https://gateway.trip.ir/api/

رزرو بهترین هتل های آنکارا و وان با تریپ

به روز رسانی: 09 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

رزرو بهترین هتل های آنکارا و وان با تریپ

بهترین هتل های آنکارا و وان کدامند؟ برای پاسخ به این سوال با ما در این مقاله همراه شوید تا به شما بگوییم که بهترین هتل های آنکارا و وان کدامند و شما چگونه می توانید ارزان ترین هتل ها را در وان و آنکارا رزرو کنید.
آنکارا شهری گسترده و مدرن است و به عنوان پایتخت پرافتخار جمهوری ترکیه می باشد. بناهای اولین جنبش معماری ملی یا بناهای دهه 1940 را در این شهر مدرن خواهید دید.
موزه های محلی سرشار از برخی از بهترین آثار هنری کشور هستند. و از آنجایی که آنکارا بر روی دشت ‌های آناتولی مرکزی واقع شده است، شدیدا به درختکاری اهمیت می دهد که منجر به ایجاد پارک‌ ها و جنگل‌ های زیادی در اطراف شهر شده است که بر جذابیت‌ های آن می ‌افزاید.
وان شهری در شرق ترکیه است که ویژگی ‌های منحصربه  ‌فردی دارد. وان که به خاطر صبحانه و موقعیت دیدنی ‌اش در کنار بزرگترین دریاچه ترکیه شناخته می ‌شود، یکی از جواهرات مخفی خیره ‌کننده در شرق ترکیه است که اگر قصد سفر به شرق را دارید، نباید آن را از دست بدهید.
وان ترکیه درست در کنار ساحل دریاچه نمک سودا و آبی رنگی، در کنار جاده باستانی ابریشم قرار دارد، تجارب بی نظیر و مکان های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد که برخلاف هر مکان دیگری در ترکیه، می توانید آن ها را کاوش کنید.
این منطقه از لحاظ تاریخی مهم است زیرا قبل از اینکه توسط بیزانس، سلجوقیان و عثمانی فتح شود، پایتخت پادشاهی اورارتو و ارمنستان بوده است، بنابراین مطمئناً معماری باستانی بسیار جالبی را در اطراف وان ترکیه خواهید یافت.
برای دیدن زیبایی های وان ترکیه و مرکز مدرن ترکیه شهر آنکارا بایستی محل اقامت خوبی داشته باشید، در ادامه ما بهترین هتل های این دو شهر را به شما معرفی می کنیم. 

هتل آپارتمان در آنکارا

هتل آپارتمان در آنکارا

بهترین هتل های آنکارا

آنکارا ترکیه هتل های زیادی را به شما ارائه می دهد، که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنید، رزرو هتل آنکارا از طریق سایت رزرواسیون آنلاین تریپ به راحتی امکان پذیر است. در زیر به چند مورد از بهترین هتل آنکارا اشاره می کنیم.
هتل رادیسون بلو پنج ستاره
هتل رادیسون بلو در آنکارا که در گذرگاه اصلی شهر قدیمی، نزدیک به پارک Gençlik و سیتادل قرار دارد، محیطی بین ‌المللی مشرف به منطقه تاریخی را ارائه می ‌دهد.
این هتل دارای اتاق ‌های بزرگ با بالکن خصوصی است، در هتل رادیسون می‌ توانید از مناظر وسیع دریاچه با حوضچه پارویی و شهربازی پر جنب و جوش با نورپردازی ‌های رنگارنگ شبانه لذت ببرید.
این هتل تنها 27 کیلومتر از فرودگاه بین المللی اسنبوگا (ESB) فاصله دارد و در مجاورت ایستگاه مترو نیز قرار دارد. مرکز شهر تنها 2 کیلومتر با آن فاصله دارد و برای گشت و گذار در آن می توانید دوچرخه سواری کنید.
این هتل همچنین یک ایستگاه شارژ الکتریکی برای ماشین ها در پارکینگ ارائه می دهد. هتل رادیسون آنکارا دارای 202 اتاق و سوئیت مدرن با طراحی معاصر، وای فای پرسرعت رایگان و گاوصندوق داخل اتاق است.
رستوران محلی آن شامل مجموعه ای از غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند و کافه کولیس سالادهای ترد، ساندویچ های دلچسب، غذاهای مورد علاقه و دسرهای محلی را سرو می کند.

هتل جی دبلیو ماریوت پنج ستاره

هتل جی دبلیو ماریوت واقع در مرکز شهر آنکارا، نزدیک به چندین سفارت دیپلماتیک و مکان های تاریخی مورد علاقه است، این هتل بسیار لوکس و مدرن است. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل مجهز به تختخواب‌ های مجلل، حمام‌ های مرمری، و پنجره ‌های کف تا سقف با چشم‌ انداز شهر آنکارا هستند.
برای استراحت، این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز با اسپای آرامش بخش، حمام ترکی مجلل و همچنین یک استخر سرپوشیده و روباز است. 
میهمانان هتل می‌ توانند از میان رستوران‌ ها و کافه ها، از جمله استیک ‌خانه و یک بار پانوراما در طبقه 22 انتخاب کنند. کسانی که قصد دارند یک رویداد ویژه یا یک جلسه تجاری در آنکارا میزبانی کنند، می توانند درمساحت بیش از53 هزار فوت مربع فضای رویداد انعطاف پذیر بهره مند شوند و همچنین از برنامه ریزان معتبر و خدمات سفارشی این هتل استفاده کنند.
هفده اتاق انعطاف ‌پذیربرای جلسات، کنگره‌ ها یا نمایشگاه‌ ها در مقیاس بزرگ و همچنین برای جلسات هیئت مدیره کوچکتر یا رویداد های اجتماعی در آنکارا ایده ‌آل هستند.

هتل شرایتون آنکارا 

هتل شرایتون آنکارا و مرکز همایش آن یک شگفتی معماری است که در مرکز شهر واقع شده است. بر فراز شهر با منظره خیره کننده قرار دارد.
علاوه بر ایستگاه کاری در محل، سرویس اتاق 24 ساعته و باشگاه سلامت با سالن تناسب اندام 24 ساعته در دسترس است، این هتل دارای امکاناتی همچون یک استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، شبیه سازی گلف، زمین اسکواش و تنیس، به همراه یکی از برجسته ترین رستوران های شهر را ارائه می دهد.
هتل شرایتون آنکارا و مرکز همایش آن دارای 414 اتاق خواب کاملاً مجهز و دارای تهویه مطبوع است. به عنوان یک هتل دارای گواهی کلید سبزاست.
کلید سبز شامل کاهش انرژی، آب، مصرف مواد خطرناک و پسماندها و مدیریت کارآمد آنها، افزایش بهره وری انرژی، تشویق به استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر، تأسیسات سازگار با محیط زیست، برنامه ریزی منظر، معماری اکولوژیک، آگاهی از زیست محیطی، ارائه آموزش و... است.
به مشتریان هتل این امکانات ارائه می شود: تلفن مستقیم، صندوق امانات داخل اتاق، قهوه ساز/چای ساز و پست صوتی، حوله، تخت نوزاد، اینترنت رایگان و ... 
امکانات هتل شامل: صبحانه رایگان هر روز سرو می شود، خدمات خشکشویی، اجاره کامپیوتر، تسهیلات خودپرداز/بانک و صرافی نیز ارائه می شود. مهمانان از خدمات حرفه ای کارکنان چند زبانه و دربان این هتل بهره مند می شوند.
علاوه بر این سالن آرایش مو، دکه روزنامه فروشی، زمین تنیس، استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد. مهمانان همچنین می توانند از امکانات سونا، جکوزی نیز بهرهمند شوند.

هتل لاتانیا آنکارا پنج ستاره

هتل لاتانیا آنکارا دارای مرکز اسپا و سونا است و مهمانان می توانند از یک وعده غذایی در رستوران Brasserie یا نوشیدنی در Palm Pub لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است.
اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند، برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. برای راحتی شما دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز وجود دارد. این هتل دارای وای فای رایگان در سراسر اتاق ها است.
این هتل تا ایستگاه متروKızılay  ده دقیقه پیاده روی دارد، موزه آنیت کبیر آتاتورک 2.3 کیلومتری آن و فرودگاه اسنبوگا آنکارا در 25 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل ارزان نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل ارزان نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل الدینیو در انکارا

این هتل مدرن واقع در منطقه Kavaklidere آنکارا قرار دارد وفقط 500 متر با منطقه خرید Tunali Hilmi فاصله دارد. این هتل دارای وای فای رایگان و تراس است همه اتاق های آن دارای تلویزیون ال سی دی هستند.
غذاهای سنتی در رستوران آلدینو سرو می شود و تعدادی رستوران محلی ترکی در این منطقه وجود دارد. صبحانه را می توان در اتاق سرو کرد.
هتل آلدینو دارای حمام و خدمات ماساژ است، این هتل زیبا تا قلعه آنکارا و برج آتا 15 دقیقه با ماشین و 5 دقیقه پیاده تا پارک کوگولو فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان در دسترس است.

مرکز همایش هتل گراند آنکارا

این هتل دارای اتاق های شیک در نزدیکی مجلس دارای استخر سرپوشیده، تراس و اسپا است. ایستگاه مترو Kizilay 900متر دورتراز هتل گراند قرار دارد، وای فای رایگان در سراسر هتل و پارکینگ خصوصی در محل موجود است.
مرکز کنوانسیون هتل گرند آنکارا دارای اتاق هایی با مبلمان و رختخواب لوکس است. امکانات اتاق شامل تلویزیون صفحه‌ تخت حمام با وان است پنجره اتاق های هتل رو به آنکارا است.
هتل گراند آنکارا دارای یک باشگاه ورزشی پیشرفته است. مرکز سلامتی آن انواع ماساژ و سونای خشک و مرطوب را ارائه می دهد.
منوی بوفه رستوران غذاهای بین المللی را در طول روز سرو می کند مهمانان می توانند از سایرغذاهای سبک در بار لابی لذت ببرند.
هتل گرند آنکارا 10 دقیقه با ماشین تا مکان های خرید Tunali Hilmi Caddesi فاصله دارد. پارک کوگولو فقط 1کیلومتر با هتل فاصله دارد فرودگاه اسنبوگا نیز 30 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

هتل موون پیک آنکارا 

هتل موون پیک یک هتل 5 ستاره مدرن است که در منطقه تجاری سوگوتوزو در آنکارا، پایتخت ترکیه واقع شده است. نزدیک به وزارتخانه ها، ساختمان های دولتی و مقر اصلی شرکت ها، این یک انتخاب عالی برای مسافران تجاری است. 
این هتل در فاصله چند قدمی تا مراکز خریدهای لوکس با سینما، بولینگ و یک باشگاه کودکان برای مسافران  و خانواده‌ هایشان است.
این هتل دارای اتاق ‌های سوپریور جادار، اتاق‌ های مدرن و غذا خوری‌ های عالی است. لذت‌ های جدید آشپزی را که با ترکیب غذاهای ترکی و بین ‌المللی ایجاد شده ‌اند، کشف کنید.
هتل دارای امکانات رفاهی، اتاق جلسه، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در محل است. اتاق های مدرن هتل موون پیک  آنکارا دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، میز کار، صندوق امانات با اندازه لپ تاپ، امکانات تهیه قهوه و چای و مینی بار هستند. همه اتاق ها نیز دارای ورودی رایگان به مرکز سلامتی هستند.
صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. در طبقه همکف، Lobby Lounge & Bar کوکتل های بسیار خوشمزه ای سرو می شود و بستنی معروف Mövenpick و قهوه Mövenpick  نیز سرو می شود.
این هتل مدرن 1 کیلومتر تا ترمینال اتوبوس اصلی AŞTİ فاصله دارند. مقبره آتاتورک 4کیلومتر و مجلس بزرگ ملی ترکیه 5 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
 ایستگاه مترو Söğütözü در روبروی هتل موون پیک آنکارا قرار دارد، مراکز خرید Armada و Next Level در فاصله چند قدمی قرار دارند فرودگاه اسنبوگا آنکارا 38 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هالیدی آی ان ان آنکارا چهار ستاره

هتل هالیدی یک هتل چهار ستاره در آنکارا ترکیه می باشد، که پنج دقیقه تا پارلمان کشور فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آنکارا نیز در فاصله 30 کیلومتری از هتل قرار دارد.
اتاق های هتل های 4 ستاره انکارا  دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی با وان، تلویزیون تخت، مبلمان است.
از دیگر امکانات هتل نیز می توان به سونا و جکوزی، استخر، سالن همایش، بوفه، سالن بدن سازی، پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.
این هتل دارای بوفه صبحانه رایگان و همچنین رستوران های بین المللی و سنتی است که میهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند. هتل هالیدی دارای پذیرش 24 است که آماده میزبانی از میهمانان از سراسر جهان با بهترین و برترین خدمات می باشد.

قیمت هتل های سه ستاره انکارا

قیمت هتل های سه ستاره انکارا

هتل نستا آنکارا سه ستاره

هتل نستا هتلی سه ستاره در آنکارا می باشد، که دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید آنکارا دارد. این هتل در یکی از معروف ترین محله های خوب آنکارا فعالیت دارد.
هتل نستا شامل امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بوفه، اتاق های دارای سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، میز کار و مبل راحتی و تلویزیو تخت می باشد.
مهمانان هتل برای صرف صبحانه می توانند به بوفه هتل مراجعه کنند و برای وعده عای غذایی ناهار و سام نیز به رستوران هتل مراجعه کنند.

بهترین هتل های وان ترکیه

وان ترکیه با اینکه از نظر وسعت از دیگر شهرهای ترکیه کوچک تر است، اما دارای هتل های بی شماری است که به گردشگران از سراسر جهان ارائه می دهد. رزرو هتل وان یکی از دغدغه های مسافرانی است که به آنجا سفر می کنند، شما می توانید برای رزرو هتل به سایت تریپ مراجعه کرده و به صورت آنلاین هتل خود را رزرو کنید.

هتل الیت ورلد وان

هتل الیت ورلد وان واقع در وان، دارای معماری نئوکلاسیک همراه با فضای داخلی کاخ مانند است. این هتل دارای وای فای رایگان و یک مرکز اسپا در محل با حمام، سونا و استخر سرپوشیده است.
اتاق های شیک مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و مینی بار هستند، همه آنها مجهزعایق صدا هستند و دارای حمام خصوصی هستند.
در رستوران های هتل الیت ورلد وان غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران شیک آن سرو می شود. کاف های این هتل دارای کیک های خوشمزه همراه با یک فنجان قهوه را ارائه می دهد.
این هتل مدرن دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است. همچنین دارای حمام بخار سنا و جکوزی و همچنین مرکز ماساژ است. در این هتل شما می توانید جلسات رسمی نیز بگذارید زیرا این هتل دارای اتاق های جلسات خصوصی است. دریاچه وان 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد فرودگاه وان تنها 8 کیلومتر با هتل الیت ورلد وان فاصله دارد.

هتل Doubletree by Hilton Van

این هتل زیبا تنها در چند قدمی دریاچه وان قرار دارد و چشم‌ اندازهای زیبای دریاچه و فضای داخلی مجلل را به شما ارائه می ‌دهد. اتاق‌ های شیک با تهویه مطبوع و وای ‌فای رایگان و مرکز اسپا از امکانات این هتل به شمار می رود.
اتاق های بزرگ هتل بسیار زیبا با مبلمان مدرن تزئین شده اند همه آنها مجهز به عایق صدا و مجهز به تلویزیون LCD هستند. برخی از اتاق ها دارای تراس یا بالکن با منظره ای رو به دریاچه، شهر یا کوه هستند.
طعم بی نظیر غذاهای محلی و بین المللی به صورت بوفه باز در رستوران این هتل سرو می شود. غذاهای دریایی را می توانید در رستوران اسپرانزا آن میل کنید. این هتل همچنین دارای 4 بار است که نوشیدنی های معروف را ارائه می دهد.
مهمانان  هتل Doubletree by Hilton Van می توانند از مرکز تناسب اندام، سونا یا استخر سرپوشیده هتل بهره مند شوند. یک حمام ترکی نیز برای ماساژ آرامش ‌بخش در دسترس است.
این هتل بی نظیر مناظره ای خیره کننده از حومه اطراف دریاچه را ارائه می دهد. جاذبه ‌های مرکز شهر مانند قلعه وان و حزرتی عمر کامی ۱۰ دقیقه با ماشین تا درب هتل فاصله دارند. فرودگاه Van Ferit Melen  وان فقط هشت کیلومتر تا این هتل فاصله دارد 
همچنین رستوران Esperenza و غذا خوری هتل با الهام از طعم های محلی و بین المللی است که می توانید از آن نهایت لذت را ببرید. 

هتل دیمت پارک وان 

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت هستید ما به شما هتل دیمت پارک را پیشنهاد می کنیم، این هتل دو ستاره می باشد. درست است امکانات زیادی نسبت به سایر هتل ها ندارد ولی در نوع خود خوب است.
این هتل در نزدیکی دریاچه وان قرارر دارد، شما می توانید با رزرو این هتل از هزینه های سفر خود کم کنید، این هتل دارای بهترین صبحانه رایگان است که شما می توانید هر روز میل کنید. از طرفی موقعیت این هتل بسیار خوب است و نزدیک به محله قدیمی شهر وان قرار دارد.

هتل زندگی رونسانس

هتل زندگی رونسانس هتلی مدرن است که در وان واقع شده و موزه وان در 1کیلومتری آن قابل دسترسی است. این هتل همچنین در 1کیلومتری تئاتر دولتی وان و 2کیلومتری از استادیوم شهر آتاتورک قرار دارد. 
اتاق های این هتل دارای سالن استراحت و تراس است، این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد.
تمامی اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار هستند. 
هر اتاق مجهز به قهوه ساز و چای ساز است، و هر کدام  دارای بالکن هستند و سایر اتاق‌ ها چشم‌ انداز دریاچه را برای مهمانان فراهم می ‌کنند. 
مهمانان می توانند صبحانه خود را در بار RÖNESANS LİFE HOTEL میل کنند و وعده های غذایی ناهار و شام را نیز در رستوران آن میل کنند.
ایستگاه اتوبوس وان 2کیلومتر و خانه های قدیمی وان 5 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک ‌ترین فرودگاه وان در ۷ کیلومتری RÖNESANS LİFE HOTEL است و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می ‌دهد.

هتل Ramada by Wyndham Van

هتل رامادا واقع در وان ترکیه است که 12 کیلومتری از استادیوم شهر آتاتورک قرار دارد. این هتل دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت است.
 این هتل 3 ستاره دارای وای فای رایگان و همچنین یک باغ زیبا است. هتل رامادا وان دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و همچنین صرافی برای مهمانان می باشد.
این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میزمطالعه، صندوق امانات، تلویزیون و حمام اختصاصی با وان یا دوش را برای مهمانان فراهم می کند تمام اتاق ها دارای  ملحفه و حوله یکبار مصرف هستند.
شما می توانید صبخانه خود را در بوفه حلال هتل میل کنید و وعده های ناهار و شام را نیز در رستوران آن میل کنید. این هتل زیبا همچنین داراییک زمین بازی برای کودکان شما ارائه می دهد که می تواند آن ها را ساعت ها سرگرم کنند.
ایستگاه اتوبوس وان در 14 کیلومتری هتل و موزه وان در 15 کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک ‌ترین فرودگاه وان در 10 کیلومتری رامادا با ویندهام وان است و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌ دهد.

هتل ساردور وان ترکیه سه ستاره

این هتل می تواند یکی از بهترین هتل های وان باشد، زیرا بوفه صبحانه آن بی نظیر است. شما می توانید هر روز از بوفه صبحانه هتل انواع صبخانه گرم و سرد را به صورت تازه میل کنید.
این هتل از هتل هایی است که در مرکز وان قرار دارد بنابراین دسترسی آن نیز بسیار خوب است، هرچند از ساحل و دریاچه وان دور است اما با پارک بزرگ شهر وان فاصله کمی دارد.
شما می توانید با رزرو این هتل به راحتی با نیم ساعت پیاده روی به جنگل بزرگ وان برسید. این پارک جنگل زیبا دارای رستوران های فوق العاده ای است.
شما می توانید با رزرو اتاق های 3 نفره یا بیش تر مبلغ کمتری پرداخت کنید. از اینرو یکی از روش های با صرفه برای سفر به وان سفرهای گروهی است.

هتل توپراک وان

هتل توپراک وان

هتل Toprak  

هتل توپراک واقع در وان ترکیه است، که کمتر از 1 کیلومتری موزه وان و 17 دقیقه پیاده روی تا تئاتر دولتی وان، اقامتگاهی با سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر هتل است.
این هتل مجلل دارای پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان را ارائه می دهد. این هتل با داشتن اتاق های خانوادگی، و تراس های بزرگ و بی نظیر رو به دریاچه را برای مهمانان فراهم می کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد.
مهمانان هتل می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و برای وعده های دیگر نیز به رستوران های این هتل بروند. این منطقه برای اسکی و دوچرخه سواری بسیار معروف است و کرایه ماشین در هتل Toprak نیز در دسترس است.
ایستگاه اتوبوس وان 2کیلومتر و استادیوم شهر آتاتورک 3کیلومتر از هتل فاصله دارند، نزدیکترین فرودگاه وان در 8 کیلومتری هتل توپراک است و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می دهد.

هتل وان سهماران

در حالی که از زیبایی دریاچه وان لذت می برید که با نگاه کردن از پنجره اتاقتان نمایان می شود، آرامشی که در هر گوشه از هتل وان سهماران وجود دارد شما را دلگرم می کند.
هتل وان سهماران دارای یک سرویس بوفه باز واقعی با محصولات طبیعی و ارگانیک را ارائه می دهد. در حالی که از زیبایی آبی دریاچه وان لذت می برید که وقتی از پنجره اتاق خود نگاه می کنید، آرامشی که در هر گوشه از محیطی که در آن هستید را فرا می گیرد.
رستوران های هتل وان سهماران انواع غذاهای دریایی و انواع سالاد های غنی شده با گیاهان و عطرهای طبیعی را ارائه می دهد که نمی توانید به راحتی از منوهای آن صرف نظر کنید. 

هتل بست وسترن آنکارا

هتل چهار ستاره بست وسترن در آنکارای ترکیه واقع شده است، موقعیت این هتل بسیار خوب است، زیرا به دفاتر دولتی، هتل در آنکارا نزدیک سفارت آمریکا است و همچنین به مراکز تجاری و فرهنگی نیز نزدیک است.
هتل بست وسترن خود دارای مرکز خریدی 24 ساعته است که کارکنان آن با به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. این هتل برای مهمانان تجاری بسیار مکان مناسبی است.
این هتل مجهز برای مهمانان و تجار کشورهای مختلف است، شما می توانید در این هتل امکاناتی همچون کامپیوتر، پرینتر و اسکنر دستگاه فتوکپی، فکس و اینترنت وای فای با سرعت زیاد را استفاده کنید.
اتاق های هتل بست وسترن دارای دکوراسیونی ساده و تجهیزات مدرن همانند اینترنت پر سرعت و میز کار است، این هتل در مرکزیت مکان های مهم تجاری در آنکارا قرار دارد.

رزرو بهترین هتل ها از سایت تریپ

برای مسافرانی که قصد سفر ترکیه را دارند یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجان دهند  رزرو هتل می باشد، گردشگران زیادی هر ساله به آنکارا و وان ترکیه سفر می کنند.
سایت تریپ برای راحتی مشتریان خود خدمات رزرو هتل خارجی را ارائه می کند، شما می توانید از طریق سایت رزرواسیون آنلاین تریپ هتل های خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.
در سایت تریپ می توانید به راحتی با توجه به بوجه و محل اقامت خود هتل مورد نظر خود را برای تعطیلات در ترکیه رزرو کنید، بدین منظور تریپ با امکان رزرو آنلاین هتل با کارت شتاب روشی امن و بی دغدغه را برای شما فراهم کرده است، شما با رزرو آنلاین هتل هم در وقت و هم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

کلام آخر

آنکارا و وان ترکیه یکی از شهرهای جذاب برای سفر است، مخصوصا وان به دلیل نزدیکی بیش از حد به ایران یکی از مقاصد پر طرفدار در بین ایرانیان محسوب می شود.
هر ساله ایرانیان زیادی برای خرید و گشت و گذار به وان ترکیه سفر می کنند، از اینرو سایت رزرواسیون آنلاین تریپ خدمات بسیاری خوبی به مشتریان خود ارائه می کند.
شما می توانید بلیط های هواپیما و هتل های خود را از طریق این سایت به صورت آنلاین فقط با کارت بانکی خود رزرو کنید و سفری بدون دغدغه برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

سوالات متداول در باره ی هتل های آنکارا و وان

بهترین هتل های شهر آنکارا کدامند ؟

هتل های هتل شرایتون آنکارا، هتل رادیسون بلو، هتل جی دبلیو ماریوت، هالیدی آی ان ان آنکارا و هتل گرند آنکارا از بهترین هتل های آنکارا هستند.

بهترین هتل ها برای اقامت در وان کدامند ؟

هتل توپراک (Toprak)، هتل Ramada by Wyndham Van و هتل Doubletree by Hilton Van از جمله هتل های محبوب در وان هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc