https://gateway.trip.ir/api/

معرفی بهترین پارک های آبی آنتالیا + قیمت و امکانات

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

معرفی بهترین پارک های آبی آنتالیا

پارک‌های آبی آنتالیا شهرت جهانی دارند و از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر توریستی و زیبا به شمار می‌روند. این پارک‌ها سرگرمی‌های آبی بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و لذت سفر را دوچندان می‌کنند. اگر از تفریحات ساحلی خسته شده‌اید و به‌دنبال شور و هیجان و کمی ماجراجویی هستید، بازدید از پارک‌های آبی آنتالیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله به معرفی کامل معروف ترین پارک های آبی آنتالیا می‌پردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر در سفر به آنتالیا به‌دنبال تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز هستید، تفریح در این پارک‌ها را فراموش نکنید. با صرف دقایقی کوتاه برای مطالعه متن پیش‌رو، اطلاعات مفیدی درباره پارک‌‌های آبی آنتالیا به دست خواهید آورد.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

نمایی از سرسره های پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا (Antalya Aqualand Waterpark)

پارک آبی آکوالند آنتالیا واقع در منطقه کنیالتی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک های آبی ترکیه محسوب می‌شود. این پارک محدودیت سنی ندارد و برای کودکان و بزرگسالان در سنین مختلف کاملا مناسب است. در تور آنتالیا حتما به آکوالند سر بزنید و از تفریحات هیجان‌انگیز و جذاب آن بهره‌مند شوید. در این پارک تفریحات آبی زیادی از سرسره، آبشار، مکان‌هایی برای آفتاب گفتن، سالن ماساژ و رودخانه‌ خروشان وجود دارد؛ سرسره‌هایی با شیب بسیار تند که قلبتان را از شدت هیجان از جا در می‌آورد. البته سرسره های دیگری با شیب ملایم هم وجود دارد. برای همین می گوییم پارک آبی آکوالند هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگسالان.

مجموعه آکوالند آنتالیا علاوه بر تفریحات آبی متعدد، امکانات رفاهی بسیاری مانند ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، رستوران، کافه، استخر و زمین بازی مخصوص کودکان را نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است.

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا: ورودی این پارک آبی از 50 دلار به بالا است.

دلفین ها در دلفین لند

تصویری از دلیفناریوم پارک آبی دلفین لند

تماشای رقص دلفین‌ها در پارک آبی دلفین لند آنتالیا (Dolphin Aqua Land)

یکی دیگر از پارک‌های آبی آنتالیا که در مجاورت آکوالند قرار گرفته، پارک آبی دلفین لند است. وجود دلفین‌ها، به‌عنوان جاذبه اصلی و مهم‌ترین علت شهرت و محبوبیت این پارک محسوب می‌شود. دلفین لند یکی از استانداردترین پارک‌های آبی آنتالیا است و به افراد بالای پنج سال، خدمات و امکانات متعددی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در یک روز هم به پارک آبی آکوالند بروید و هم سری هم به دلفین های پارک آبی دلفین لند بزنید.

رقص دلفین‌ها، مسابقه‌های سرگرم‌کننده به همراه برنامه‌های شاد و موزیکال، از تفریح‌های این مجموعه هستند. در کنار این تفریحات نیز می توانید در رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه خستگی و گرسنگی خود را رفع کنید. فصل بهار و تابستان از بهترین زمان‌ها برای بازدید از پارک‌های آبی آنتالیا است. با خرید تور آنتالیا نوروز، یک تعطیلات پرهیجان و خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

قیمت بلیط دلفین لند آنتالیا: 42 دلار

پارک آبی دولوسو کمر

عکسی از پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا

پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا (Dolusu Park Kemer)

برخی پارک آبی دولوسو کمر را بزرگترین پارک آبی آنتالیا می دانند. این پارک یک استراحتگاه ساحلی و استخر 800 متری با امواج مصنوعی هم دارد. همچنین 23 نوع سرسره مختلف در این پارک وجود دارد که بسیاری از آنها برای کودکان زیر 7 سال هم مناسب است. اکیدا توصیه می‌کنیم لذت قایق سواری با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت را در این پراک آبی از دست ندهید؛ بگذراید کودکانتان از برخورد قطرات آب به صورتشان به وجد بیایند!

همچنین سر خوردن از یک سرسره 100 متری در یک تونل تاریک از دیگر تجربه هایی است که فقط در این پارک آبی می توانید داشته باشید. همچنین در تعطیلات آخر هفته استخر کف نیز از ساعت 4:15 برقرار خواهد بود.

قیمت بلیط پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا: 35 دلار

پارک آبی ددمان

تصویری از محوطه پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان (Dedeman Aquapark Antalya)

پارک آبی ددمان (Dedeman Aquapark Antalya) با مساحتی در حدود 65 هزار مترمربع، به عنوان یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا شناخته شده است. این پارک فاصله کمی با مرکز شهر و هتل باروت لارا دارد؛ ازاین‌رو در سال‌های اخیر نام آن به باروت لارا تغییر پیدا کرده است؛ اما اغلب افراد همچنان از آن با عنوان ددمان یاد می‌کنند.

بیش از 30 سرسره با شیب‌ها و رنگ‌های مختلف، استخر موج، سونا، جکوزی، استخر مخصوص کودکان، سرسره‌های سرعتی و پیچ‌درپیچ، از جمله تفریحات این مجموعه هستند. گفتنی است اکثر این تجهیزات برای بزرگسالان طراحی شده‌اند و برای کودکان مناسب نیستند. تعدادی رستوران و کافی‌شاپ با منوهای متنوع، اینترنت رایگان و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی موجود در مجموعه پارک آبی ددمان به شمار می‌روند.

قیمت بلیط پارک آبی ددمان: 32 دلار

پارک آبی لند آو لجندز

نمایی از پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا از بالا

پارک آبی لند آو لجندز (Land of Legends)؛ دیزنی لند آنتالیا

پارک آبی سرزمین افسانه‌ها یا لند آو لجندز (Land of Legends) یا همان دیزنی لند آنتالیا همچون نامش بسیار افسانه‌ای و زیبا است. این پارک که در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته و بخشی از هتلی با همین نام است، از جذاب ترین مراکز تفریحی آنتالیا به شمار می‌رود. اگر در تور آنتالیا در هتل لند آو لجندز اقامت کنید، استفاده از پارک آبی این مجموعه برایتان رایگان خواهد بود.

در لند آو لجندز بیش از 43 سرسره با طراحی‌های متفاوت وجود دارد؛ تعدادی از این سرسره‌ها شیب تندی دارند و بسیار هیجان‌انگیز هستند و برخی دیگر با شیب ملایم طراحی شده‌اند. گفتنی است در این مجموعه فضای مخصوص برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. در نتیجه تفریحات موجود در این پارک برای همه سنین و سلیقه‌ها مناسب است.

قیمت بلیط پارک آبی لند آو لجندز: از 60 دلار به بالا

پارک آبی ریکسوس تروی

نمایی از سرسره های پارک آبی ریکسوس تروی

هیجان پریدن از برج تروجان، در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی (Rixos Premium Troy)

وقتی صحبت از پارک‌های آبی آنتالیا باشد، پارک رکسوس پریمیوم تروی را نمی‌توان فراموش کرد. این مکان از جذاب‌ترین و خاص‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا واقع در 50 کیلومتری این شهر است. تفریح‌های متنوعی مانند تماشای دلفین‌ها، برج تروجان، آبشار، سرسره و وسایل بازی متعدد در این مجموعه وجود دارند.

برج تروجان از پرطرفدارترین بازی‌های پارک ریکسوس پریمیوم است؛ زیرا در ارتفاع 20 متری قرار گرفته و با استفاده از یک سرسره شما را به داخل استخر هدایت می‌کند.

بهترین پارک های آبی هتلی در آنتالیا

همانطور که می دانیم آنتالیا به سواحل زیبا و تفریحات آبی و هتل های 5 ستاره اش معروف است. علاوه بر پارک‌های آبی بالا، برخی هتل‌های 5 ستاره آنتالیا نیز پارک‌های آبی جذابی دارند که استفاده از آن برای مسافران هتل رایگان است. اگر دوست دارید می توانید با اقامت در این هتل های یوآل هم از امکانات بی نظیر آنها استفاده کنید و هم در هر روزی که بخواهید امکان استفاده از پارک های آبی هتل را نیز خواهید داشت. در ادامه فهرستی از بهترین پارک های آبی هتلی در آنتالیا را ارائه می‌کنیم:

  • پارک آبی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
  • پارک آبی هتل گرانادا لاکچری بلک
  • پارک آبی هتل پالوما اورندا
  • پارک آبی هتل ریکسوس سان گیت
  • پارک آبی هتل استارلایت ریزورت
  • پارک آبی هتل آنتالیا سی لایف ریزورت کمر
  • پارک آبی هتل سلکتوم لاکچری ریزورت

قیمت پارک های آبی آنتالیا چقدر است؟

ورودی برخی از پارک های آبی آنتالیا با توجه به فصل و تعداد گردشگر تغییر می کند. در حال حاضر (در سال 1401) قیمت ورودی پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا حدود 70 دلار برای 7 ساعت و نیم تفریح در این پارک است. همچنین قیمت بلیط پارک آبی دلفین لند 42 دلار برای هر بزرگسال است. بلیط ورودی پارک آبی آکوالند با ترانسفر از هتل 51 دلار است. اگر بخواهید بلیط آکوالند و دلفین لند را با هم تهیه کنید، در برخی سایت های آنلاین این بلیط با قیمت 76 دلار به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت به روز پارک های آبی آنتالیا باید به سایت آنها مراجعه کنید؛ همچنین ما در هزینه های سفر آنتالیا به قیمت تفریحات، هتل ها و هزینه‌های دیگری که در سفر به آنتالیا با آن مواجه می شوید، پرداخته‌ایم.

کدام پارک آبی در آنتالیا انتخاب شماست؟

در این مقاله به معرفی کامل پارک های آبی آنتالیا پرداختیم تا شما عزیزان با جذابیت‌های این شهر بیشتر آشنا شوید. اگرچه سواحل آنتالیا بسیار زیبا و متنوع هستند؛ اما تفریحات آبی هیجان‌انگیز در این پارک‌ها، تجربه‌ای تازه و شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. در سفر با تور آنتالیا، بازدید از این پارک‌ها را از دست ندهید؛ البته برای تفریح در همه پارک‌های آبی شهر آنتالیا به چندین روز زمان نیاز دارید. اما حداقل می‌توانید یکی از این پارک‌ها را به دلخواه خود انتخاب کرده و لحظات خوش و پر از آدرنالینی را در آن سپری کنید. حالا شما بگویید، انتخابتان تفریح در کدام یک از این پارک‌های آبی جذاب است؟

سوالات متداول

بهترین پارک آبی آنتالیا در کدام هتل است؟

بهترین پارک آبی آنتالیا از لحاظ وسعت، تنوع تفریحات و مدرن بودن پارک آبی لند آو لجندز  آنتالیا واقع در هتل لند آو لجندز کینگدام است.

معروف ترین پارک آبی آنتالیا کدام است؟

پارک آبی لند آو لجندز، آکوالند و دلفین لند و پارک آبی ددمان از معروف ترین پارک های آبی آنتالیا هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc