https://gateway.trip.ir/api/

چه روزهایی از سال بلیط استانبول ارزان است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چه روزهایی از سال بلیط استانبول ارزان است؟

اگر به دنبال یک سفر ارزان به شهر استانبول هستید و از قیمت بلیط های آن آگاهی ندارید بهتر است درباره بلیط ارزان استانبول اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. به طور کلی نه فقط در سفر به استانبول بلکه اگر قصد داشته باشید به هر شهر داخلی یا خارجی سفر کنید، دو موضوع در قیمت بلیط هواپیما بیشترین تاثیر را دارند. یکی آب و هوا در آن محدوده زمانی و دیگری تاریخ انتخابی شما است که آیا در تعطیلات و تاریخ های شلوغ است یا در یک روز عادی. در ادامه این پست از وبلگ تریپ قصد داریم کمی درباره روزهایی که

بلیط ارزان سفر به استانبول

برای داشتن تجربه یک سفر خوب و دلچسب، خرج کردن هزینه های معقول و متناسب با درآمد خانواده میتواند تاثیر مستقیمی بر خوشگذرانی سفر داشته باشد. افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را دارند اگر تمایل داشته باشند تا قیمت مناسب و خوبی را در زمان سفرشان تجربه کنند باید به نکات زیر دقت نمایند:

- در زمان تعطیلات و برگشت های روز جمعه بلیط هواپیما گران است.

- بلیط ارزان هواپیما بعد از تعطیلات نوروز و تعطیلاتی که به صورت چند روز است پیدا خواهد شد.

- در فصل زمستان بلیط لحظه آخری استانبول خیلی راحت پیدا میشود ولی در فصل تابستان این اتفاق به ندرت میفتد.

- در ماه های عربی، ماه رمضان یکی از ماه هایی است که به علت محدودیت هایی که در این شهر به عنوان یک شهر اسلامی دارد کمتر مسافرت صورت میگیرد و به همین علت قیمت پرواز ارزان است.

- روزهای رفت جمعت جمعه و برگشت سه شنبه که به عنوان پروازهای اول هفته شناخته میشوند قیمت بهتری نسبت به سایر روزها دارد.

- گرفتن یکی دو روز مرخصی برای کارمندان خیلی به صرفه تر از سفر در ماه های شلوغ و آخر هفته است.

- در زمانی که فستیوال خرید استانبول اجرا میشود این شهر شلوغ است و هم هتل ها گران هستند و هم پروازها، پس سفر را در این محدوده را برای افرادی که به دنبال سفر ارزان هستند پیشنهاد نمیکنیم.

- خرید تور لحظه آخری خیلی به صرفه تر از خرید بلیط لحظه آخری استانبول است، شما با خرید تور استانبول از گزینه های مختلف و تخفیفات بیشتری بهره مند خواهید شد.

- در هنگام خرید تور به این نکته دقت داشته باشید که سفر خانوادگی به صرفه تر از سفر به صورت تنهایی است.

- پروازهای ترکیه مثل اطلس گلوبال و ترکیش همیشه رخ بالتری نسبت به پروازهای ایرانی دارند ولی قطعاً کیفیت آنها بالاتر است.

در نهایت امیدواریم تا با خواندن راهنمای سفر به استانبول بتوانید درک بهتری از سفر خود داشته باشید و با چشمان باز به استانبول سفر کنید تا به شما و خانواده شما بسیار خوش بگذدرد. تریپ همیشه در کنار شما خواهد بود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc