https://gateway.trip.ir/api/

به روز رسانی مقررات سفر به لبنان

به روز رسانی: 15 آبان ، 1402 بخشنامه ها

به روز رسانی مقررات سفر به لبنان

به روز شده در (1400/12/08)

قوانین سفر به لبنان در شرایط کرونا

از اول مارچ ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰)، مسافرانی که به‌طور کامل واکسینه شده (یک دوز برای واکسن‌های تک دوزی و ۲ دوز برای واکسن‌های دو دوزی) و حداکثر ۶ ماه از زمان واکسیناسیون آن‌ها می‌گذرد، از انجام تست ‌کرونا پیش از سفر به لبنان معاف‌‌ شده‌اند. ارائه کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی با کد QR برای این دسته از مسافران الزامی است.

مسافران واکسینه‌‌نشده بالای ۱۲ سال باید نتیجه منفی آزمایش PCR (حداکثر ۴۸ ساعت قبل از پرواز) یا آزمایش آنتی‌ژن (حداکثر ۲۴ ساعت قبل از سفر) را که در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران انجام شده، ارائه دهند. این گواهی باید به زبان انگلیسی و دارای کد QR باشد.
مسافرانی که کمتر از ۷ روز خارج از لبنان اقامت داشته‌اند از انجام تست PCR در محدوده ۴۸ ساعت به پرواز، معاف‌اند.
تمامی مسافران فارغ از وضعیت واکسیناسیون، از انجام تست PCR در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت معاف شده‌اند.
تمامی مسافران ورودی لبنان باید قبل از پرواز در سایت pass.moph.gov.lb ثبت‌نام کرده و نتیجه منفی تست ‌PCR یا گواهی‌نامه واکسیناسیون خود را بارگذاری کنند.

بروزرسانی بهمن ماه 1400

از ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) مسافرانی که به‌طور کامل واکسینه شده و حداکثر ۶ ماه از زمان واکسیناسیون آن‌ها می‌گذرد، از انجام تست ‌کرونا پیش از سفر به لبنان معاف‌‌ خواهند بود.
ارائه کارت واکسیناسیون به زبان انگلیسی با کد QR برای این دسته از مسافران الزامی است.مسافران واکسینه‌‌نشده بالای ۱۲ سال نیز باید قبل از سوارشدن به هواپیما به مقصد لبنان، نتیجه منفی آزمایش PCR (حداکثر ۴۸ ساعت قبل از پرواز) یا آزمایش آنتی‌ژن (حداکثر ۲۴ ساعت قبل از سفر) را که در یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران انجام شده، ارائه دهند. این گواهی باید به زبان انگلیسی و دارای کد QR باشد.
همچنین، مسافرانی که کمتر از ۷ روز خارج از لبنان اقامت داشته‌اند از انجام تست PCR در محدوده ۴۸ ساعت به پرواز، معاف‌اند.
تمامی مسافران ورودی لبنان باید قبل از پرواز در سایت pass.moph.gov.lb ثبت‌نام کرده و نتیجه منفی تست ‌PCR یا گواهی‌نامه واکسیناسیون خود را بارگذاری کنند. این کشور همچنین در بدو ورود از تمام مسافران بالای ۱۲ سال تست PCR می‌گیرد. مسافران باید تا زمان دریافت جواب تست (بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت)، در قرنطینه خانگی سپری کنند. این تست رایگان نیست و فرد باید هنگام تکمیل فرم ثبت‌نام، هزینه را پرداخت کند. نتیجه تست مسافران در لینک «pass.moph.gov.lb» قابل مشاهده است.

مقررات سفر به لبنان 1400.10.29

مقررات سفر به لبنان بروز شده در 1400.10.29

بروزرسانی جدید مقررات سفر به لبنان

بروزرسانی جدید مقررات سفر به لبنان

مقررات سفر به لبنان

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc