https://gateway.trip.ir/api/

بهترین لوکیشن و ژست عکاسی در کیش

به روز رسانی: 05 بهمن ، 1400 جاذبه های گردشگری

بهترین لوکیشن و ژست عکاسی در کیش

کیش جزیره ای در خلیج فارس به طول 16 کیلومتر و عریض ترین نقطه آن 8 کیلومتر است. این جزیره برای مدت طولانی به عنوان یک مقصد گردشگری توسعه یافته و دارای زیرساخت های گردشگری بسیار خوبی است.
کیش علاوه بر سواحل زیبا برای عکاسی دارای جاذبه های گردشگری و بهترین لوکیشن برای عکاسی است. در جزیره کیش شما میتوانید یکی از شهرهای باستانی به نام حریره که ویرانه هایی از بناهای 800 ساله وجود دارند را تماشا کنید و در آن عکس های فوق العاده ای بگیرید.
جزیره کیش معروف به مروارید خلیج فارس یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است. کیش یکی از بهترین استراحتگاه های جزیره ای در خاورمیانه از نظر مکان های گردشگری و امکانات تفریحی است.

جاهای باحال کیش

جاهای باحال کیش

بهترین لوکیشن برای عکاسی در کیش

کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در ایران است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، شما در می توانید به همراه خانواده و دوستان برای عکاسی و پیدا کردن لوکیشن های زیبا به کیش سفر کنید.
این جزیره بکر و زیبا می تواند بهترین مکان برای عکس های دوستانه و خانوادگی شما باشد و خاطراتی به یاد ماندنی را برای شما به جا بگذارد. برای رزرو تور کیش نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید.

1. عکاسی در پارک ساحلی میرمحنا کیش

بزرگترین پارک ساحلی کیش در قسمت شمال غربی جزیره در بلوار دریا یکی از مناطق تجاری بزرگ کیش واقع شده است. این پارک ساحلی عظیم از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسق امتداد دارد. میرمحنا که نزدیک به محله های غیر توریستی قرار دارد، مکانی عالی برای آشنایی با مردم محلی و عکاسی است.
در این پارک ساحلی عظیم کیش کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، می توانید در اسکله ها به ماهیگیری بروید یا در کنار ساحل دراز بکشید و لاک پشت های دریایی را در زیر نور خورشید تماشا کنید. 
همچنین می توانید در کنار ساحل قدم بزنید، ماهی تازه صید شده را در بازار ماهی بخرید، در سایه آلاچیق ها استراحت کنید، قایق را برای سواری در داخل آب کرایه کنید و در اسکله تفریحی میرمحنا به تماشای اقیانوس بنشینید و از ماهی های رنگارنگ عکس بگیرید. در برخی از شب ها موسیقی زنده هم در ساحل و هم در رستوران ها پخش می شود.

2. پارک ساحلی سیمرغ 

پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی کیش و در امتداد خط ساحلی بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری قرار دارد. درست روبه ‌روی سیمرغ پارک دلفین ‌های زیبا و شگفت انگیز کیش قرار دارند.
پارک ساحلی سیمرغ مقصدی ایده آل برای سفرهای خانوادگی است، شما می توانید در این پارک به همراه خانواده عکس های بسیار زیبا و به یادماندی بگیرید این پارک ساحلی کیش شامل یک بخش بازی بزرگ است که مخصوص کودکان طراحی شده است. 
شما و خانواده ‌تان همچنین می‌ توانید بدمینتون، تنیس روی میز، اسکیت بازی کنید، یا در کنار ساحل قدم بزنید. اگر پیاده روی را دوست ندارید، می توانید از دوچرخه اجاره ای در ساحل دوچرخه کرایه کنید. 

3. پارک ساحلی ماهیگیر بهترین لوکیشن

پارک ساحلی نمادین ماهیگیر کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده و یکی از نمادین ترین مجسمه های جزیره کیش را در خود جای داده است. این مکان می توانید یکی از بهترین ل.کیشن های کیش برای عکاسی باشد.
مجسمه ۱۲ متری ماهیگیر را می توان از فاصله دور دید و حاصل تلاش مشترک چهار مجسمه ساز حرفه ای در مدت سه ماه است. این مجسمه باشکوه عنوان دومین مجسمه بزرگ ایران را بعد از مجسمه 13 متری شکارچی مروارید در بندرعباس به خود اختصاص داده است. ارزان ترین تور کیش را از سایت تریپ تهیه فرمائید.

تصاویر زیبا از کیش

تصاویر زیبا از کیش

4. پارک ساحلی مرجان

اقیانوس آبی و بی پایان جزیره، آفتاب گرم و سواحل مرجانی زیبا از ویژگی های بصری جزیره کیش هستند. شما می توانید با ژست گرفتن در کنار این اقیانوس زیبا عکس های زیبا بگیرید.
پارک ساحلی مرجان در کیش بدون شک زیبا ترین پارک ساحلی است. این ساحل مرجانی یکی از زیبا ترین نقاط جزیره کیش و مکانی ایده آل برای عکاسی است.
راه های مختلفی برای تفریح در ساحل مرجان وجود دارد، شما می توانید طیف گسترده ای از ورزش های آبی، از جت اسکی تا غواصی را امتحان کنید. 
همچنین می توانید از دوچرخه اجاره ای دوچرخه بگیرید تا در جاده دوچرخه سواری کیش که از ساحل مرجان می گذرد دوچرخه سواری کنید.
اگر از فعالیت بدنی خسته شدید، در یکی از آلاچیق های متعدد در ساحل استراحت کنید و از مناظر لذت ببرید. شقایق های دریایی، چتر دریایی، حلزون ها، مرجان ها را مشاهده کنید و صدف های دریایی را هم در ساحل و هم در آب شکار کنید. 
به بازار مرجان بروید و کالاهای محلی و سوغاتی خرید کنید. اگر گرسنه هستید، می توانید به رستوران حافظ و فود لند در همان نزدیکی بروید.

5. عکاسی در هتل های کیش

در کیش هتل هایی با سبک معماری مختلفی وجود دارد. که هر کدام زیبای منحصر به فرد خود را دارد. هتل هایی مانند ترنج، که اولین هتلی است که روی آب طراحی شده و هر بیننده ای را شیفته خودش می کند. این مکان یکی از ایده آل ترین مکان هایی است که می توانید در آن عکاسی کنید.
هتل دیگری که می توانیم معرفی کنیم هتل داریوش کیش است که به سبکی باستانی و هخامنشی ساخته شده است. در این هتل می توانید عظمت و شکوه را در یک عکس به تصویر بکشید.
پیشنهاد بعدی ما به شما هتل یاقوت است، این هتل یکی از جدید ترین هتل های کیش است و سبکی سنتی دارد. مکانی جذاب و دیدنی برای عکاسی است و می تواند جلوه ای متفاوت به عکس های شما بدهد.

6. عکس گرفتن با حیوانات و جانوران 

شاید به نظرات عکس گرفتن با حیوانات خیلی جذاب نباشد ولی باید بگوییم که یکی از زیبا ترین ایده های عکاسی می باشد. در جزیره کیش شما می توانید انواع پرندگان زیبا و رنگارنگ، بوستان آهوان، ماهی های زیبای زیر دریا، دلفین های بازیگوش و جذاب را ببینید و عکس بگیرید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به دلفیناریوم جزیره کیش بزنید، این دلفین های بازیگوش و زیبا شما را مجذوب خود می کنند. بعد از تماشای آن ها می توانید از نزدیک با آن ها عکس بگیرید و از زیبایی طبیعی آن ها لذت ببرید.

عکس جزیره کیش

عکس جزیره کیش

7. ساحل کیش برای عکاسی

کیش یکی از جزیره های زیبای ایران است که دور تا دور آن با ساحل های شنی و ماسه ای رنگی احاطه شده است. این سواحل به دلیل نزدیکی با دریای نیلگون خلیج فارس و مرجان های سفید و بی نظیر لوکیشنی بسیار جذاب برای عکاسی هستند.
این سواحل رویایی چه در روز و چه در شب شما را حیرت زده می کنند، شما علاوه بر ساحل می توانید از آبزیان داخل دریا و لاکپشت های دریایی نیز عکاسی کنید. این سواحل به دلیل مرجان ها و مروارید های داخل صدف معروف هستند، ما به شما این مکان را برای عکاسی پینهاد می کنیم. برای اطلاع از بلیط هواپیما تریپ از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

8. عکاسی در کلوپ های جزیره 

جزیره زیبای کیش دارای کلوپ های تفریحی زیادی است، در این کلوپ های هیجان انگیز شما می توانید انواع تفریحاتی همچون فلای بورد، شاتل، پاراسل، جت اسکی، قایق موتوری، پاراگلایدر، اسکی روی آب، غواصی و ... را انجام دهید.
باید بگوییم یکی از جذاب ترین لوکیشن های عکاسی در کیش زمانی است که شما از این تفریحات استفاده می کنید، شما حتی می توانید با غواصی کردن زیر آب و بازی با ماهی های رنگارنگ داخل اقیانوس بی کران عکس های بی نظیر را به خود هدیه دهید.

9. عکاسی در جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی جزیره ای کوچک و بکر در نزدیکی جزیره کیش است. این جزیره به دلیل آب زلال و شفافی که دارد بسیار معروف است .
آب این جزیره به قدری شفاف است که شما می توانید موجودات داخل آب را از ساحل تماشا کنید. در این جزیره فوق العاده شما می توانید زیبا ترین ژست هایی که در چنته دارید را رو کنید و از خود و دوستانتان عکس هایی کارت پستالی بگیرید.

10. عکاسی در کشتی های تفریحی 

دریای جزیره کیش سرشار از زیبایی و جذابیت است، شما می توانید برای گرفتن یک عکس جذاب دو نفره عاشقانه یک کشتی تفریحی را اجاره کنید.
و هنگامی که روی آب های نیلگون حرکت می کنید از خودتان عکس های بی نظیر دونفره بگیرید و از دیدن جزیره کیش بر روی کشتی لذت ببرید.

سوالات متداول در باره ی بهترین لوکیشن و ژست عکاسی در کیش

چگونه می‌توان ژست عکاسی در جزیره کیش گرفت؟

شاید فکر کنید که برای عکاسی در کیش لازم است که حتما یک آتلیه عکاسی در کیش پیدا کنید. فقط کافیست از ایده های عکاسی برای عروسی و عکس های اسپرت استفاده کنید.

عکس گرفتن با حیوانات در کیش جذاب است ؟ 

یکی از زیبا ترین ایده های عکاسی می باشد، شما می توانید با انواع پرندگان زیبا، آهوان، ماهی های زیبای زیر دریا، دلفین های بازیگوش و جذاب عکس بگیرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc