https://gateway.trip.ir/api/

هتل سنت رجیس؛ گران قیمت ترین هتل میدان تکسیم

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل سنت رجیس استانبول

اقامت در یک هتل خاص و لوکس در استانبول آرزوی افراد بسیاری است؛ ولی بالاترین هزینه‌ای که برای یک شب هتل حوالی میدان تکسیم میپردازند چقدر است؟ بهترین جایی که میتوان در شهر بسیار زیبای استانبول در آن اقامت داشت هتل 5 ستاره با امکانات عالی و نزدیک میدان تکسیم است که در واقع مرکز این شهر توریستی به شمار میرود.

هتل The St. Regis Istanbul

با اختلاف قیمت خیلی زیاد از هتل های 5 ستاره اطراف میدان تکسیم، هتل رجیس به عنوان یکی از گران قیمت ترین هتل ها در این شهر به شمار میرود. امکاناتی که این هتل به شما میدهد همان امکانات هتل های 5 ستاره است ولی میتوان کیفیت آنها را در این هتل به شکل بسیار بالایی به وضوح دید.

اتاق های St. Regis Istanbul Hotel نسبت به سایر هتل های 5 ستاره استانبول از متراژ بالاتری برخوردار است.

این هتل از نام خیابانی که در آن قرار دارد، یعنی رجیس برگرفته شده است، اتاق ها تهویه مطبوع و مطلوب دارند، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و رستوران های با کیفیت همه از انواع چیزهایی است که بر قیمت آن تاثیر گذار بوده اند. اگر قصد رزرو هتل در منطقه تکسیم استانبول را دارید هتل رجیس 9 دقیقه با این منطقه فاصله دارد.

وای فای رایگان در همه قسمت های هتل در دسترس است و با این قیمت هتل چیزی به غیر از این هم انتظار نداشتیم! 

میتوان گفت بهترین قسمت این هتل، رستوران های آن هستند که قطعاً باخوردن غذاهای آن، عاشق طعم فوق العاده عالی غذاهای اروپایی و ترکی خواهید شد. رستوران در قسمت بالای هتل واقع شده است که علاوه بر لذت بردن از طعم غذا میتوانید با دیدن شهر استانبول لحظات خوشی را در کنار خانواده خود رقم بزنید.

اگر علاقه مند به رزرو تور استانبول با نرخ مناسب و یا تورهای لاکچری استانبول هستید میتوانید با تریپ تماس بگیرید تا ما شما را تا انتهای سفر با ارائه خدمات عالی راهنمایی کنیم.

اگر می‌خواهید با دیگر هتل های میدان تکسیم استانبول آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با همین موضوع را در سایت ما بخوانید.

هتل سنت رجیس استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc