https://gateway.trip.ir/api/

راهنمای سفر به ساری

به روز رسانی: 06 مرداد ، 1400 راهنمای سفر

راهنمای سفر به ساری

شهر سرسبز و خارق العاده ساری بزرگترین شهر در استان های شمالی ایران است. آب و هوای معتدل و مرطوب ساحلی دریای خزر است. این شهر جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد که آن را به یکی از مقاصد محبوب برای مسافران تبدیل کرده است. بهترین فصل سفر به ساری از نظر آب و هوایی، فصل های بهار و تابستان می باشند که در این فصول ساری به شدت پرطرفدار است. هر روزه پروازهای زیادی از سمت مشهد به ساری انجام می‌شود. مدت زمان پرواز مشهد به ساری حدود یک ساعت می‌باشد و ایرلاین‌های زیادی این پرواز را ارائه می‌دهند. در این صفحه با راهنمای سفر از مشهد به ساری شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما مشهد ساری را انتخاب و خرید کنید. همچنین در صورتی که قصد برگشت از ساری به مشهد با هواپیما را دارید می‌توانید بلیط هواپیما ساری مشهد را جستجو کنید یا پرواز خود را به صورت رفت و برگشت انتخاب کنید.

میدان ساعت ساری

میدان ساعت ساری

قبل از اینکه در مورد راه های سفر به ساری از مشهد صحبت کنیم، ابتدا می خواهیم چندتا از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر سرسبز و زیبا را به شما معرفی کنیم.

میدان ساعت یکی از جاهای دیدنی ساری

میدان ساعت ساری میدان بزرگی در مرکز شهر ساری است و برجی با یک ساعت عقربه ای زنگ ناقوسی را در خود جای داده است. بعد از هر تغییر ساعت به تعداد رقم های ساعت این ناقوس به صدا در میاید. در نیمه شب ها این ساعت ۱۲ بار زنگ می خورد. این امر موجب شد در سال ۱۳۸۰ صدای ناقوس ساعت را قطع کنند. برج ساعت در سال ۱۳۰۹ شمسی توسط محمد علی حمیدی و میدان ساعت در سال ۱۳۵۵ ساخته شده است.

آدرس میدان ساعت ساری: ساری خیابان جمهوری، میدان ساعت

عمارت فاضلی از مناطق گردشگری ساری

عمارت فاضلی ساری، عمارتی زیبا و حیرت انگیز واقع در شهر ساری می باشد. این عمارت دو ساختمان مسکونی متعلق به دوره قاجار و پهلوی را در خود جای داده است. این عمارت در حال حاضر دارای کاربری خاصی نیست و بازدید از آن برای عموم آزاد است. عمارت فاضلی با نامی  که از آن پیداست، متعلق به خاندان فاضلی ها بوده است. صاحب ملک با توجه به پرس و جوهای انجام شده معلم بوده ولی از معمار این بنا هیچ اطلاعاتی موجود نیست.

آدرس عمارت فاضلی: ساری، محله آب انبار نو

سد شهید رجایی یکی از زیباترین مکان های دیدنی و تفریحی ساری

سد شهید رجایی یا سلیمان تنگه ساری، در بین کوهستان و در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ساری واقع شده است. امکان قایقرانی، اسکی، ماهیگیری و بازدید از سد نیز با تهیه بلیط وجود دارد. همچنین در محل سد، سرویس بهداشتی، رستوران و سکوهایی مناسب نشستن نیز برای رفاه گردشگران تاسیس شده است.

آدرس: جاده فرعی بین ساری کیاسر

سد شهید رجایی ساری

سد شهید رجایی ساری

پارک شهید زارع از زیباترین جنگل های ساری

پارک شهید زارع ساری با وسعت ۷۰هکتار، در سال ۱۳۴۴ به منظور جلوگیری از، از بین رفتن جنگل و بازسازی آن با کاج های تهران و زربین جنگلکاری شد. منظره پارک شهید زارع به خاطر امکاناتی که دارد، بسیاری از مسافرانی که قصد اقامت در چادر را دارند به خود جذب می کند. امکانات پارک شهید زارع عبارتند از: جاده مناسب، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آب آشامیدنی، مواد غذایی و …

آدرس: سه کیلومتری ساری جاده ساری بهشهر

پناهگاه حیات وحش میانکاله از دیدنی های ساری در زمستان

پناهگاه حیات وحش میانکاله در میان کشورهای حاشیه دریای خزر از لحاظ زیست ‌‌محیطی، از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. میانکاله در سراسر سال میزبان جمعیت‌ بسیاری از گونه‌ های مختلف پرندگان که از تالاب برای بهره بردن از شرایط مناسب، منابع تغذیه‌ و آب و هوایی معتدل، به منظور گذراندن زمستان‌ گذرانی و یا تابستان و همچنین جوجه‌ آوری و تولید مثل استفاده و به آن مهاجرت می کنند. امیدواریم بازدیدکنندگان از میانکاله، نکات زیست محیطی را رعایت و از آسیب زدن به طبیعت جدا خودداری کنند.

آدرس: ۱۲ کیلومتری شمال بهشهر، پناهگاه حیات وحش میانکاله

راه های سفر به ساری

برای رفتن به ساری از مشهد به دو روش زمینی و هوایی می توانید سفر کنید. روش های زمینی رفتن به ساری عبارتند از سفر با قطار به ساری، سفر با اتوبوس به ساری و سفر با خودرو شخصی به ساری که البته سفر هوایی نیز با استفاده از هواپیما انجام می شود.

سفر با ماشین شخصی به ساری

همه میدانید در بین سفرهای زمینی این سفر با ماشین شخصی است که نیاز به اطلاع کافی دارد و دیگر سفرهای زمینی تنها نیازمند خرید بلیط و رساندن خود به قطار یا اتوبوس هستند. اگر قصد سفر از مشهد به ساری با ماشین شخصی را دارید، نزدیک به 750 کیلومتر مسافت پیش رویتان است. شما می توانید از مشهد با گذر از شهرهای، نیشابور، سبزوار، شاهرود، دامغان و در نهایت ساری، به این شهر شمالی و سرسبز برسید. البته اگر می خواهید از جاده جنگلی و زیبای شمالی از مشهد به ساری برسید، می توانید مسیر مشهد، بجنورد، گنبد کاووس، گرگان، بهشهر و ساری، را انتخاب کنید. با انتخاب این مسیر شما مسافتی حدود 720 کیلومتر را پیش رو دارید.

سفر با هواپیما از مشهد به ساری

روش دیگر که از نظر زمانی بسیار به صرفه تر است و می تواند زمان سفر شما را چندین برابر کاهش دهید، سفر با هواپیما از مشهد به ساری است. شما با رزرو یا خرید بلیط هواپیما مشهد ساری می توانید با صرف زمانی حدودا یک ساعت و بیست دقیقه ای، خود را از مشهد به ساری و یا از ساری به مشهد برسانید. برای آگاهی از چگونگی خرید بلیط هواپیما مشهد ساری یا ساری مشهد در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما از مشهد به ساری

خرید بلیط هواپیما مشهد ساری یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز مشهد به ساری را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مشهد ساری را از مجموعه متنوع پرواز چارتر مشهد به ساری خریداری کنید. در این صفحه همچنین می‌توانید ساعت پرواز مشهد ساری امروز را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

فرودگاه ساری

فرودگاه ساری

قیمت بلیط هواپیما مشهد به ساری

انواع قیمت بلیط هواپیما مشهد به ساری را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما از مشهد به ساری را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط مشهد ساری را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مشهد به ساری

برای اینکه بتوانید ارزانترین نرخ بلیط پرواز مشهد ساری و یا بلیط هواپیما ساری مشهد را مشاهده کنید کافی است تا از طریق این صفحه، مرتب سازی را بر اساس قیمت قرار دهید تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مشهد به ساری را مشاهده نمایید. البته لازم به توضیح است که این قیمت‌ها اصولا ثابت نبوده و در طی روزهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد. اما تریپ همیشه تلاش خود را می‌کند تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مشهد به ساری را برای شما عزیزان فراهم کند.

بلیط لحظه آخری مشهد به ساری

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری مشهد به ساری از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری ساری هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارتر مشهد به ساری از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

پرواز ساری تهران

پرواز در فرودگاه ساری

اطلاعات پرواز مشهد به ساری

مدت پرواز بین مشهد به ساری با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز مشهد به ساری در روزهای متعددی که در همین صفحه مشاهده می‌کنید در دسترس مسافران است و هواپیمایی‌هایی گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز مشهد به ساری هستند که شما می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی در این صفحه تنها پرواز مشهد ساري آن ایرلاین را مشاهده کنید.

راه های سفر از تهران به ساری

برای رفتن به ساری از تهران به دو روش زمینی و هوایی می توانید سفر کنید. روش های زمینی رفتن به ساری عبارتند از سفر با قطار به ساری، سفر با اتوبوس به ساری و سفر با خودرو شخصی به ساری که البته سفر هوایی نیز با استفاده از هواپیما انجام می شود.

سفر با ماشین شخصی از تهران به ساری

همه میدانید در بین سفرهای زمینی این سفر با ماشین شخصی است که نیاز به اطلاع کافی دارد و دیگر سفرهای زمینی تنها نیازمند خرید بلیط و رساندن خود به قطار یا اتوبوس هستند. اگر قصد سفر از تهران به ساری با ماشین شخصی را دارید، نزدیک به 280 کیلومتر مسافت پیش رویتان است. شما می توانید از تهران با گذر از شهرهای، دماوند، فیروزکوه، قائم شهر و در نهایت ساری، به این شهر شمالی و سرسبز برسید.

سفر با هواپیما از تهران به ساری

روش دیگر که از نظر زمانی بسیار به صرفه تر است و می تواند زمان سفر شما را چندین برابر کاهش دهید، سفر با هواپیما از تهران به ساری است. شما با رزرو یا خرید بلیط هواپیما تهران ساری می توانید با صرف زمانی حدودا یک ساعت و پنج دقیقه ای، خود را از تهران به ساری و یا از ساری به تهران برسانید. برای آگاهی از چگونگی خرید بلیط هواپیما تهران ساری یا ساری تهران در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما تهران ساری

خرید بلیط هواپیما تهران ساری یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به ساری را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران ساری را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به ساری خریداری کنید. در این صفحه همچنین می‌توانید ساعت پرواز تهران ساری امروز را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به ساری

انواع قیمت بلیط هواپیما تهران به ساری را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما از تهران به ساری را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط تهران ساری را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری

برای اینکه بتوانید ارزانترین نرخ بلیط پرواز تهران ساری و یا بلیط هواپیما ساری تهران را مشاهده کنید کافی است تا از طریق این صفحه، مرتب سازی را بر اساس قیمت قرار دهید تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری را مشاهده نمایید. البته لازم به توضیح است که این قیمت‌ها اصولا ثابت نبوده و در طی روزهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد. اما تریپ همیشه تلاش خود را می‌کند تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری را برای شما عزیزان فراهم کند.

سفر به ساری با هواپیما

سفر به ساری با هواپیما

بلیط لحظه آخری تهران به ساری

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری تهران به ساری از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری ساری هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارتر تهران به ساری از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

اطلاعات پرواز تهران به ساری

مدت پرواز بین تهران به ساری با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز تهران به ساری در روزهای متعددی که در همین صفحه مشاهده می‌کنید در دسترس مسافران است و هواپیمایی‌هایی گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران به ساری هستند که شما می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی در این صفحه تنها پرواز تهران ساري آن ایرلاین را مشاهده کنید.

سوالات متداول راهنمای سفر به ساری

  • سفر زمینی مشهد به ساری از چه مسیرهایی انجام می شود؟

 اگر قصد سفر از مشهد به ساری با ماشین شخصی را دارید، نزدیک به 750 کیلومتر مسافت پیش رویتان است. شما می توانید از مشهد با گذر از شهرهای، نیشابور، سبزوار، شاهرود، دامغان و در نهایت ساری، به این شهر شمالی و سرسبز برسید. البته اگر می خواهید از جاده جنگلی و زیبای شمالی از مشهد به ساری برسید، می توانید مسیر مشهد، بجنورد، گنبد کاووس، گرگان، بهشهر و ساری، را انتخاب کنید. با انتخاب این مسیر شما مسافتی حدود 720 کیلومتر را پیش رو دارید.

  • آدرس پارک شهید زارع ساری کجاست؟

آدرس پارک شهید زارع ساری سه کیلومتری ساری در جاده ساری بهشهر می باشد.

  • میدان ساعت ساری را چه کسی ساخت؟

برج ساعت در سال ۱۳۰۹ شمسی توسط محمد علی حمیدی و میدان ساعت در سال ۱۳۵۵ ساخته شده است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc