https://gateway.trip.ir/api/

تماشاگران پرسپولیس در فینال قهرمانان آسیا

به روز رسانی: 22 آذر ، 1399 اخبار گردشگری

تماشاگران پرسپولیس در فینال قهرمانان آسیا

با نزدیک شدن زمان مسابقه فینال پرسپولیس در قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط حضور تماشاگران را اعلام کرد. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی عنوان کرد هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی‌تواند صرفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد. به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند، آن هم در شرایط خاص، مجوز ورود به ورزشگاه را دارند .

ایرانیان مقیم قطر طبق پروتکل‌های اعلامی می‌توانند برای حمایت از پرسپولیس در استادیوم الجنوب، بلیت این بازی را تهیه کنند. بنابراین تماشاگرانی که قصد حضور در فینال امیر کاپ و لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم‌ها را دارند، باید تست کرونا بدهند. طبق اطلاعات ثبت شده آنها، در صورت منفی بودن تست کرونا بلیت فروخته می‌شود. بر اساس اطلاعات کانال فوتبال آسیایی در قطر، برای ورود به استادیوم‌ها نیز بار دیگر وضعیت افراد با اپلیکیشن‌های اجباری در قطر بررسی می شود. این اپلیکیشنها وضعیت سلامت افراد را نمایش می‌دهند و در صورت سبز بودن وضعیت، اجازه حضور در استادیوم  به تماشاگران داده می‌شود.

تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد کرد و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می‌گیرند.

 در حال حاضرروادید اعضای کاروان فوتبال پرسپولیس از سوی سفارت قطر صادر شده است. با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به ورزشگاه از سوی مسئولان برگزاری بازی است.

پرسپولیس روز 29 آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه، در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده شرق آسیا خواهد رفت.

تریپ سامانه فروش بلیط هواپیما ارزان از ایران به نقاط مختلف کشور و دنیا است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروازها با ما همراه باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc