https://gateway.trip.ir/api/

معرفی بهترین هتل های پاریس

به روز رسانی: 18 فروردین ، 1403 راهنمای سفر

بهترین هتل های پاریس

صنعت گردشگری فرانسه رونق فراوانی دارد و سالانه میلیون‌ها توریست برای بازدید از جاذبه‌هایی همچون برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام، موزه لوور و کاخ اپرای گارنیه به پاریس، پایتخت این کشور، سفر می‌کنند؛ به همین دلیل، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در سراسر پاریس ساخته شده‌اند تا پذیرای حجم بالای گردشگران باشند.

برگزاری تورهای اروپایی مانند تور فرانسه ما را نیز برآن داشت تا در این مطلب به معرفی بهترین هتل های پاریس بپردازیم. پس پنج دقیقه از زمان گران‌بهایتان را به مطالعه مطلب زیر اختصاص دهید تا در سفر به پاریس با مشکل اقامتگاه مواجه نشوید.

1) پولمن پاریس؛ اقتصادی ترین هتل پنج ستاره پاریس

در اولین نمونه از معرفی بهترین هتل های پاریس به‌سراغ هتل پولمن (Pullman La Defense Hotel Paris) می‌رویم. این هتل در سال ۲۰۰۰ در منطقه تجاری لا دیفنس ساخته شد و اکنون بعد از گذشت دو دهه، همچنان یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های پاریس به شمار می‌رود.

با اقامت در این هتل که از بهترین هتل های پاریس 5 ستاره محسوب می‌شود، کمتر از سه کیلومتر با جاذبه‌هایی همچون اپرای گارنیه، موزه لوور و کلیسای نوتردام فاصله خواهید داشت. این هتل از سمت کاربران گوگل امتیاز ۴.۴ گرفته و از اقامتگاه‌های محبوب پاریس است. از جمله امکانات هتل پولمن پاریس می‌توان به رستوران، بار، اسپا، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد. اگر قصد رزرو اتاق در این هتل را دارید، بهتر است بدانید که هزینه هر شب اقامت، حداقل ۱۸۰ دلار است.

هتل پولمن از بهترین هتل های 5 ستاره پاریس

تصویری از هتل پولمن پاریس

2) هتل ریتز؛ معروف ترین هتل پاریس

هتل ریتز (Ritz Paris) یکی از بهترین هتل های پاریس از نظر گردشگران محسوب می‌شود و امتیاز ۴.۷ را در گوگل به خود اختصاص داده است. این هتل لاکچری و باشکوه، معماری جذابی دارد و ساختمان آن به سال ۱۸۹۸ میلادی برمی‌گردد. اگر سخت‌پسند هستید، در سفر به پاریس حتما در هتل ریتز اقامت کنید؛ زیرا این هتل پنج ستاره، همه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

از جمله امکانات هتل ریتز پاریس می‌توان به رستوران، کافه، استخر، اسپا و سالن ورزشی اشاره کرد. این هتل در خیابان وندوم قرار گرفته و با جاذبه‌هایی همچون موزه لوور و خیابان شانزه‌لیزه، کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. برای هر شب اقامت در هتل ریتز پاریس باید حدود دو تا سه هزار دلار پرداخت کنید.

هتل ریتز از بهترین هتل های پاریس

عکسی از هتل ریتز پاریس

3) هتل ملیا پاریس لا دیفنس؛ اقامتگاهی در قلب منطقه تجاری پاریس

هتل ملیا پاریس لا دیفنس (Meliá Paris La Défense) یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس واقع در منطقه تجاری این شهر است؛ ازاین‌رو، برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری باید از مترو یا تاکسی استفاده کرد. این هتل چهار ستاره از امکاناتی همچون رستوران، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی و فروشگاه برخوردار است و برای هر شب اقامت در آن باید حداقل ۱۹۰ دلار بپردازید.

هتل ملیا پاریس لا دیفنس از نظر مسافران، امتیاز ۴.۲ را به خود اختصاص داده و از بهترین هتل‌های چهار ستاره پاریس به شمار می‌رود. اگر برای اقامت در پاریس به دنبال اقامتگاهی دلپذیر و نسبتا ارزان‌قیمت هستید، این هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هتل ملیا پاریس لا دیفنس

تصویری از هتل ملیا پاریس لا دیفنس

4) هتل نووتل پاریس؛ بهترین هتل چهار ستاره در پاریس

در میان هتل‌های چهار ستاره، نووتل (Novotel Paris Les Halles) بهترین هتل پاریس محسوب می‌شود. این هتل در خیابان ریولی، در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه‌هایی همچون برج ایفل، موزه لوور و کلیسای جامع نوتردام بسیار نزدیک است. همچنین کمتر از سه دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد.

امکانات اتاق‌های هتل چهار ستاره نووتل پاریس تقریبا در حد هتل‌های پنج ستاره و لوکس است؛ اما قیمت اقامت در آن، اصلا با هتل‌های لاکچری برابری نمی‌کند و از 300 دلار شروع می‌شود.

از جمله امکانات هتل نووتل پاریس می‌توان به رستوران، کافه، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی و اتاق ملاقات اشاره کرد. این هتل در موتور جستجوی گوگل امتیاز ۴.۴ را به خود اختصاص داده و از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و محبوب پاریس به شمار می‌رود. قطعا با رزرو اتاق در هتل نووتل، اقامت شیرینی را در شهر نور تجربه خواهید کرد.

هتل نووتل بهترین هتل چهار ستاره در پاریس

عکسی از هتل نووتل پاریس

5) هتل دیزنی لند پاریس؛ نزدیک ترین اقامتگاه به مجموعه دیزنی لند

هتل‌های متعددی در نزدیکی دیزنی لند پاریس قرار گرفته‌اند تا گردشگران با خیال آسوده در آن‌ها اقامت کرده و دسترسی آسانی به پارک داشته باشند. هتل دیزنی لند پاریس، دقیقا مقابل در ورودی پارک قرار گرفته و بهترین انتخاب برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل چهار ستاره، دو رستوران، امکانات آب گرم، سونا و استخر سرپوشیده دارد و اتاق‌های آن کاملا مجهز و مدرن هستند. به دلیل فاصله قابل‌توجه هتل دیزنی لند از مرکز شهر و اماکن گردشگری، معمولا افرادی که قصد بازدید از پارک را دارند در آن اقامت می‌کنند.

هتل دیزنی لند پاریس از نزدیک ترین اقامتگاه ها به مجموعه دیزنی لند

عکسی از هتل دیزنی لند پاریس

6) هتل رنسانس لا دیفنس؛ لوکس ترین هتل چهار ستاره پاریس

هتل رنسانس (Renaissance La Defense Hotel) در منطقه تجاری لا دیفنس قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های چهار ستاره شهر پاریس است. این هتل فقط ۴۰۰ متر تا مترو لا دیفنس و ایستگاه قطار فاصله دارد و به اماکن گردشگری همچون طاق پیروزی، کاخ کنگره پاریس، خیابان شانزه‌لیزه و اپرای گارنیه نزدیک است.

امتیاز هتل رنسانس لا دیفنس پاریس در گوگل، ۴.۲ و در سایت‌های گردشگری معتبر مانند بوکینگ، بالای 8 است. اگر به‌دنبال هتلی تمیز با امکانات ایده‌آل از قبیل رستوران، بار، سالن بدنسازی و همچنین قیمت مناسب هستید، هتل رنسانس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای هر شب اقامت در این هتل باید حداقل ۱۸۵ دلار بپردازید.

هتل رنسانس لا دیفنس از لوکس ترین هتل های چهار ستاره پاریس

عکسی از هتل رنسانس لا دیفنس

7) هتل فور سیزنز جورج وی پاریس؛ از بهترین هتل های فرانسه

هتل فور سیزنز جورج وی (Four Seasons George V) در خیابان شانزه‌لیزه، یکی از بهترین هتل های پاریس نزدیک مرکز شهر محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره در گوگل و کلیه سایت‌های گردشگری معروف همچون تریپ ادوایزر و بوکینگ، حداکثر امتیاز را به دست آورده است؛ پس می‌توانید به‌عنوان یک هتل لاکچری ایده‌آل روی آن حساب کنید.

شاید فور سیزنز جورج وی، گرانترین هتل پاریس نباشد؛ اما برای هر شب اقامت در آن باید حداقل هزار دلار پرداخت کنید؛ البته امکانات این هتل از قبیل رستوران، کافه، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، ارزشش را دارند. جالب است بدانید که رستوران هتل فور سیزنز پاریس برنده جایزه میشلن شده و این موضوع نشانه طعم و کیفیت عالی غذاهای این مجموعه است. با اقامت در این هتل، فاصله کمی تا برج ایفل، طاق پیروزی و مراکز خرید شانزه‌لیزه خواهید داشت.

هتل فور سیزنز جورج وی پاریس هتل های پاریس نزدیک مرکز شهر

عکسی از هتل فور سیزنز جورج وی پاریس 

8) هتل شانگری لا پاریس؛ اقامتگاهی برای اشراف زادگان

وقتی صحبت از بهترین هتل های پاریس فرانسه می‌شود، نباید هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel) را فراموش کنیم. این هتل امتیاز ۴.۷ را در گوگل از آن خود کرده و در سایر سایت‌های گردشگری معتبر نیز امتیاز بالایی دارد. با اقامت در هتل پنج ستاره شانگری لا پاریس، حس یک اشراف‌زاده را خواهید داشت؛ زیرا اتاق‌های آن بسیار لوکس و تجملاتی هستند و بهترین امکانات را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند؛ البته در ازای هر شب اقامت در این هتل باید حدود 2 هزار دلار به بالا پرداخت کنید.

از جمله امکانات هتل شانگری لا پاریس می‌توان به رستوران، کافه، استخر، ماساژ، اسپا و سالن ورزشی اشاره کرد. در نظر داشته باشید که رستوران اصلی این مجموعه، دو بار موفق به کسب جایزه میشلن شده است. با اقامت در شانگری لا پاریس، بهترین امکانات و خوشمزه‌ترین غذاها را در اختیار خواهید داشت؛ همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی به شانزه‌لیزه، برج ایفل و سایر جاذبه‌های گردشگری شهر خواهید رسید.

هتل شانگری لا هتل های پاریس فرانسه

عکسی از هتل شانگری لا

9) هتل الیزه؛ بهترین هتل ارزان در پاریس

پس از معرفی هتل‌های لاکچری و گران‌قیمت، نوبت به آشنایی با بهترین هتل ارزان در پاریس رسیده است. هتل الیزه (Hôtel Elysées Paris) به دلیل نزدیکی به طاق پیروزی و خیابان شانزه‌لیزه، از موقعیت جغرافیای بسیار خوبی برخوردار است و توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. این هتل امکانات چندانی ندارد و فقط برای خواب و استراحت مناسب است. برای هر شب اقامت در هتل الیزه باید حدود ۱۱۰ دلار بپردازید. اگر از قیمت هتل های پاریس مطلع باشید، متوجه می‌شوید که هزینه اقامت در هتل الیزه در مقایسه با سایر اقامتگاه‌های این شهر، تقریبا رایگان محسوب می‌شود. سایت گردشگری بوکینگ، امتیاز ۷.۴ را برای این هتل در نظر گرفته و به همین دلیل، اقامتگاه بسیار خوبی برای توریست‌های ایرانی محسوب می‌شود.

هتل الیزه از بهترین هتل های ارزان در پاریس

تصویری از هتل الیزه

10) هتل سنت ژرمن دس پرس؛ اقامتگاهی به سبک قدیمی

شاید محله سنت ژرمن، جاذبه‌های چندانی نداشته باشد؛ اما به اغلب جاهای دیدنی پاریس همچون موزه لوور، کلیسای نوتردام، موزه اورسای و مرکز ژرژ پمپیدو نزدیک است؛ ازاین‌رو بسیاری از گردشگران، هتل‌های این محدوده را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

هتل سنت ژرمن دس پرس پاریس (Hôtel Saint Germain Des Prés) بهترین هتل در پاریس با قیمت مناسب است. برای هر شب اقامت در این هتل باید حداقل ۵۰۰ دلار پرداخت کنید. هتل سه ستاره سنت ژرمن دس پرس، از نظر گردشگران امتیاز چهار را به خود اختصاص داده و امکانات مناسبی دارد که از آن جمله می‌توان به حمام اختصاصی در اتاق‌ها، رستوران، کافه و استخر اشاره کرد. ساختمان هتل نیز مربوط به قرن هجدهم میلادی است و معماری جذابی دارد. در حقیقت، با اقامت در سنت ژرمن دس پرس به فرانسۀ قدیم سفر خواهید کرد.

هتل سنت ژرمن دس پرس از معروفترین هتل ها در پاریس

تصویری از هتل سنت ژرمن دس پرس

اقامت در بهترین هتل های پاریس با تور فرانسه

در این مطلب تعدادی از لوکس‌ترین، خوش‌قیمت‌ترین و بهترین هتل‌های پاریس را به شما عزیزان معرفی کردیم تا در سفر به شهر نور، با مشکل اقامت مواجه نشوید؛ مشکلی که اغلب گردشگران با آن روبه‌رو هستند و متاسفانه در نهایت، موفق به پیدا کردن هتلی متناسب با بودجه و سلیقه خود نمی‌شوند.

شما می‌توانید برای رزرو اقامتگاه موردنظر خود از میان هتل های پاریس از ما کمک بخواهید. آژانس مسافرتی تریپ از طریق ارتباط به هتل‌داران و برگزارکنندگان تورهای گشت شهری در کشورهای خارجی، می‌تواند مرجع قابل‌اطمینانی برای سفر گردشگری شما به قاره سبز باشد. اما اگر برای نخستین بار به فرانسه سفر می‌کنید، پیشنهاد ما این است که با تور فرانسه همراه شوید. دریافن آسان‌تر ویزا و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، تنها برخی از مزایای سفر با تور است که از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. فقط فراموش نکنید که پس از سفر حتما نظر خود را از اقامت در بهترین هتل های پاریس و فرانسه با خوانندگان این مطلب درمیان‌بگذارید.

سوالات متداول:

1. لاکچری‌ترین و گرانترین هتل پاریس کدام است؟

هتل شانگری لا پاریس یکی از لوکس‌ترین هتل های فرانسه در پایتخت این کشور است که اقامتی اشرافی را برایتان رقم خواهد زد.

2. ارزانترین هتل های پاریس کدامند؟

هتل الیزه یکی از بهترین هتل های ارزان پاریس به شمار می‌رود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc