https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید آکسارای استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید آکسارای استانبول

ترکیه کشوری است که دارای تاریخ و فرهنگ غنی و همچنین طبیعت، سواحل و جنگل های  بسیار زیبا است. یکی از جذابیت های سفر به استانبول خرید از مراکز خرید آن است. بدیهی است که مراکز خرید یکی از جذاب ‌ترین مکان ‌های هر کشوری است، هرساله گردشگران زیادی که تور استانبول لحظه آخری را تهیه کرده اند، مخصوصا ایرانیان بسیاری برای تهیه پوشاک خود به استانبول سفر می کنند، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید آکسارای است. بازار زیرزمینی آکسارای در منطقه فاتح، واقع شده است. به طور کلی منطقه فاتح و محله آکسارای مملو از مغازه ها و مراکز خرید کوچک است و برای تجربه یک خرید اقتصادی اما با کیفیت واقعا مناسب است.  مرکز خرید آکسارای استانبول زیرزمینی است، اما بزرگ است، و حدود 120 فروشگاه از اقلام مختلف پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لباس زنانه و مردانه و بچگانه را می توانید در این مرکز خرید بیابید.

مرکز خرید آکسارای در استانبول

مرکز خرید آکسارای در استانبول

محله ی خرید آکسارای در استانبول

استانبول همواره مملو از مراکز خرید است. محله ی آکسارای یکی از محله های قدیمی و ارزان قیمت برای خرید می باشد. کسانی که قصد دارند خرید های عمده انجام دهند، می توانند به مرکز خرید آکسارای در استانبول بروند.
بسیاری از گردشگران و توریست ها به محله ی آکسارای استانبول برای خرید می روند، زیرا این مرکز خرید دارای تنوع بسیاری زیادی است. و خرید از این محله بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
در واقع بازار آکسارای یک بازار ایرانی در استانبول برای گردشگران ایرانی است، بنابراین در هنگام خرید از مرکز خرید آکسارای شما ایرانیان بسیاری را ملاقت خواهید کرد.
محله ی آکسارای جزو مناطق تجاری در استانبول اس، که در آن می توانید فروشگاه های متنوع، بانک ها، صرافی ها، مرکز خرید متعدد را ببینید.
همچنین می توانید پارچه فروشی در محله ی شاهزاده باشی و لاله لی را نیز ببینید، در این مکان شما می توانید انواع لباس کودک با قیمت های مناسب را بیابید.

آشنایی با مرکز خرید آکسارای استانبول

مرکز خرید آکسارای در واقع یک بازار زیر زمینی در استانبول می باشد، که به عنوان یکی از ارزان ترین بازار ها در استانبول ترکیه شناخته می شود.
این بازار قدیمی امروزه با تغییر نام به مرکز خرید آکسارای استانبول تبدیل شده است، اگر به دنبال ارزان ترین قیمت ها برای پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش بهداشتی می ‌گردید مرکز خرید آکسارای استانبول بهترین گزینه است.
مرکز خرید آکسارای یا بازار زیرزمینی آکسارای یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید در استانبول است قدمت آن به ۵۰ سال می رسد .
مرکز خرید آکسارای دارای ۱۲۰ فروشگاه متنوع است، این مرکز خرید به شهرداری استانبول تعلق دارد. علت تغییر نام بازار زیرزمینی آکسارای به مرکز خرید آکسارای علت کم توجهی مردم استانبول به این مرکز خرید بوده است.
این علت باعث شده بود که فروشگاه های این بازار مشتریان زیادی را از دست بدهد، به همین دلیل در سال ۲۰۱۰ تغییراتی در نام این بازار اعمال شد و نام آن به مرکز خرید آکسارای تبدیل شد.
این تغییر نام باعث شد تا دوباره نام این مرکز خرید بر سر زبان ‌ها بیفتد، و گردشگران خارجی و داخلی بسیاری برای خرید به  مرکز خرید آکسارای بیایند. محله آکسارای در استانبول یکی از ارزان ترین محله های این شهر است.

جاذبه های نزدیک مرکز خرید آکسارای

مرکز خرید آکسارای استانبول در نزدیکی مسجد آبی سلطان احمد و ایاصوفیه واقع شده است. اگر به دنبال خرید عمده لباس هستید، می توانید علاوه بر خرید خود از جاذبه های اطراف این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

فروشگاه های موجود در مرکز خرید آکسارای

مرکز خرید آکسارای یا همان بازار زیرزمینی یکی از ارزانترین مراکز خرید در استانبول است، که در آن می توانید انواع مراکز خرید همچون مرکز خرید پارچه در استانبول، مرکز خرید پوشاک استانبول، مراکز خرید کودک در استانبول، مرکز خرید چمدان در استانبول و مرکز خرید لوازم التحریر در استانبول را پیدا کنید.
اگر به دنبال خریدی ارزان برای انواع پوشاک کیف و کفش لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم خانگی و آشپزخانه را با ارزانترین قیمت هستید، می توانید تمامی این موارد را از مرکز خرید آکسارای استانبول تهیه کنید.
در واقع در اینجا خبری از اجناس لوکس و مدرن نیست، اما اجناس دارای کیفیتی مطلوب می باشند و معمولاً نظر مشتریان را به خود جلب می کند، پس اگر به دنبال  خرید ارزان قیمت هستید حتماً به مرکز خرید آکسارای استانبول سربزنید.

روش های رفتن به مرکز خرید آکسارای استانبول

روش های رفتن به مرکز خرید آکسارای استانبول

چگونه به مرکز خرید آکسارای استانبول برویم ؟ 

برای رفتن به مرکز خرید آکسارای استانبول شما می توانید از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، اگر قصد دارید با اتوبوس به مرکز خرید آکسارای بروید می توانید از اتوبوس های شماره ۷۲ t۷۱e ۴۱ y۳۲ t ۲۸t ۷۷ که در  نزدیکی مرکز خرید قرار دارند استفاده کنید.
شما همچنین می‌ توانید از مترو برای دسترسی به مرکز خرید استفاده کنید، کافیست متروهای خط m1a برای دسترسی به مرکز خرید آکسارای انتخاب کنید.
لازم به ذکر است این را هم در نظر داشته باشید که مرکز خرید آکسارای استانبول در میدان سلطان احمد در منطقه ‌ای به نام فاتح قرار دارد که در نزدیکی این منطقه جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که تنها نیم ساعت با پیاده روی از مرکز خرید آکسارای می توانید برای بازدید به آنجا بروید. 

آدرس مرکز خرید آکسارای استانبول : استانبول، منطقه فاتح، محله آکسارای، خیابان تسدوت، بازار زیرزمینی آکسارای 
ساعت کار مرکز خرید آکسارای استانبول : همه روزه از 8 صبح تا ۱۰ شب می باشد.

برای اطلاع از قیمت تور تابستان استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای را بدون دغدغه از ما تهیه کنید. شما می توانید خرید های خود را با کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین انجام دهید، و از پشتیبانی 24 ساعته سایت نیز بهرهمند شوید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید آکسارای استانبول

ساعت کار مرکز خرید آکسارای استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید آکسارای استانبول همه روزه از 8 صبح تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس دقیق مرکز خرید آکسارای استانبول کجاست ؟

آدرس مرکز خرید آکسارای استانبول در منطقه ای به نام فاتح، محله آکسارای، خیابان تسدوت، بازار زیرزمینی آکسارای 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc