https://gateway.trip.ir/api/

فستیوال سیتی قطر

به روز رسانی: 14 تیر ، 1401 جاذبه های گردشگری

فستیوال سیتی قطر

قطر با تنوع منحصر به فرد و معماری پر زرق و برق خود، شگفتی هر گردشگری را برانگیخته است. با وجود اینکه یک کشور کوچک عربی است، اما سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است.
فستیوال سیتی قطر یکی از بهترین مراکز خرید در قطر است، که اوقات فراغت و سرگرمی خرید، غذاخوری را در کنار یکدیگر جمع آوری کرده است.
در فستیوال سیتی قطر از برترین برند های بین المللی گرفته تا بهترین مجموعه دکورها و لوازم جانبی خانه، هر کالای لوکس و مدرن را می توانید ببینید و خریداری کنید.
فستیوال سیتی قطر مقصدی با مجموعه تفریحی در سطح جهانی است و جاذبه های داخلی و خارجی منحصر به فرد قطر را در خود جای خواهد داد.

آشنایی با مرکز خرید فستیوال سیتی در قطر

آشنایی با مرکز خرید فستیوال سیتی در قطر

آشنایی با مرکز خرید فستیوال سیتی در قطر

فستیوال سیتی قطر دارای مساحت تقریبی 650 هزار  متر مربع است. این چهارمین پروژه مرکز خریدی است که Mace در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا انجام داده است.
در سال 2019 بود که این مرکز خرید درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد تا از اولین فروشگاه IKEA رونمایی کند و از آن زمان، بهترین مکان برای خرید است. 
این مرکز خرید به ‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید در شهر قطر شناخته می ‌شود که در آن بیش از 400 مجموعه برند، 100 رستوران و یک پارکینگ بزرگ وجود دارد.
اولین مجموعه سینمایی VOX 4D قطر با 18 صفحه دیجیتال، تا فضاهای بیرونی برای ورزش و دوچرخه سواری برای همه سنین طراحی شده است. 
علاوه بر این، فستیوال سیتی قطر دارای چهار پارک موضوعی از جمله «دنیای پرندگان خشمگین»، «تپه‌های برفی»، «جونیورس» و Virtuocity است.

فروشگاه ها ی فستیوال سیتی 

در حال حاضر فروشگاه IKEA در این مرکز خرید دارای بیش از 500 برند بین المللی و محلی است که به دقت انتخاب شده اند، که بسیاری از آنها اولین حضور خود را در قطر دارند.
مجموعه 400 مغازه در فستیوال سیتی قرار دارد، که دارای فروشگاه های مد لباس، کیف و کفش زنانه، مردانه و بچگانه می باشد.
این مجموعه از لباس های ورزشی گرفته تا جواهرات، لوازم آرایشی، گجت، ساعت، عطر و غیره را شامل می شود. فروشگاه های برند مانند ACE، IKEA و برخی هایپرمارکت ها آن را به مکانی عالی برای خرید در قطر تبدیل کرده اند. همچنین لوازم جانبی خانه، لوازم باغبانی، وسایل آشپزخانه و موارد دیگر در این مرکز خرید عظیم قرار دارد.

امکانات در فستیوال سیتی قطر

در این مرکز خرید همه چیز، از فروشگاه‌ های معمولی گرفته تا لوکس، رستوران ‌ها و فودکورت‌ ها، امکانات رفاهی عالی و خدمات کارآمد در این مرکز قرار دارد.
مرکز خرید فستیوال سیتی دارای  8000 فضای پارک هوشمند و یک هتل پنج ستاره و مرکز همایش است که در اوایل سال 2019 افتتاح شده است.
فستیوال سیتی یک مقصد غذاخوری محبوب با رستوران هایی است که با هر سلیقه و بودجه ای ارائه می شود. رستوران ها و فست فود هایی مانند Jamie's Italian، Five Guys، یا Aimee's Café که می توانید در آن ها میز رزرو کنید.
علاقه مندان به ورزش می توانند از یک مسیر تفریحی در فضای باز به طول 4.5 کیلومتر در اطراف مرکز خرید لذت ببرند که به دوندگان و دوچرخه سواران این اجازه را می دهد تا با خیالی راحت در این مکان ورزش کنند.
این مرکز خرید همچنین دارای امکاناتی همچون وای فای رایگان، سرویس تاکسی در مرکز خرید، نمازخانه، ویلچیر و کالسکه، اتاق مادر و کودک، دستگاه های خودپرداز که برای راحتی بازدیدکنندگان راه اندازی شده است. 
راهنمای خرید برای بازدیدکنندگانی که ارزانترین پرواز به دوحه را خریداری کرده اند با ورود به این مرکز خرید می توانند از آن ها برای خرید راهنمایی بگیرند، و همچنین استخدام دستیار است، که شما می توانید برای حمل و نقل وسایل و کیف خود از آن ها استفاده کنید.

سرگرمی های مرکز خرید فستیوال سیتی در قطر

مرکز خرید فستیوال سیتی در قطر دارای سینمای VOX، بازی الکترونیکی Virtuocity، و دو پارک موضوعی Angry Birds World و SnowDunes است. 

دنیای پرندگان خشمگین (Angry Birds World)

پارک پرندگان خشمگین یکی از بهترین نقاط تفریحی برجسته در این مرکز خرید است. این پارک که بهترین گزینه برای خانواده هایی است که به اینجا می آیند، 20 وسیله سواری و جاذبه منحصر به فرد ارائه می دهد و بچه ها را شگفت زده می کند، زیرا آنها را به دنیای کاملاً جدیدی از پرندگان خشمگین می برد.
از سواری ‌های هیجان ‌انگیز گرفته تا تعدادی از فعالیت ‌های ماجراجویی برای بچه ‌ها، چیزهای زیادی دنیای پرندگان خشمگین وجود دارد. 
پارک دنیای پرندگان خشمگین دارای برجی به ارتفاع 17 متر است، که در آن کودکان و خانواده ها می توانند از بهترین سواری ها لذت ببرند و در تعدادی از فعالیت های آموزشی شرکت کنند که در واقع پر از سرگرمی است.
این پارک دارای یک خانه قرمز واقعی است که در آن بازدیدکنندگان می توانند از نبرد قایق لذت ببرند، که از جزیره پرندگان شروع می شود و به جزیره پیگی ختم می شود. جدا از این، سواری هایی مانند Angry Coaster وجود دارد که تجربه هیجان انگیزی را در طول مسیر به شما می دهد.

سینماهای واکس

یکی دیگر از جذابیت ها در مرکز خرید فستیوال سیتی قطر تجربه سینما در این مرکز خرید است. در مجموع 18 صفحه نمایش وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند با تور قطر 1401 بهترین فیلم های پر فروش روز دنیا را تماشا کنند. از بهترین فیلم های هالیوود گرفته تا فیلم های عربی و بالیوودی در این مرکز خرید قرار دارد.

بازی های تخیلی ( Virtuocity )

Virtuocity اولین مرکز بازی در شهر دوحه ی قطر است، که شامل شبیه‌ساز های مسابقه ‌ای، اتاق‌ های فرار و ... است. 

تپه های برفی 

تپه های برفی منطقه ای پوشیده از برف حتی در گرمای قطر است، این مکان تجربه ای هیجان انگیز برفی را ارائه می دهد. بنابراین، در اینجا جاذبه های مختلفی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

کافه ها و رستوران ها ی فستیوال سیتی قطر

مرکز خرید فستیوال سیتی قطر دارای تعدادی کافه و رستوران است که بهترین غذاهای لذیذ را در سرو می کنند.  تعدادی از کافه های داخلی و بین المللی که در آن بهترین نوشیدنی ها و تنقلات را در محیطی آرام سرو می شود می توان پیدا کرد.

مسیر رفتن به مرکز خرید فستیوال سیتی قطر

مسیر رفتن به مرکز خرید فستیوال سیتی قطر

چگونه می توان به مرکز خرید فستیوال سیتی قطر رفت ؟

برای رفتن به فستیوال سیتی قطر هم می توان با وسایل حمل و نقل عمومی و هم با خودروی شخصی به آنجا رفت.  برای رفتن به مرکز خرید با مترو از طریق خط قرمز مترو دوحه، سوار ایستگاه الوکرا شوید تا آخرین ایستگاه سفر کنید تا به فستیوال سیتی برسید.
یکی دیگر از راه های دسترسی به مرکز خرید فستیوال  سیتی از طریق خط طلایی مترو دوحه است. می توان از خط طلایی که به سمت ایستگاه مشیرب رفت. پس از رسیدن به آنجا، به خط قرمز تغییر مسیر داده و به سمت ایستگاه مترو Lusail-QNB حرکت کنید.
یکی دیگر از روش استفاده از تاکسی است. یکی از محبوب ترین تاکسی ها در شهر دوحه، تاکسی های Karwa در سراسر شهر تردد می کنند و وسیله ای عالی برای سفر برای بازدیدکنندگان را فراهم می کنند. می ‌توانید بدون دردسر با تاکسی Karwa به مرکز خرید فستیوال سیتی قطر بروید. 

سوالات متداول درباره ی فستیوال سیتی قطر

امکانات مرکز خرید فستیوال سیتی قطر چیست ؟

رستوران ها و کافه های متنوع، پارکینگ خصوصی، ویلچر و کالسکه، استخدام دستیار، راهنمای خرید، نمازخانه و ... است.

چه سرگرمی هایی در فستیوال سیتی قطر می باشد ؟

از سرگرمی های این مرکز خرید می توان به بازی های تخیلی، دنیای پرندگان خشمگین، سینماهای واکس اشاره کرد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc