند و نه چیز بیش تری! و در واقع به خدمات هتل توجه نمیکنند شاهد هستیم که هتل های 3 ستاره استانبول نسبت به هتل های درجه بالاتر و لوکس تر زودتر رزرو میشوند. اما با نگاهی دقیق تر و نظر سنجی های مختلف بعد از سفر از آن ها متوجه خواهید شد که اگر دوباره بخواهند بلیط هواپیما رزرو کنند و به شهر استانبول بروند حتماً بیشتر دقت میکنند که یا در هتل های 4 و 5 ستاره اقامت کنند و یا برای هتل های ستاره بیشتر توجه کنند و به خدمات و عکس های هتل بیستر دقت کنند. اما چرا؟

با توجه به اینکه بخش اصلی شهر استانبول در اروپا واقع شده است، باید به اطلاع شما برسانیم کیفیت هتل های 3 ستاره استانبول نسبت به یک هتل 3 ستاره در یک کشور اروپایی پایین تر است، ضمن اینکه هر چه هتل قدیمی تر و در جای پرت تری باشد کیفیت آن نیز قطعاً پایین تر است، البته هتل های 3 ستاره خوب و با موقعیت مناسب نیز در این شهر وجود دارد که هزینه آنها حتی بعضی از وقت ها از هتل های 4 ستاره نیز بیشتر میشود.

برای اینکه تجربه خوبی از سفر داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم در انتخاب و رزرو هتل خارجی بسیار دقت نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی و یا رزرو تور استانبول با هتل مد نظر خود با تریپ تماس حاصل فرمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc