https://gateway.trip.ir/api/

قوانین و مقررات الزامی سفر به کشور انگلستان

به روز رسانی: 16 بهمن ، 1400 بخشنامه ها

قوانین و مقررات الزامی سفر به کشور انگلستان

بروزرسانی در 1400/11/16

باسلام

احتراماً به اطلاع  می رساند  کلیه مسافران بالای 12 سال ورودی به انگلستان  می بایست در محدوده 48 ساعت مانده  به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. مسافران پس از ورود به این کشور می بایست به مدت 10 روز خود را در محل سکونت قرنطینه خانگی نمایند.
همچنین مسافران می بایست نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اعلام شده در لینک ذیل اقدام نموده و پس از دریافت QR code ، کپی آن را درهنگام سوار شدن به هواپیما و همچنین بدو ورود به پلیس گذرنامه در انگلستان تحویل نمایید. مسافران  دارای کارت واکسن صادره در ایران می بایست تست روز دوم و هشتم را خریداری نمایند.

https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel-uk

لیست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک ذیل:

https://health.behdasht.gov.ir

مسافران دارای کارت واکسیناسیون  صادره درکشورهای  اعلام شده در لینک ذیل که از آخرین  نوبت واکسن آنها فایزر/ مدرنا/ آسترازنکا/ جانسون آنها 15 روز گذشته باشدو مسافران12 تا 18 سال  مقیم کشورهای اعلام شده در لینک ذیل از انجام تست PCR قبل از پرواز ، رزرو تست روز هشتم و قرنطینه خانگی  در کشور انگلستان معاف خواهند بود.

https://www.gov.uk/guidance/countries-with-approved-covid-19-vaccination-programmes-and-proof-of-vaccination

انگلستان سینوفارم را به رسمیت شناخت

دولت بریتانیا اعلام کرده است از ساعت چهار بامداد ۲۲ نوامبر تمام واکسن‌های فهرست مصرف اضطراری سازمان بهداشت جهانی را به‌ رسمیت می شناسد.


به‌ این‌ ترتیب واکسن‌های فهرست مورد تایید انگلستان افزایش خواهد یافت و واکسن‌های سینوواک، سینوفارم پکن و کواکسین نیزبه ده‌ها واکسن تایید شده قبلی اضافه خواهد شد.

 اما افرادی که در کشورهایی واکسن تزریق کرده‌اند که مورد تایید سازمان مقررات دارو و فراورده‌های درمانی (ام.آر.اچ.ای) بریتانیا نیست (مثل واکسن‌های چینی) نیازی نیست در وضعیت قرنطینه قرار گیرند و می‌توانند پس از ورود فقط یک آزمایش پادگن «روز دو» بدهند

اطلاعیه مهم در خصوص پروازهای ورودی به انگلستان

به اطلاع میرساند کلیه مسافران بالای 11 سال در پروازهای ورودی انگلستان می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام تست PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست را در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی بهمراه داشته باشند همچنین مسافرین می‌بایست نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری پزشکی اعلام شده در لینک ذیل اقدام نموده و پس از دریافت QR code، کپی آن را درهنگام سوار شدن به هواپیما و همچنین بدو ورود به پلیس گذرنامه در انگلستان تحویل نمایند.

https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel

طبق قانون جدید دولت بریتانیا

قابل توجه مسافران خواهان ورود به بریتانیا

1. حداکثر 3 روز قبل از سفر تست کرونا انجام گردد و گزارش منفی آن در زمان ورود به خاک این کشور به مقامات فرودگاه ارایه گردد.
2. فرم تعیین محل مسافر به صورت آنلاین تکمیل گردد. 
3. به منظور آماده شدن برای قرنطینه:
- اگر طی 10 روز گذشته در یکی از کشورهای لیست قرمز بوده اید یا از آنها عبور کرده باشید فقط در صورتی قادر به ورود به انگلستان هستید که تبعه بریتانیا یا ایرلندی باشید و یا حق اقامت در این کشور را داشته باشید. در این صورت باید نسبت به رزرو اقامت در یکی از هتل های قرنطینه ای مورد تایید مقامات این کشور به صورت آنلاین اقدام و هزینه آنرا پرداخت فرمایید. 
- در صورتیکه از سایر کشورها وارد انگلستان می شوید باید برای دو تست کرونا در روزهای دوم و هشتم (travel test package ) پس از ورود، در مراکز مورد تایید در انگلستان ثبت نام نمایید.
4. در صورتیکه از کشورهای لیست قرمز وارد انگلستان نشده باشید می توانید پس از 5 روز، نسبت به تست کرونا اقدام و در صورت منفی بودن آن، نیازی به ادامه قرنطینه نمی باشد. 
5. عدم رعایت قرنطیه برای دفعه اول 1000 پوند و در صورت تکرار تا 10 هزار پوند جریمه خواهد داشت. 

 

لینکهای مرتبط:

1- لینک منبع خبر: 
https://www.gov.uk/guidance/travel-advice-novel-coronavirus#prepare-to-return-to-the-uk

2- لینک فرم تعیین محل مسافر:
https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel-uk

3- لینک کشورهای لیست قرمز:
https://www.gov.uk/guidance/transport-measures-to-protect-the-uk-from-variant-strains-of-covid-19

4- لینک رزور هتل های قرنطینه ای مورد تایید:
https://www.gov.uk/guidance/booking-and-staying-in-a-quarantine-hotel-when-you-arrive-in-england

5- لینک مراکز مورد تایید برای ثبت نام درخواست تست روزهای دوم و هشتم :
https://www.gov.uk/guidance/providers-of-day-2-and-day-8-coronavirus-testing-for-international-arrivals

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc