https://gateway.trip.ir/api/

همه چیز درباره پارک برفی پنگوئن کیش

به روز رسانی: 28 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک برفی کیش

آیا می‌دانستید اولین پارک برفی ایران در یکی از گرم‌ترین شهرهای این کشور ساخته شده است؟ پارک برفی کیش به نام پنگوئن، مکانی شاد و مفرح برای کودکان و بزرگسالان است که امکانات متعددی دارد. این پارک از فروردین‌ماه 1400 افتتاح شده و هم‌اکنون یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید همه چیز درباره پارک برفی پنگوئن کیش را بدانید و با یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های کیش آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

پارک برفی کیش کجاست؟ تجربه سرما در جزیره ای جنوبی

پارک برفی پنگوئن مکانی جذاب و مفرح در کیش است که در شمال غرب این جزیره زیبا قرار دارد. اگرچه وجود همین مکان در دل جزیره‌ای با آب‌وهوایی گرم و مرطوب خود اصلی‌ترین دلیل جذب گردشگران است، اما لذت بردن از امکانات مختلف و تفریحات متنوع پارک برفی کیش نیز در میزان محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست. مجموعه تفریحی پنگوئن کیش با مساحتی حدود 8000 مترمربع گویی سردترین نقطه ایران است که از همان بدو ورود، بدن گردشگران را به لرز می‌اندازد. اما نگران نباشید! چراکه لباس‌هایی گرم و تمیز (که پس از هر بار استفاده، شسته و مرتب گوشه‌ای قرار می‌گیرند) به گردشگران تحویل داده می‌شود. در ادامه با تفریحات متنوع و امکانات رفاهی مجموعه تفریحی پنگوئن آشنا خواهید شد.

امکانات پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری دارد و از بخش‌های متعددی تشکیل شده است. در ادامه، با هر یک از این امکانات بیشتر آشنا می‌شوید.

  • پنگوفان: سورتمه‌سواری، تیوپ‌سواری، اسنوبرد، اسکی، ساخت آدم‌برفی، سالن تیراندازی، سنگ‌نوردی، گیم نت،‌ بیلیارد، VR Village
  • پنگوشاپ: مرکز خرید برندهای معتبر جهانی از جمله هوم پلاس، ایکیا، پوما، آدیداس، نایکی
  • پنگوفود: فودکورت با انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، فست‌فود و سالاد‌های رنگارنگ
  • پنگوئن درینک بار: انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک‌های متنوع در محیطی زیبا و دل‌نشین

پارک برفی پنگوئن یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در سنین مختلف است. در همه فصل‌های سال می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و برای چندین ساعت سرگرم شوید. البته طبق نظرات پارک برفی کیش که توسط بازدیدکنندگان در سایت‌های گردشگری ثبت شده، متاسفانه امکان حمل دوربین و گوشی موبایل به داخل این مجموعه تفریحی وجود ندارد؛ اما می‌توانید از عکاس داخل مجموعه بخواهید که تصاویری زیبا و خاطره‌انگیز از شما ثبت کند.

پارک برفی پنگوئن کیش

عکسی از پارک برفی پنگوئن کیش 

آدرس پارک برفی کیش و نحوه دسترسی به آن

پارک برفی پنگوئن در شمال شرق جزیره کیش، نزدیک به تقاطع بلوارهای سنایی و موج قرار گرفته است. هنگام بازدید از این مکان تفریحی می‌توانید برای تماشای سایر جاهای دیدنی کیش مانند ساحل بانوان و اسکله بزرگ کیش نیز برنامه بچینید.

برای دسترسی به این پارک می‌توانید از تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کنید. در هر نقطه از جزیره که سوار تاکسی شوید، کافی است که از راننده بخواهید تا شما را به بلوار سنایی برساند. در صورت استفاده از خودروی شخصی نیز یا باید به سمت میدان کیش حرکت کنید و یا از بلوار ایران وارد بلوار سنایی شوید؛ سپس وارد بلوار موج شده و آن را تا رسیدن به پارک برفی کیش ادامه دهید. پس از 300 متر، ورودی پارک برفی پنگوئن را خواهید دید.

موقعیت جغرافیایی پارک برفی کیش روی نقشه گوگل

شرایط و قوانین پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش نیز مانند همه پارک‌های بزرگ دنیا، شرایط و قوانین خاص خود را دارد که در هنگام بازدید باید آن‌ها را رعایت کنید. برای مثال:

  • ورود به پارک پنگوئن برای کودکان زیر 2 سال، ممنوع است؛
  • افراد کمتر از 13 سال باید با همراه وارد پارک شوند؛
  • خانم‌های باردار اجازه ورود به پارک را ندارند؛
  • هر شخصی باید بلیط خود را داشته باشد؛
  • لباس گرم به همراه کفش و دستکش در اختیار افراد قرار می گیرد؛
  • یک کاور یک‌بارمصرف به هر نفر داده می‌شود تا برای رعایت بهداشت، زیر لباس گرم خود بپوشد؛
  • ورود موبایل دوربین‌دار، دوربین عکاسی و... به داخل مجموعه تفریحی پنگوئن ممنوع است.

اطلاع از این شرایط در کنار احترام گذاشتن به قوانین جزیره کیش می‌تواند سفری بی‌دردسر را برایتان رقم بزند که با خاطره‌های لذتبخش خود در خاطر تک‌تک اعضای گروه باقی خواهد ماند.

ساعت کار و قیمت بلیط پارک برفی کیش

پارک برفی کیش همه روزه از ساعت 12:00 تا 20:00 به روی گردشگران باز است؛ اما پذیرش مهمان‌ها فقط تا ساعت 18:00 انجام می‌شود. در حال حاضر، ورودی پارک برفی کیش به ازای هر بزرگسال، 540 هزار تومان خواهد بود؛ اما این رقم برای کودکان دو تا شش سال، به 270 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد. البته پیش از مراجعه به این پارک بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق، به سایت رسمی پارک برفی پنگوئن کیش مراجعه کنید یا با شماره 09027777110 تماس بگیرید.

هزینه‌های یاد شده، برای ورودی، کاور بهداشتی، لباس گرم مخصوص، کفش، دستکش، سورتمه‌سواری و تیوپ سواری دریافت می‌شوند و برای استفاده از سایر امکانات باید مبلغ جداگانه‌ای پرداخت کنید؛ البته با تخفیف‌هایی که در نظر گرفته شده، هزینه پارک برفی کیش تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. در بخش بعدی درباره این تخفیف‌ها صحبت خواهیم کرد.

تخفیفات پارک برفی کیش؛ تفریح با قیمت ارزان

اگرچه هزینه تفریحات و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بخشی جدانشدنی از هزینه سفر به کیش خواهد بود، اما اگر فکر می‌کنید قیمت بلیط پارک برفی کیش بالا است، اصلا نگران نباشید؛ زیرا این مجموعه تفریحی همواره تخفیف‌های جذابی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. تمامی مسافران جزیره کیش می‌توانند هنگام ورود به فرودگاه، یک کارت تخفیف 10درصدی از کانتر پنگوئن دریافت کنند. کیشوندان و کودکان دو تا شش سال نیز از تخفیف 50 درصدی برخوردار خواهند بود. اگر از ساکنان جزیره کیش هستید، برای استفاده از تخفیف، حتما کارت کیشوندی خود را به همراه داشته باشید.

پارک برفی کیش؛ لذت برف بازی به خط استوا

در این مطلب شما را با یکی از عجیب‌ترین جاهای دیدنی کیش، یعنی پارک برفی پنگوئن آشنا کردیم. وجود چنین جاذبه‌ای در یک جزیره گرم و جنوبی به اندازۀ کافی جذابیت دارد؛ اما تفریحات متنوعی که در داخل این مجموعه تفریحی فراهم شده، می‌تواند روزی پرخاطره را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. اگر برنامه سفر به کیش را دارید، می‌توانید از بلیط هواپیما کیش را با قیمتی ارزان از آژانس گردشگری تریپ خریداری کنید. فراموش نکنید که پس از بازدید از جزیره و پارک برفی پنگوئن کیش، حتما نظر و تجربه خودتان را برایمان بنویسید.

سوالات متداول:

1. پارک برفی پنگوئن کجاست؟

این مجموعه تفریحی در غرب جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار موج قرار دارد.

2. ساعت بازدید از پارک برفی کیش چه زمانی است؟

شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر برای بازدید از این پارک جذاب اقدام کنید.

بخش نظرات

فرهاد 02 فروردین 1403

عدم وجود ایمنی و برخورد بد پرسنل در پارک برفی مجومعه پنگوئن من و خونوادم چند روزه پیش رفتیم به این پارک برفی. 10 دقیقه بود وارد شده بودیم که یه میلگرده نیم متری از جرثقیل سقفیشون افتاد کناره پای پسره 3 سالم. خدا خیلی رحم کرد. شاکی شدم و داد و بیداد کردم. دو سه تا از پرسنلشون با پرخاشگری و حالت تهاجمی جوری برخورد کردن که انگار من که شاکی شدم دارم اشتباه میکنم. دمه دره ورودی هم خیلی راحت گفتن حالا که اتفاقی نیافتاده برین به سلامت. خواستم بگم یا نرید یا اگر رفتید بدونید ایمنی وجود نداره و اگه اتفاقی بیافته هیچ کس گردن نمیگیره.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc