https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای فلای دبی

به روز رسانی: 06 آذر ، 1401 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای فلای دبی

آخرین اخبار مربوط به مقررات و شرایط پذیرش مسافر در پروازهای هواپیمایی فلای دبی به قرار زیر است:

(28 آبان 1401) شرایط ورود اتباع افغان به روسیه: بر اساس رویه اجرایی پلیس مهاجرتی کشور روسیه، کلیه مسافرین دارای پاسپورت کشور افغانستان که قصد سفر به کشور روسیه را دارند ملزم به ارائه موارد زیر جهت امکان پذیرش به مقصد مورد نظر هستند: بلیت برگشت معتبر به کشور افغانستان که توسط دفتر خدمات مسافرتی صادر شده باشد. تاییدیه محل اقامت در کشور روسیه، به همراه داشتن وجه نقد کافی متناسب با زمان اقامت. در صورت عدم ارائه هریک از موارد فوق، امکان پذیرش و سفر مسافرین به مقصد روسیه وجود نخواهد داشت. ضمناً توجه فرمایید درصورتیکه مسیر رفت در بلیت‌های اشاره شده استفاده شود، مسیر برگشت آن غیر قابل استرداد خواهد بود؛ لذا در صورت استرداد، علاوه بر دیپورت مسافر مبلغ بلیت برگشت نیز به عنوان جریمه از دفتر خدمات مسافرتی اقدام کننده اخذ خواهد گردید.

(8 بهمن 1399) قوانین مهاجرتی جدید کشور امارات: طبق اعلام شرکت هواپیمایی فلای دبی، از این پس کلیه مسافرینی که با اقامت قصد ورود به دبی را دارند باید حتما قبل از سفر از طریق وبسایت‌های زیر تاییدیه GDRFA (مسافرین دارای اقامت صادره از دبی) و یا تاییدیه ICA (مسافرین دارای اقامت سایر شهرها از جمله ابوظبی ، العین ، شارجه...) را دریافت کنند و پرینت تاییدیه را در فرودگاه به همراه داشته باشند.

لینک اخذ تاییدیه GDRFA

لینک اخذ تاییدیه ICA

شایان ذکر است این اطلاعیه بر روی وب سایت این شرکت به روز رسانی شده و در صورت همراه نداشتن این تاییدیه و دریافت NOT OK TO BOARD در سیستم فرودگاهی از پذیرش مسافرین جلوگیری به عمل آمده و شرکت هواپیمایی فلای دبی مسئولیتی در قبال عدم پذیرش مسافرین و هرگونه خسارات احتمالی به آنان را نخواهد داشت.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc