https://gateway.trip.ir/api/

معرفی هتل امپریال آرت سن پترزبورگ

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

معرفی هتل امپریال آرت سن پترزبورگ

هتل امپریال آرت یکی از هتل هایی است که در تور سن پترزبورگ به شما پیشنهاد می شود و در اینجا اطلاعات این هتل را به صورت کامل مشاهده می کنید.

این هتل یک هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان کاخ است و به هم دلیل از جمله هتل هایی است که در مرکز شهر قرار دارد. کلیسای سن ایزاک در کمتر از 2 کیلومتری آن قرار دارد و می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به موزه آرمیتاژ بروید.

از جمله امکانات عمومی این هتل که در تمام هتل های 4 ستاره همانند آن وجود دارد می توان به وای فای، تلویزیون، کمد لباس، حمام و سشوار اشاره کرد.

شهر سن پترزبورگ جاهای زیبای فراوانی برای بازدید دارد و به همین دلیل مسافران تور سن پترزبورگ ترجیح می دهند بیشتر روز را در شهر، مشغول بازدید و تفریح باشند بنابراین صرف هزینه بسیار زیاد برای گرفتن هتل 5 ستاره لزومی ندارد، مگر آنکه شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه در سفرهای خود به شهرهای مختلف، فقط در هتل های لاکچری اقامت می کنید که در آن صورت گزینه های دیگری نیز برای رزرو هتل در سن پترزبورگ برای شما فراهم است که به راحتی می توانید انتخاب کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

صبحانه در هتل امپریال آرت سن پترزبورگ به صورت بوفه است و انتخاب های خوبی برای همه سلیقه ها وجود دارد.

با توجه به قرار گیری این هتل در کنار موزه ها و مراکز فرهنگی، بهترین انتخاب برای کسانی است که به هنر و فرهنگ و تاریخ و بازدید از موزه ها علاقه مند هستند.

اگر انتخاب خود را برای هتل انجام دادید، 2 حالت برای شما وجود دارد، یا باید با تور سن پترزبورگ و مسکو همراه شوید و یا خودتان نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. در هر دو حالت شما نیازمند دریافت ویزا کشور روسیه هستید که می توانید از کارشناسان نقطه پرواز (تریپ) جهت انجام امور راهنمایی بگیرید و درخواست خود را ارسال نمائید.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به کافی شاپ، پارکینگ و مینی بار رایگان اشاره کرد.

هتل امپریال آرت سن پترزبورگ

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc