https://gateway.trip.ir/api/

اینستاگرامی ترین نقاط ایران کجاست؟

به روز رسانی: 24 آذر ، 1399 راهنمای سفر

اینستاگرامی ترین نقاط ایران کجاست؟

سرزمینی با طبیعت بی نظیر و هزاران جاذبه تاریخی، کشوری جذاب و تماشایی برای گردشگری عکاسی است. اگر تا بحال اینستاگرامی ترین نقاط ایران را نمی شناختید، در سفرهای بعدی خود عازم این مکان های استثنایی شوید.  

عجیب ترین جاهای دیدنی ایران

گردشگری روز دنیا با عکاسی موبایل تحول پیدا کرده است. صفحات جذاب اینستاگرمرها با تصاویر زیبا از جاذبه های گردشگری، حتما شما را هم وسوسه کرده است به آن مناطق سفر کنید. مکانهای بی شماری در کشور ما هست که برای گرفتن بهترین عکس های اینستاگرامی حرف ندارد. معیارهای مختلفی برای انتخاب اینستاگرامی ترین مکان های ایران مانند معروفیت، خاص بودن، زببایی منحصر، رازآمیز بودن و شگفت ترین در نظر گرفت. بعضی جاها به محل ثابت عکس های اینستاگرام تبدیل شده اند مانند مسجد نصیر الملک در شیراز، بعضی دیگر فقط در دسترس طبیعت گردان حرفه ای هست، بعضی دیگر هم هنوز ناشناس هستند.

کوه های رنگین کمانی ایران

طبیعت کشور ما شگفتی های بسیاری دارد. یکی از این موارد جذاب کوه های رنگین کمانی ایران است. برای دیدن این پدیده زیبای طبیعی باید به کوههای رنگی آلاداغلار در جاده زنجان تبریزبروید. وقتی از جاهای رنگی ایران حرف می زنیم به مناطق مختلفی فکر کنید که هر کدام سفری لذت بخش را به همراه دارند. دریاچه های رنگی یکی از بهترین مکان های اینستاگرامی در ایران است. دیدن تالاب لیپار در چابهار و دریاچه مهارلو در  شیراز را در برنامه سفر خود بگذارید. اگر باز خواستید طبیعت رنگی ایران را ببینید، جزیره هرمز و پاییز جنگل های گیلان را از دست ندهید. 

طولانی ترین دره ایران

دره ای به طول 20 کیلومتر و عمق 70 متر رکورد طولانی ترین دره ایران دارد. دره راگا در رفسنجان کرمان قرار دارد و یکی از اینستاگرامی ترین نقاط ایران محسوب می شود. همچنین دره های عمیقی مانند تنگه هایقر، دره خزینه لرستان و دره ستارگان قشم، فضاهای بسیار جذابی برای شکار لحظات اینستایی دارند. در سفر به کرمان می توانید به مخوف ترین کویر دنیا سری بزنید. کلوت های شهداد در کویر لوت یکی از عجیبترین پدیده های طبیعی ایران است. به جای طی مسافت طولانی مسیر زمینی به رفسنجان، بلیط هواپیما تهران کرمان خریداری کنید.

 مکان های اینستاگرامی در ایران از بهترین مکان های اینستاگرامی در ایران دره راگا است.

عجیب ترین قبرستان ایران

تعجب نکنید، ایستاگرمرهای حرفه ای دنیا به جاهای عجیب سرک می کشند تا متفاوت ترین عکس های خود را بگیرند. قبرستان هفتاد ملا در زاهدان، قبرستان خالد نبی در گلستان، قبرستان یری در اردبیل از عجیب ترین قبرستان های ایران هستند. این مکان های مرموز هم ارزش تاریخی بالایی دارند و هم پای شما را به دوردست ترین مناطق ایران باز می کند.

از جاذبه های اینستاگرامی بیشتر بدانید:

اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟

پله های اینستاگرامی دنیا

بلندترین آبشار ایران

هر گوشه ای از ایران سفر کنید حتما آبشاری دیدنی خواهید دید. اما بلندترین آبشار ایران کجاست؟ آبشار لاتون در آستارا به ارتفاع 105 متر با منظره قله اسپیناس یکی از گیراترین عکس های اینستاگرامی شما می تواند باشد. برای دیدن زیباترین آبشار ایران باید به آبشار شوی در لرستان بروید تا با زیبایی خیره کننده اش، اینستاگرام شما را جذابتر کند. از آبشار تله زنگ و شوی در خوزستان هم غافل نشوید.

اینستاگر می ترین جاهای ایراناز اینستاگرامی ترین جاهای ایران، آبشار لاتون است.

باشکوه ترین بناهای ایران

بناهای تاریخی فاخر در کشور ما بسیار است اما اگر بخواهید باشکوه ترین بناهای ایران را انتخاب کنید، کجا می روید؟  صفحات اینستاگرام پر از عکس ابنیه اصیل ایرانی است. شما می توانید به دیدن تخت جمشید رتبه اول این لیست بروید. زیگورات چغازنبیل، مسجد شیخ لطف الله، کاخ گلستان و گنبد قابوس هر کدام رنگ و نمای ویژه ای برای عکاسی و سلفی دارند. در نظر داشته باشید امروزه، ساختمان های معاصر مانند برج آزادی، باغ کتاب تهران و برج میلاد نیز به فهرست اینستاگرامرها افزوده شده است.

زیباترین مناطق طبیعی ایران

انتخاب زیباترین مناطق طبیعی ایران کار ساده ای نیست. هر منطقه جغرافیایی در کشورمان، طبیعت منحصربفرد و شگفت انگیزی دارد. شما می توانید این نقاط پیشنهادی را به عنوان نمونه ای از بهترین ها برای اینستاگرام خود در نظر بگیرید. جنگل های هیرکانی گرگان، تالاب میانکاله بهشهر، دریاچه ارومیه، کویر ریگ جن و کوههای مریخی را در مسافرت های بعدی بروید.

اینستاگرامی ترین مکان های ایرانتالاب میانکاله از اینستاگرامی ترین مکان های ایران است.

جاهای دیدنی تهران

تهران شهری پر از جاذبه های رنگارنگ است. گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به جاهای دیدنی تهران می روند و عکس های اینستاگرامی می گیرند. این جاها از پل طبیعت، شمس العماره، سردر باغ ملی تا خانه مقدم، باغ نگارستان و باغ موزه سینما را شامل می شود. مطمئن باشید هیچ شهری در ایران این همه مکان اینستاگرامی ندارد.

ترسناک ترین جاذبه های ایران

مکان های ترسناک بخشی دیگر از نقاط اینستاگرامی هستند. با به میان آوردن جاذبه ترسناک، مکان های وهم انگیزی می توانید بروید که در نوع خود کم نظیرند. از این جاهای غریب می توان به دره کال جنی در طبس، تالاب ارواح در نوشهر و کول خرسان دزفول اشاره کرد.

مکان اینستاگرامی کشف کنید.

اگر بیشتر وقت خود را در اینستاگرام می گذرانید، با دیدن صفحات گردشگری یا اینفلئونسرهای توریست ایده های زیادی پیدا می کنید. گاهی تجربه سفر به شما یاد می دهد که چشمان دقیقتری داشته باشید و بهترین دیدنی ها را کشف کنید. فقط یادتان باشد هنگام گرفتن سلفی و عکس در جاهای اینستاگرامی، حتما جانب احتیاط را در نظر بگیرید. جاهای مرتفع و لغزنده قطعا دردسر ساز است. همچنین از رفتن به مناطق پر خطر و مکان های ناشناخته بدون راهنما اجتناب کنید.  

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc