https://gateway.trip.ir/api/

فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین را بشناسید

به روز رسانی: 03 اسفند ، 1399 راهنمای سفر

فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین را بشناسید

دبی مرکز فروشگاهها، مراکز خرید و برندهای معروف دنیاست. بسیاری از گردشگران با هدف خرید به دبی سفر می کنند. اگر شما می خواهید خرید اینترنتی از دبی کنید اما فرصت سفر ندارید، فروشگاههای اینترنتی دبی برای خریداران آنلاین بهترین شانس را به شما می دهد. 

1.خرید از فروشگاه سوق دبی

اگر می خواهید از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دبی دیدن کنید، خرید از فروشگاه سوق دبی را اولین گزینه قرار دهید. می توان فروشگاه اینترنتی سوق را نسخه آمازون در کشور امارات دانست. خرید از سوق، خرید از آمازون دبی است. شما در سایت souq.com هر کالایی را از وسایل منزل تا کیف و کفش و موبایل به سرعت پیدا خواهید کرد. نکته مهم خرید از سوق، تخفیف 30 درصدی برای مشتریان است. پس از انتخاب محصول و خرید آن، هزینه ای از شما بابت ارسال با کشتی گرفته نمی شود و فقط هزینه کمی بابت ارسال پستی پرداخت می کنید.

خرید از فروشگاه سوق دبیفروشگاه آمازون و سوق یکی است.

2. فروشگاه اینترنتی Doduae دبی

فروشگاه آنلاین Doduae برای کسانی که دنبال لباسهای شیک زنانه هستند مناسب است. در کنار تنوع بالا و نو بودن طرح لباسها، تخفیف های اساسی این سایت مشتریان را شگفت زده می کند. شما می توانید بهترین لباس را با تخفیف 50 درصد خرید کنید. همچنین شما شانس خرید جواهر، کیف و کفش، ساعت و بسیاری پکیج های زنانه را دارید.

3. فروشگاه اینترنتی Wadi دبی

یکی از حرفه ای ترین فروشگاههای اینترنتی دبی وادی است. اگر به دنبال خرید اجناس متنوع هستید، فروشگاه وادی به کار شما می آید. برای علاقه مندان به زیبایی و فشن بهترین محصولات ارایه می شود. جذابیت خرید از وادی جدا از تخفیفهای ویژه، امکان بازگشت کالاست. اگر شما از خرید خود راضی نبودید تا  14 روز حق برگشت بدون هیچ هزینه ای دارید. این شرکت در سال 2015 تاسیس شده است. بیش از 510،000 محصول موجود و بیش از 2،000 برند را به مشتریان عرضه می کند.

4. فروشگاه اینترنتی Ubuyدبی

اگر دنبال خرید آنلاین لوازم الکترونیکی در دبی هستید، یوبای بهترین گزینه شماست. شما می توانید از لپ تاپ تا تلویزیون، دوربین، گوشی هوشمند و سایر تجهیزات مرتبط با آن را بخرید. اگر به برند خاصی علاقه دارید، با انتخاب آن در منوی سایت به راحتی محصولات مورد نظرتان را پیدا می کنید. ویژگی مهم یوبای ارایه آخرین و به روزترین محصولات جدید است.

5. فروشگاه اینترنتی Noonدبی

یکی از محبوب ترین فروشگاه های خرید آنلاین دبی نون است. این سایت همه محصولی برای فروش عرضه می کند. شما هر کالایی بخواهید با کمترین هزینه ممکن یعنی 10 درهم امارات بار کشتی می شود. اگر خرید شما از 100 درهم بیشتر شود، هزینه شیپینگ شما رایگان خواهد بود. کل زمان ارسال 3 تا 5 روز کاری وقت می برد. همچنین شما امکان خرید اقساط با نوعی کردیت کارت خاص دارید. پرداخت ماهیانه شامل محصولاتی مانند لپ تاپ و گوشی می شود.

نحوه خرید از دبیخرید از دبی تحویل در ایران

6. فروشگاه اینترنتی Jumbo  دبی

جامبو بهترین فروشگاه اینترنتی دبی برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی است. در فروشگاه خرید آنلاین جامبو همه نوع محصول الکترونیک در دسترس شماست. همه نوع برند و محصول دیجیتال با امکان چت مستقیم با فروشندگان وجود دارد. اگر از خرید خود راصی نبودید، ظرف مدت 5 روز می توانید کالا را برگردانید و مبلغ خود را پس بگیرید.

7. فروشگاه اینترنتی SUPERMART دبی

فروشگاه اینترنتی سوپرمارت از بهترین فروشگاه های دبی است. همه نوع محصولی از محصولات ارگانیک، لوازم کودک تا محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم التحریر در این سایت عرضه شده است. میزان خرید بالای 50 درهم به صورت رایگان ارسال می شود.

8.فروشگاه اینترنتی cobone دبی

 فروشگاه اینترنتی کوبون از محبوبترین فروشگاههای دبی است. هر نوع محصولی که بخواهید از پوشاک تا مواد غذایی در دسترس شما قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم کوبون تنوع بالای کالاهاست که آزادی عمل شما را در خرید بیشتر می کند. از دیگر مزایای کوبون برای مشتریان، شارژخرید و کوپن است که در جذب مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.

9. فروشگاه اینترنتیNamshi دبی

یکی از دیگر از فروشگاهای اینترنتی معروف دبی، نمشی است. برای طرفداران مد و فشن طیف وسیعی از برندها از کفش، لباس، و سایر لوازم جنبی در دسترس مشتریان است. محصولات ارایه شده برای مردان، زنان و کودکان را شامل می شود. اگر از محصول خریداری شده خودتان رضایت نداشتید تا 14 روز امکان برگشت کالا دارید.

خرید اینترنتی از دبی

خرید اینترنتی از دبی مزیتهایی برای مشتریان ایرانی دارد. تنوع محصولات دبی بالاست و قیمت آن نسبت به بازار ایران کمتر است.  دسترسی به برندهایی که در ایران فعال نیستند برای مشتری فراهم است و تخفیف بالایی در حجم خرید لحاظ می شود. از طرف دیگر محدودیت دسترسی ایران به بازار جهانی، دبی را به عنوان نزدیکترین و کم هزینه ترین مقصد خرید قرار می دهد.

خرید مستقیم گوشی از دبیخرید اینترنتی از دبی

نحوه خرید از دبی

شما در مرحله اول به یکی از فروشگاههای اینترنتی دبی مراجعه می کنید. بر اساس منوی سایت می توانید سرچ کنید و کالای مورد نظر خودتان را راحت تر پیدا کنید یا اینکه بر اساس تقسیم محصولات در سایت، به بخش مورد نظرتان وارد شوید. برخی مصولات امکان مقایسه قیمت دارند که به شما شانس خریدتان را نشان می دهد. از تخفیف ها و کالاهایی که مشمول تخفیف هستند، مطلع باشید. پس از انتخاب محصول برای اضافه کردن به لیست خرید بایستی شما اکانت خود را ایجاد کنید. با استفاده از کردیت کارت خرید شما انجام می شود. اگر امکان استفاده از کردیت کارت ندارید باید به یکی از شرکتهای معتبر ایرانی جهت پرداخت آنلاین مراجعه کنید. خرید از دبی تحویل در ایران کالا حدود یک هفته تا 10 روز طول می کشد.

سوالات متداول

آیا امکان خرید از آمازون دبی وجو دارد؟

بله. آمازون با خرید سایت السوق در دبی فعال است.

بهترین فروشگاههای خرید آنلاین از دبی کدامند؟

السوق، وادی، نون، جامبو، یوبای، Doduae

آیا امکان خرید مستقیم گوشی از دبی هست؟

بله. از سایتهای خرید آنلاین  دبی مانند آمازون، نون و یوبای این امکان وجود دارد.

آیا امکان خرید از دبی تحویل در ایران هست؟

بله. از طریق پست PDE شما می توانید خرید آنلاین در دبی انجام دهید و در ایران دریافت کنید.

نرم افزار خرید و فروش کالا در دبی چیست؟

السوق المفتوح یا بازار باز بهترین نرم افزار خرید و فروش کالا در دبی است.

چند روز پس از خرید اینترنتی از دبی، کالا دریافت می شود؟

خرید آنلاین از فروشگاههای اینترنتی دبی بطور متوسط 1 هفته به دست خردار می رسد.


بخش نظرات

amir tayebi 16 مهر 1400

لطفا توضیح کاملتری از نحوه خرید از تهران بفرمایید

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc