https://gateway.trip.ir/api/

مسکو یا سن پترزبورگ؟ مسأله این است

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

مسکو یا سن پترزبورگ؟ مسأله این است

کشور روسیه 2 شهر توریستی جذاب و هیجان انگیز داره، با توضیحاتی که به شما در این پست داده میشه کدوم شهر را انتخاب می کنید؟ فرق نمی کنه که با تور روسیه همراه هستید یا خودتون به تنها قصد دارید بلیط هواپیما بخرید و سفرتون به روسیه را آغاز کنید، در هر صورت انتخاب سخته و لازم هست اطلاعاتی در خصوص جاذبه های گردشگری مسکو و همچنین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ به شما داده بشه تا راحت تر انتخاب کنید.

جاذبه های گردشگری مسکو

میدان سرخ مسکو

میدان سرخ میدان اصلی شهر است که در کنار آن آثار مهم تاریخی و فرهنگی واقع شده است.

مسکو

کاخ کرملین مسکو

می توان گفت با شکوه ترین و بزرگترین کاخ سلطنتی در کشور روسیه است و یک مجموعه که چند کلیسا و ساختمان سلطنتی را در خود جای داده است. با بازدید از کاخ کرملین روسیه شکوهمندی سلطنت روسیه را خواهید دید.

کاخ کرملین مسکو

کلیسای سنت باسیل

این کلیسا که در مرکز شهر مسکو واقع شده است و در پوسترهای شهر مسکو بارها و بارها به چشم می آید، یک بنا با معماری فوق العاده زیباست که در حال حاضر تبدیل به موزه شده است و خارج از آن مناسب عکاسی است.

کلیسای سنت باسیل

کیلومتر صفر مسکو

در میان میدان سرخ و بخش مانژ محلی کوچکی در زمین قرار دارد که تمام فاصله ای هر نسبت به آن اندازه گیری می شود و به آن نقطه صفر مسکو می گویند.

کیلومتر صفر مسکو

تئاتر بولشوی

یکی از مهم ترین و زیباترین و صد البته معروف ترین ساختمان تئاتر شهر مسکو، تئاتر بولشوی است که پیشنهاد می کنیم حتماً از این اثر دیدن کنید.

تئاتر بولشوی

میدان مانژ مسکو

یک میدان زیبای دیگر در این شهر زیبا که می توانید لحظات خوبی را در آنجا سپری کنید و از موزه های اطراف آن دیدن کنید.

میدان مانژ مسکو

آسمان نمای مسکو

اگر علاقه مند بازدید از ستاره ها هستید، آسمان نمای این شهر را بروید و از آسمان پر از ستاره آن دیدن کنید.

آسمان نمای مسکو

جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ

کلیسای سنت ایزاک سن پترزبورگ

این کلیسا، بزرگترین و جالب ترین موزه سن پترزبورگ است که نمای زیبایی دارد.

کلیسای سنت ایزاک سن پترزبورگ

موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ

در این موزه بسیار زیبا و منحصر به فرد، چیزی در حدود 3 میلیون اثر هنری وجود دارد و پیشنهاد میکنیم حتماً از این موزه فوق العاده جذاب دیدن کنید.

موزه ارمیتاژ سن پترزبورگ

قلعه پیتر و پاول

این بنا، ارگ اصلی شهر است که در اوایل قرن هجدهم به دستور پتر کبیر ساخته شد.

قلعه پیتر و پاول

کلیسای منجی بر خون ریخته شده

با ورود به این کلیسا، متوجه عظمت آن خواهید شد، این کلیسا، کلیسای اصلی سن پترزبورگ به شمار می رود و با نقاشی های منحصر به فردی که در دیوارهای آن نقش بسته است تصاویر حیرت انگیزی خلق کرده است.

کلیسای منجی بر خون ریخته شده

کاخ کاترین سن پترزبورگ

این کاخ به معنای واقعی کلمه، یک قصر شکهمند درباری است که بازدید از آن را به همه گردشگرانی که به سن پترزبورک سفر می کنند توصیه می کنیم.

کاخ کاترین سن پترزبورگ

تور روسیه

اگر مشتاق هستید که هم از مسکو و هم از سن پترزبورگ دیدن کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با شماره 7513400 شرکت نقطه پرواز ( تریپ ) تماس بگیرید و اطلاعات تور مسکو و سن پترزبورگ را دریافت کنید. در این تورهای ترکیبی، از هر دو شهر دیدنی روسیه دیدن می کنید و کارهای مرتبط به ویزای روسیه را نیز شرکت تریپ برای شما انجام می دهد. امیدواریم سفر خوبی را در کنار خانواده بزرگ تریپ تجربه نمائید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc