https://gateway.trip.ir/api/

ولخرج ترین گردشگران جهان برای چه کشورهایی هستند؟

به روز رسانی: 19 شهریور ، 1399 دانستنی های سفر

ولخرج ترین گردشگران جهان برای چه کشورهایی هستند؟

گردشگری یک صنعت پر زرق و برق است که باعث می شود گردشگران تا می توانند خرج کنند. جذابیت های توریسم، مسافران را به صرف هزینه های بالا تشویق می کند از بهترین هتل ها تا بهترین مراکز سرگرمی و رستورانها. مردم به سفر می روند تا پولهایشان را خرج کنند ولی کدام گردشگران لقب ولخرجترین گردشگران جهان را دارند؟ 

رده بندی ولخرج ترین گردشگران دنیا

چین

در رده بندی ولخرج ترین گردشگران دنیا، چینی ها رتبه نخست را دارند. گردشگران چینی با درآمدهای بالا به راحتی سفر می کنند و طبق آمار پروازهای دنیا، بیشترین سفرها را به خود اختصاص داده اند. 70 درصد سفر چینی ها همراه خانواده و دوستان انجام می شود که باعث ولخرجی بیشتر آنها می شود. شمار فراوان گردشگران چینی در کشوری با جمعیت میلیاردی طبیعی به نظر می رسد. سال 2018 چینیها میزان 277 میلیارد دلار صرف سفر کردند.

چین رتبه اول گردشگران جهانچین ولخرجترین گردشگران دنیا را دارد.

آمریکا

رتبه دوم به آمریکایی ها می رسد. گردشگران آمریکایی عاشق استراحت و سفر هستند. به همین خاطر آنها در سال 2018 با صرف 144 میلیارد دلار از ولخرجترین گردشگران دنیا محسوب می شوند. این آمار نسبت به سالهای قبل رشد بیشتری یافته است. مقصد مورد علاقه آمریکایی ها سفر به  مکزیک، کانادا، انگلستان، جمهوری دومنیکن ، فرانسه ، ایتالیا و آلمان است.

آلمان

آلمانیها علاقه دارند تعطیلات طولانی داشته باشند برای همین مبالغ زیادی را خرج سفر می کنند. 75 درصد گردشگران آلمانی 8 تا 21 روز را در سفر تعطیلات بوده اند. بنابراین کسب رتبه سوم آلمان به مبلغ 94 میلیارد دلار در لیست گردشگران ولخرج جهان دور از ذهن نیست. جالب اینکه عموم آنها ترجیح می دهند بدون فرزندان خود سفر کنند. مقصد مورد علاقه آلمانیها، کشورهای چین، تایلند، جزایر کارائیب، مصر و کاناداست.

انگستان

انگلیسی ها با 73 میلیون سفر خارجی در سال، در رده چهارم قرار دارند. علاوه بر اینکه آنها 299 میلیون شب را در سفر داخل کشور سپری می کنند. مقصد گردشگری محبوب انگلیسی ها کشورهای اسپانیا، جزایر بالریک، جزایر قناری، ایتالیا و آمریکاست. آنها در سال 2018 نزدیک 76 میلیارد دلار را خرج مسافرت کرده اند.

تصویر خرید ولخرجترین گردشگران دنیاولخرجترین گردشگران دنیا هوادار خرید هستند.

فرانسه

یک مثل مشهور می گوید وقتی فرانسویها coq au vin (غذای معروف فرانسوی) و کروسان نمی خورند حتما در حال سفرند. تعداد 44 میلیون سفر در سال نشان از علاقه فرانسوی ها به سفر دارد. آنها بیشتر به کشورهای  پرتغال، بلژیک، آلمان، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا مسافرت می کنند. مردم فرانسه 48 میلیارد دلار در سال برای مسافرت پرداخت کرده اند.

استرالیا

25 میلیون نفر استرالیایی در سال 2017 به مسافرت رفته اند. اعتبار بالای گذرنامه باعث گردشگری بی دردسر آنها در دنیا می شود. مقصد مورد علاقه استرالیایی ها، کشور نیوزیلند، اندونزی، آمریکا، تایلند، انگلیس، چین و سنگاپور است.

کانادا

سفر 37 میلیون کانادایی به مکزیک، آمریکا، کوبا، جمهوری دومنیکن و کشورهای اروپایی نشان از هواداران سفر در این کشور است. کشوری که خود از پردرآمدترین مقاصد گردشگران دنیاست و اقتصاد قدرتمندی در حیطه توریسم دارد.

روسیه

روسها از هواداران پروپاقرص سفر هستند. خیلی از آنها از روشهای قدیمی مانند مجله و بروشور مقصد  مسافرت شان را پیدا می کنند. مردم روسیه به شهرهای پراگ، پاریس، مونیخ و کشورهای لهستان، اسکاندیناوی حوزه مدیترانه بیشتر علاقه دارند. مقتصد بودن در گردشگری از ویژگیهای آنهاست.

کره جنوبی

حدود نیمی از جمعیت کره جنوبی در سال 2017 سفرهای خارجی رفته اند. میل کره ایها برای کشف مقاصد جدید روبه افزایش است. مقصد محبوب کره ایها کشور آمریکاست که  با هدف خرید از مراکز بزرگ، دیدن پارکهای موضوعی، رستوران و سرگرمی انجام می گیرد.

ایتالیا

ایتالیایی های نزدیک 65 میلیون سفر خارجی در سال 2017 داشته اند. مسافرت به کشورهای یونان، اسپانیا، سوئیس، فرانسه، انگلیس و چین مقصد محبوب آنهاست. علاقه مندی ایتالیایی ها در سفرشان بازدید از مراکز هنری و فرهنگی است.

رده بندی ولخرجترین گردشگران دنیاجدول رده بندی ولخرجترین گردشگران دنیا

پردرآمدترین کشورهای گردشگری دنیا

آمریکا با در آمد 299 میلیون دلار، اسپانیا با در آمد 96 میلیون دلار، فرانسه با در آمد 86 میلیون دلار، تایلند با در آمد 81 میلیون دلار، انگلستان با در آمد 72 میلیون دلار جزو پردرآمدترین کشورهای گردشگری دنیا هستند.

سوالات متداول

ولخرجترین گردشگران دنیا برای کدام کشورها هستند؟

چین، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، استرالیا، کانادا، روسیه، کره جنوبی و ایتالیا ولخرجترین گردشگران دنیا را دارند.

بیشترین هزینه گردشگران برای چه چیزی صرف می شود؟

گردشگران بیشتر هزینه خود را صرف رستوران، اسکان، حمل و نقل محلی، سرگرمی و خرید می کنند.

بیشترین ولخرجی گردشگران در کدام کشورهاست؟

کشور استرالیا، لوگزامبورگ، لبنان، نیوزیلند، آمریکا و قطر مقصد بیشترین ولخرجیهای گردشگران است.

پردرآمدترین  کشورهای گردشگری دنیا کدامند؟

آمریکا، اسپانیا، فرانسه، تایلند و انگلیس بیشترین درآمد را از گردشگری دارند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc