https://gateway.trip.ir/api/

محدودیت رزرو هتل خارجی در شرایط کنونی کرونا

محدودیت‌های سفر و رزرو هتل‌های خارجی

بنابر شرایط خاص حاکم  بر کشورهای مختلف جهان به دلیل شیوع  بیماری همه گیر کرونا و محدودیتهای اعمال شده از طرف دولتهای مختلف، لطفا پیش از اقدام به رزرو هتل خارجی از قوانین و محدودیتهای مسافرتی کشور مقصد اطلاع حاصل نمایید. بدیهی است که قوانین و محدودیتهای اتخاذ شده بر اساس تغییر و تحولات شرایط کرونایی کشورها در هر برهه از زمان قابل تغییر بوده و مسافرین محترم، خود موظف به حصول اطمینان کامل از امکان سفر به کشور مورد نظرخویش هستند.  موارد ذیل تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و سایت تریپ هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییرات قوانین و محدودیتهای سفر ندارد.

محدودیت‌های سفر به کانادا

جهت اطلاع دقیق ازضوابط و محدودیتهای  سفر و ورود به کانادا به سایت رسمی دولت کانادا از طریق لینکهای زیر مراجعه کنید.

  1. Coronavirus disease (COVID-19): Who can travel to Canada

  2. COVID-19 mandatory hotel stopover: Plan and book

محدودیت‌های سفر به عمان

با استناد به ابلاغیه مورخ 17/4/1400 شرکت هواپیمایی سلام ایربر اساس تصمیمات کمیته عالی و سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعملهای زیربرای مسافران ورودی تمام شرکتهای فعال در عمان صادر شده است:

  1. مسافران عمانی و افرادی که مقیم هستند که حداقل یک دوز از واکسن مورد تایید کشور عمان را دریافت کرده باشند میتوانند پرواز داخلی به فرودگاه صلاله و خصب را داشته باشند و مسافرانی که دو دوز از واکسن مورد تایید عمان را دریافت کرده باشند میتوانند به دو فرودگاه ذکر شده پرواز بین المللی مستقیم داشته باشند. عمانیهای مقیم Dhofar و Musandam شامل این قانون میشوند. شهروندان حوزه خلیج فارس (GCC) در صورت دریافت دو دوز واکسن مورد تایید میتوانند به این فرودگاهها سفر کنند. 

  2. جمهوری مصر از لیست ممنوعیت ورود به کشور عمان برداشته شده است و کشورهای ذیل تا اطلاع ثانوی ممنوعیت ورود به کشور عمان را دارند: سنگاپور، اندونزی، عراق، ایران، تونس، لیبی، آرژانتین، کلمبیا و برونی دارالسلام. لازم به ذکر است اگر مسافری طی 14 روز گذشته در یکی از کشورهای ذکر شده اقامت داشته باشد، اجازه ورود به عمان را ندارد و شهروندان عمانی از این قانون معاف می باشند.

این بخشنامه از تاریخ 9 جولای ساعت 17 به وقت عمان تا اطلاع ثانوی قابل اجرا می باشد. 

محدودیت‌های سفر به ترکیه

به همراه داشتن نتیجه منفی آزمایش PCR به مدت 72 ساعت مانده به پرواز به منظور ورود مسافران به کشور ترکیه برای افراد 6 سال به بالا الزامی است.

لطفا در نظر داشته باشید با تشدید کرونا در ایران، تورهای استانبول تا اطلاع ثانوی لغو شده است، اما افرادی که تمایل سفر به این شهر را دارند می‌توانند به صورت جداگانه پرواز و هتل رزرو کنند.

 

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc