https://gateway.trip.ir/api/

شهر با طعم غذا از توکیو تا رشت

به روز رسانی: 28 مرداد ، 1399 دانستنی های سفر

شهر با طعم غذا از توکیو تا رشت

همه گردشگران علاقه‌مند هستند که با غذاهای محلی جدید و خوشمزه‌ای در مقصد سفرشان روبرو شوند. تجربه کردن طعم غذاهای محلی در شهرهایی که شهرت غذایی دارند، هواداران خود را دارد. امروزه گردشگری غذا یکی از جذاب‌ترین شاخه‌های توریسم است. لذت و هیجان غذاهای جدید، تورهای غذایی و یادگیری سبک‌های آشپزی، گردشگران این ژانر را به خود جذب می‌کند.

1.توکیو
برای خوردن سوشی عجله نکنید ، وقتی رستوران‌هایی می‌بینید که انواع سوشی سرو می‌کنند. توکیو پر از غذاهای رنگارنگ سنتی و بین‌المللی است، انواع غذاهای دریایی و گیاهی با طعم ژاپنی مانند تمپورا، رامن و چانکونابه شما را وسوسه خواهد کرد. استاندارد غذایی ژاپنیها بالاست، پس با خیال راحت به رستوران‌هایی بروید که دارای سه ستاره میشلن به معنی بالاترین کیفیت غذایی هستند. 

2. پاریس
غذاهای فرانسوی شهرت جهانی دارند. فراموش نکنید غذا بخش جدانشدنی فرهنگ فرانسویان است و رفتن به رستوران، نشانه ارتباط صمیمانه و گپ و زدن با دوستان و خانواده است. پس بهترین رستوران‌ها را به راحتی پیدا و طیف متنوعی از غذاهای فرانسوی از بیف استیک، اسکارگو تا ریت و کنل را تجربه خواهید کرد. تنوع غذاهای بین‌المللی شهر، به شما این فرصت را می‌دهد تا غذاهایی را امتحان کنید که هرگز نشنیده‌اید.

3.هنگ کنگ
در هنگ‌کنگ دنیایی از غذا مقابل شماست. انواع غذای گیاهی و ترکیبی که فقط در این شهر خواهید یافت. بخشی از فرهنگ غذایی هنگ‌کنگ از چین، ژاپن و هند تاثیر گرفته است ولی رنگ و بوی بومی دارد. شما می‌توانید طیف متنوعی از غذاهای محلی مانند کانجی، توفو، دیم سام و تانگ‌یوان را در رستوران‌های شهر بچشید. 

4.رشت
اگر می‌خواهید متنوع‌ترین غذاهای ایرانی را تجربه کنید، به رشت سفر کنید. این شهر در لیست شهرهای خلاق غذای سازمان یونسکو قرار دارد. هر وقت هوس غذاهای گیلکی کردید، با رزرو بلیط هواپیما رشت، یک سفر غذایی دلچسب را رقم بزنید. انواعی از غذاهای گیاهی و گوشتی و ترکیبی در دسترس شماست. غذاهای منحصر فردی چون انار بیج، ترش تره، کال کباب و میرزا قاسمی بخشی از220 خوراکی معروف این شهر است. 

5. بارسلونا
گردشگران حرفه‌ای می‌دانند اسپانیا مقصد رویایی غذاست. هر منطقه از این کشور غذاهای خاص خود را دارد. بارسلونا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر، فرهنگ غذایی پروپیمانی دارد. از غذاهای کلاسیک اسپانیولی مانند پلا، کالاماری تا پانتاس براوس و اسکالیویدا به همراه غذاهای مدیترانه‌ای و شرقی در انتظار شماست.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc