https://gateway.trip.ir/api/

کشورهای مناسب سفر در ماه های سرد سال

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

کشورهای مناسب سفر در ماه های سرد سال

برای افرادی که تمایل دارند در ماه های سرد سال یک سفر فوق العاده عالی را تجربه کنند دو کشور را که در ادامه مطالب آورده ایم به شما پیشنهاد میکنیم. با توجه به موقعیت جغرافیایی هر کشور، زمان مناسب سفر به هر شهر را میتوان بازه ای از سال قرار داد که نه آنقدر گرم و نه آنقدر سرد باشد. از آن جایی که کشورهایی که در نیمکره جنوبی و در پایین دست کشور ایران قرار دارند در فصل های تابستان بسیار گرم هستند، نمیتوان در فصل تابستان به آنجا سفر کرد ولی دقیقاٌ در اواسط پاییز تا اواخر فصل زمستان بهترین جایی که میتوان با خرید بلیط هواپیما به آنجا سفر کرد همان شهرها خواهند بود. البته ما در خود کشور ایران نیز شهرهایی را داریم که در قسمت سواحل مکران و خلیج فارس واقع شده اند و میتوان سفر لذت بخشی را به آنجا داشت اما در این پست از وبلاگ تریپ به شهرها و کشورهای خارجی پرداخته ایم. همانطور که میدانید بهترین راه برای سفر خرید تور است، 2 مورد از بهترین تورهایی که میتوان در پاییز و زمستان تجربه کرد در زیر عنوان کرده ایم.

تور دبی

دبی که یکی از شهرهای محبوب در زمینه گردشگری آسیا به شمار میرود دقیقاً در آن سوی خلیج فارس واقع شده است، دارای هتل های بسیار مجلل، برج های با شکوه وخیابان های بسیار تمیز است. این کشور اگر شرایط را به درستی رعایت نمایید به راحتی در کمتر از 6 روز کاری ویزا میدهد و میتوانید با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل به این شهرسفر کنید. بهترین ماه های شمسی برای سفر به دبی، ماه های آدر، دی، بهمن و اسفند است.

دبی

اگر دوست داشته باشید تا از خدمات یک تور استفاده نمایید که یکی از آن ها لیدر و استقبال فرودگاهی است، میتوانید با تریپ تماس بگیرید و از پیشنهادات شگفت انگیز تور دبی مطلع شوید.

تور سریلانکا

شاید باورتان نشود ولی سریلانکا بهترین کشوری در دنیا است که میتوانید در فصل زمستان به آنجا سفر کنید. نکته بسیار خوب سفر به سریلانکا این است که ویزای شما در بدو ورود صادر میشود و تا 30 روز میتوانید در این کشور جزیره ای اقامت داشته باشید. بهترین راه نیز برای سفر به سریلانکا خرید تور است. ما قبلا در مقاله جاهای دیدنی سریلانکا به بهترین جاذبه های گردشگری این کشور پرداختیم. 

سریلانکا

سریلانکا یک کشور در قالب یک جزیره است که پر از جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبا است و میتوانید صحنه های فوق العاده زیبایی را در این کشور و شهرهای آن نظاره گر باشید. رزرو بلیط هواپیما در مسیر برگشت و داشتن واچر رزرو قطعی هتل برای سفر به سریلانکا اجباری است. شما جهت خرید بلیط هواپیما میتوانید به صورت آنلاین از سیستم رزرواسیون تریپ استفاده نمایید یا با کارشناسان بخش تور در تماس باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc