https://gateway.trip.ir/api/

هتل ریکسوس پرا استانبول | هتل 5 ستاره در قلب استانبول

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل ریکسوس پرا استانبول | هتل 5 ستاره در قلب استانبول

اقامت شیرین خواهد شد با رزرو هتل 5 ستاره در استانبول مخصوصاً اگر در مرکز شهر باشد و نام آن ریکسوس پرا باشد. وقتی از هتلی در مرکز شهر استانبول حرف میزنیم مقصودمان هتلی است که نزدیک میدان تکسیم و البته خیابان استقلال است. افرادی که اطلاعات خوبی در زمینه گردشگری استانبول دارند از اهمیت این خیابان در استانبول گردی آگاه هستند. در واقع همین یک خیابان استقلال به اندازه یک شهر کامل ارزشمند است و تنها خیابانی است که میتوان گفت به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران است با کافه ها، رستوران ها و بوتیک هایی که دارد ساعت ها و شاید روزها را باید وقت بگذارید تا با دقت و لذت آنجا را بازدید کنید.

هتل ریکسوس پرا استانبول Rixos Pera Istanbul

برای افرادی که دوست دارند در قلب شهر زیبا و دوست داشتنی استانبول که در کشور ترکیه واقع شده است اقامت داشته باشند هتل رکسوس پرا با فاصله تنها 200 متری از خیابان استقلال میتواند گزینه بسیار عالی و شگفت انگیزی باشد. این هتل 5 ستاره در میان اکثر مسافران به کیفیت و خدمات دهی عالی مشهور است بنابراین اگر قصد رزرو هتل در استانبول را دارید حتماً در لیست هتل های 5 ستاره انتخابی شما قرار خواهد داشت.

هتل ریکسوس پرا استانبول

در این هتل می توانید از خدمات لاکچری اسپا استفاده نمایید و باشگاه ورزشی برای شما تعبیه شده است. تزئینات هتل کاملاً لوکس بودن آن را به شما تلقین میکند و سوئیت های بزرگ هتل یادآور خانه های لاکچری استانبول هستند.

استفاده از رستوران و کافه این هتل با نمای بسیار زیبا از شهر لذت غذا خوردن را چند برابر میکند. ماساژ و سونا و حمام ترکی نیز در دسترس قرار دارد.

مرکز خرید جواهر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید این شهر در فاصله 5 کیلومتری از ریکسوس پرا قرار دارد.

با پیاده روی پانزده دقیقه ای میتوانید به برج گالاتا که دقیقاً در انتهای خیابان استقلال واقع شده است بروید. در هر صورت انتخاب این هتل برای اقامت میتواند راحتی شما را در سفر به استانبول تضمین کند و از لحاظ کیفیت نیز در رتبه بالایی قرار دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. اگر قصد دارید تور استانبول رزرو کنید و از قیمت تورها مطلع شوید با تریپ تماس بگیرید تا همکاران ما که از خبره ترین کارشناسان تور ترکیه هستند شما را در انتخاب و رزرو کمک کنند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc