https://gateway.trip.ir/api/

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

به روز رسانی: 06 دی ، 1400 جاذبه های گردشگری

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

پانزدهمین نمایشگاه گردشگردی، در واقع صنعت گردشگری یکی از منابع مهم کسب درآمد در سراسر جهان است، و در عین حال عامل موثری در تبادلات فرهنگی میان
کشورها می باشد.
صنعت گردشگری یک صنعت جامع است که با تمرکز بر گردشگری، بسیاری از صنایع مانند مهمان ‌نوازی، حمل‌ ونقل، مقاصد گردشگری، شرکت‌ های مسافرتی و غیره را در بر می ‌گیرد. 
صنعت گردشگری، که به عنوان صنعت سفر نیز شناخته می ‌شود، با ایده افرادی که به مکان‌ های دیگر سفر می ‌کنند، چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، مرتبط است. 

نمایشگاه صنایع دستی

نمایشگاه صنایع دستی 

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تهران

ایران رتبه اول جهانی را از نظر تعداد شهرها و روستاهای ثبت شده توسط شورای جهانی صنایع دستی دارد.ایران صنایع دستی همچون، سرامیک، ظروف سفالی، پارچه های دست باف و همچنین صنایع دست ساز با سنگ های قیمتی را به کشور های عراق، افغانستان، آلمان، ایالات متحده آمریکا، انگلستان و سایر کشورها صادر می کند.
اقلام صنایع دستی امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. آنها حتی هر سال مد روز تر می شوند، تعداد فزاینده ای از افراد وجود دارند که دکوراسیون خانه خود را با صنایع دست ساز طراحی می کنند. 
نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری طرح های جدید و اصیل را ارائه می دهد. نمایشگاه صنایع دستی تهران یکی از مهمترین رویدادهای این صنعت است.
این نمایشگاه 350 غرفه دار،. همچنین هنرمندان صنایع دستی از 31 استان کشور هنرهای سنتی و صنایع دستی را برای علاقه مندان خود عرضه می کنند.
تولید صنایع دستی، چادرهای عشایری و معرفی زندگی اقوام ایرانی و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه های نمایشگاه ملی صنایع دستی است. برای اطلاع از بلیط پرواز های ارزان قیمت به سایت تریپ بلیط هواپیما مراجعه کنید.

اجاره غرفه نمایشگاه صنایع دستی تهران

اجاره غرفه نمایشگاه صنایع دستی تهران

شرایط شرکت در نمایشگاه صنایع دستی تهران

برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی در تهران بایستی به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ستاد و برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه نمایند.
واجدین شرایط برای اخذ مجوز شرکت در نمایشگاه شامل اشخاص حقوقی می باشد که می بایست گرید لازم متناسب با نوع و محل برگزاری نمایشگاه مورد درخواست را داشته باشد این نمایشگاه ها شامل اشخاص حقیقی نمی باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز برگزاری نمایشگاه

- طرح توجیهی برای برگزاری نمایشگاه داخلی
- مدارک و اسناد مربوط به سابقه برگزاری هر شرکت در نمایشگاه داخلی 
- تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات ثبتی شرکت
- تصویر آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی
- ارایه اسناد مثبته در خصوص قرارداد اجاره فضای نمایشگاه
- ارایه پلان فضای نمایشگاهی اختصاص یافته به مشارکت کنندگان یک ماه پیش از برگزاری نمایشگاه
- مدارک متقاضی : ( اساسنامه + روزنامه رسمی+ درخواست متقاضی)

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc