https://gateway.trip.ir/api/

فرصت های استثنائی برای سفر به استانبول

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 مقاصد پر طرفدار

فرصت های استثنائی برای سفر به استانبول

درست است که استانبول در هر 4 فصلِ سال گردشگران زیادی را جذب می کند ولی آیا با زمان های استثنائی برای سفر به استانبول آشنا هستید؟ ممکن است هوس یک سفر خارجی داشته باشید و پول هم برای شما در درجه اول قرار نداشته باشد، در این صورت با خرید بلیط هواپیما به یکی از مقاصد گردشگری جهان، مسافرت خواهید کرد و لذت خواهید برد. اما اگر شما فقط هدف خود را سفر به استانبول گذاشته اید چندین دلیل می تواند داشته باشد، یا شما برای جاذبه های گردشگری استانبول سفر خواهید کرد و یا برای خرید کردن از برندهای مطرح دنیا که در این کشور وجود دارد. برای مورد اول همه روزه می توانید به این شهر پرواز داشته باشید ولی برای مورد دوم و حتی مواردی که عنوان نکردیم، راه های بهتر و روزهای بهتری وجود دارد که اگر کنجکاو هستید بدانید بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

بهترین روزهای سفر به استانبول برای خرید و گردش

تور استانبول را می توان یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری خارجی در میان مسافران ایرانی دانست که روز و ماه و سال نمی شناسد و همه روزهای سال پرواز به سمت این شهر انجام می شود، بهتر است برای داشتن سفری دلچسب و صد البته با قیمت عالی به نکات زیر دقت داشته باشید. تریپ شما را در تجربه بهترین سفر خود به این شهر توریستی و خیلی جذاب کشور ترکیه راهنمایی خواهد کرد.

بلیط هواپیما استانبول با قیمت پایین را از دست ندهید

دراین خصوص باید مدام حواستان به بلیط لحظه آخری استانبول باشد. در بعضی از مواقع مثل زمان هایی که مسافرت کم است و یا هوا بسیار سرد است پیش بینی این مورد کار سختی نیست ولی در زمان های مناسبِ سفر، در مواقعی که شاید حتی فکر ارزان شدن بلیط هم نباشید ممکن است یک نرخ فوق العاده خوب، در دقایق پایانی پرواز باز شود، به همین علت اگر علاقه مند به سفر به این شهر با نرخ خوب هستید حتماً به صورت آنلاین قیمت بلیط را در نظر داشته باشید.

حواستان به فستیوال خرید استانبول باشد

در پایان هر فصل، شاهد تخفیفات مراکز خرید استانبول و کم شدن قیمتاجناس مرتبط با آن فصل هستیم. در واقع شما در پایان هر فصل می توانید با پول کمتر، اجناس بیشتری را خریداری نمایید. اما فستیوالِ خرید اصلی استانبول در اواسط خرداد اتفاق می افتاد که زمان آن هر ساله توسط مقامات به صورت رسمی در سایت قرار می گیرد. در این فستییوال همه اجناس تخفیفات زیادی می خورند، البته قیمت بلیط هواپیما نیز ممکن است در ان زمان نسبت به هفته های قبل از آن کمی گران تر شود که این مورد نیز همان قانون عرضه و تقاضا است.

بلک فرایدی استانبول را تجربه کنید

بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه یک اتفاق جهانی است که در آن بیشتر مراکز خرید و برندها محصولات خود را با قیمت فوق اعاده عالی و تخفیف زیاد به فروش می رساند، البته این موضوع در کشور آمریکا به گونه ای است که در عرض چند دقیقه کل یک فروشگاه خالی می شود و همه اجناس به فروش می روند. در نزدیکی ایران کمتر شهری مثل استانبول است که تخفیفات خوبی برای برندهای جهانی در این روز قائل شود. پس اگر به دنبال یک خرید خوب هستید این اتفاق را از دست ندهید.

توصیه های مهم سفر به استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc