https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافران هلند

به روز رسانی: 09 بهمن ، 1400 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافران هلند

شرایط ورود به هلند از مناطق پرخطر (بروز شده در 1400/11/09)

بنا بر اعلام مقامات هلندی، از ۲ فوریه ۲۰۲۲ (۱۳ بهمن ۱۴۰۰)، شرایط ورود افرادی که از مناطق پرخطر به این کشور سفر می‌کنند، تسهیل خواهد شد. بر این اساس، مسافرانی که حداقل ۷ روز قبل از ورود خود دوز تقویتی واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، از قوانین قرنطینه معاف خواهند بود.
از سوی دیگر، مسافران واکسینه‌نشده و همچنین افرادی که دوز تقویتی دریافت نکرده‌اند، همچنان مشمول قرنطینه ۱۰ روزه خواهند بود. مسافرانی که از مناطق پرخطر به هلند سفر می‌کنند و واکسن تقویتی را دریافت کرده‌اند، باید یک فرم قرنطینه تکمیل کنند. پس از تکمیل فرم، مسافران یک تاییدیه دیجیتالی دریافت خواهند کرد که باید به مقامات مسئول ارائه شود. این فرم می‌تواند به‌صورت آنلاین تکمیل شود، اما افرادی که قادر به تکمیل فرمت دیجیتالی فرم نیستند، می‌توانند فرم چاپی را دانلود کرده و آن را به صورت دستی تکمیل کنند.
در حال حاضر، مسافران کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن با ارائه گواهی واکسیناسیون معتبر می‌توانند به هلند سفر کنند. در مقابل، مسافران کشورهای ثالث (از جمله ایران) نیز باید بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود، نتیجه منفی آزمایش کرونا ارائه دهند. این آزمایش یا باید آزمایش NAAT/PCR با اعتبار حداکثر ۴۸ ساعت قبل از حرکت و یا یک آزمایش آنتی‌ژن با اعتبار حداکثر ۲۴ ساعت قبل از حرکت باشد. گفتنی است که مقامات هلندی فقط گواهی‌ واکسناسیون آن دسته از افرادی را می‌پذیرند که آخرین دوز خود را در ۲۷۰ روز گذشته دریافت کرده است. در غیر این صورت افراد باید هنگام ورود به این کشور، دوز تقویتی واکسن کرونا دریافت کنند.

لغو قرنطینه مسافرین وارده به هلند 

بر اساس دستورالعمل جدید دولت هلند، از امروز مسافرین به هلند که گواهی تست منفی کرونا یا واکسیناسیون داشته باشند، مجبور به رعایت قرنطینه خانگی پس از ورود به این کشور نیستند.

لغو قرنطینه مسافرین هلند

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc