https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ استانبول

خرید در استانبول به خودی خود یک تجربه هیجان انگیز است، این شهر پایتخت مد و اقتصادی ترکیه است. استانبول شهری که بر پایه تجارت بنا شده است.
برخی از بهترین مراکز خرید استانبول از بزرگترین و جالب ترین مراکز خرید جهان هستند. مهم نیست در کجای شهر هستید، بنا به نیاز شما یک بهشت خرید در نزدیکی شما وجود دارد، از مراکز خرید لوکس در استانبول گرفته تا مراکز خرید ارزان را می توانید در این شهر زیبا پیدا کنید.

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ در استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ در استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ در استانبول

مرکز خرید 212 استانبول در باگجیلار استانبول، در سمت اروپایی و در 8 کیلومتری فرودگاه قدیمی آتاتورک واقع شده است این مرکز خرید مقصد خوبی برای خرید انواع برندهای خارجی و ترکیه ای است.
مرکز خرید اوت لت 212 در آگوست 2009 توسط Edip Gayrimenkul  ساخته شده است، این مرکز خری دارای  68 هزار متر مربع مساحت است، و 175 فروشگاه از برندهای بین المللی و محلی را در خود جای داده است.
این مرکز خرید یکی از ارزان ‌ترین و متنوع ‌ترین فروشگاه ‌های استانبول را دارد، زیرا این مرکز خرید شامل چندین فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی، فروشگاه های لوازم ورزشی و کالاهای چرمی مناسب برای همه اعضای خانواده در تمام سنین است.
این مرکز خرید اقلام و لوازم آرایشی همگی در طول سال تخفیف های بسیاری را ارائه می دهد. مرکز خرید اوت لت 212 استانبول همچنین شامل برخی از فعالیت های سرگرمی خانوادگی مانند سالن های سینمای سه بعدی، یک سالن بولینگ و یک زمین اسکیت سرپوشیده برای بازی های کودکان، با حیاط برای رستوران ها و کافه های مختلف است.

فروشگاه ها و امکانات مرکز خرید اوت لت 212

از امکانات مرکز خرید اوت لت 212 استانبول می توان به 100 هزار متر پارکینگ سر پوشیده که می تواند بیش از 3 هزار اتومبیل را در خود جای بدهد.
قرار گرفتن این مرکز خرید در یک منطقه ی وسیع و خلوت، مشکلاتی مانند جای پارک را از میان برداشته است، و آن را از دیگر مراکز خرید در استانبول متمایز کرده است.
این مرکز خرید دارای 8 طبقه از فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی از تمامی برندهای داخلی و بین المللی است. برندهای معروف این مرکز خرید شامل Fashion Republic، Deichmann، Berfini، Derimod، Watsons، Nine West، Cacharel، Colin's، Danielle Lopez، و Mavi Jeans، Polaris، Kappa، Polo Garage، Koton، Pierre Cardin، Reebok، Stefanel، Tommy Hilfiger و... است.
همچنین دارای کافی شاپ و رستوران های متنوع  مانند برکت دنر، برگرکینگ، گرین سالاد، کی اف سی و قهوه سیاره براون، رستوران ادیرنه کیرکپینار، مادو وغیره را اشاره کرد.
طیف گسترده ای از مغازه ها، سینما، رستوران های متنوع و کافه ها ی داخلی و بین المللی و امکانات سرگرمی را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد.
از دیگر امکانات مرکز خرید اوت لت 212 نیز می توان به اینترنت وای فای رایگان، محوطه فضای باز برای استراحت، سرویس رایگان، اتاق صندوق امانات، ویلچر، اتاق مادر و کودک را نام برد.

مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم

مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم

چگونه به مرکز خرید اوت لت 212 در استانبول برویم ؟

چگونه از میدان تکسیم به مرکز خرید ۲۱۲ برویم ؟ مرکز خرید اوت لت  ۲۱۲ در نزدیکی فرودگاه آتاتورک  قرار دارد.  برای رفتن به این مرکز خرید از میدان تکسیم  شما می توانید سوار اتوبوس های شماره ۸۹c و ۸۹t شوید. و خود را به مقصد مرکز خرید 212 برسانید.
ساعت کاری مرکز خرید اوت لت 212 استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مرکز خرید اوت لت 212 استانبول : Mahmutbey Merkez Quarter Taşocağı No:5 Bağcılar/İstanbul
Mahmutbey Merkez Mah, Taşocağı Cad
سایت رسمی مرکز خرید اوت لت 212 استانبول : http://www.212istanbul.com
ایمیل رسمی اوت لت 212 استانبول : info@212istanbul.com

برای اطلاع از تور زمینی استانبول 1401 و تور استانبول برای شهریور به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان تورهای مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت 212 استانبول

مرکز خرید اوت لت 212  در کجای استانبول قرار دارد ؟

مرکز خرید 212 استانبول در باگجیلار استانبول، در سمت اروپایی و در 8 کیلومتری فرودگاه قدیمی آتاتورک واقع شده است.

ساعت کار مرکز خرید اوت لت 212 استانبول کی می باشد ؟

ساعت کاری مرکز خرید اوت لت 212 استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc