https://gateway.trip.ir/api/

هتل مارمارا تکسیم | هتلی 5 ستاره در قلب استانبول

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل مارمارا تکسیم استانبول

از میان خیل گردشگرانی که هر ساله به ترکیه سفر می‌کنند، بسیاری از آن‌ها قصد اقامت در استانبول و بازدید از میدان زیبای تکسیم را دارند. اما چه بهتر است که این دو هدف یکی شود؛ یعنی با اقامت در هتلی نزدیک به میدان تکسیم، بتوانید هر زمان که خواستید، چند دقیقه پیاده‌روی کنید و به آسانی به محل مورد نظر خود برسید. هتل مارمارا تکسیم چنین امکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، این مطلب را مطالعه کنید تا با هتل مارمارا بیشتر آشنا شوید.

هتل مارمارا تکسیم؛ بهترین گزینه برای اقامت در استانبول

برجی بلند بر فراز میدان پر هیاهوی میدان تکسیم استانبول خود نمایی می کند، این هتل از مجموعه هتل های THE MARNARA می باشد. هتل مارمارا تکسیم به شما اتاقهای لوکس با وای فای رایگان و اتاقهایی با نمای شهر و  اتاقهای دیگر با نمای عالی از بسفر، اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد. اتاق های بزرگ این هتل با کف پارکت، جا لباسی و میز کار تعبیه شده است. با نمای بی نظیر از میدان تکسیم در رستوران Tuti انتخابی از تنوع غذاهای مختلف برای صبحانه، نهار و شام دارید. رستوران پانوراما با چشم اندار پانورامای استانبول در تراس تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. در فروشگاهِ شکلات، تنوع مختلفی از شکلات های دست ساز و کارخانه ای موجود است و در لابی می توانید انتخاب های متنوعی از نوشیدنی داشته باشید.

مهمانانی که به دنبال تجربه جوانی بدنشان هستند، می توانند از ماساژ آرام بخش یا اسکراب بدن در حمام سنتی ترکیه لذت ببرند. هتل همچنین شامل سونا، حمام گرم، سولاریوم و سالن بدنسازی با منظره ای از میدان تکسیم می باشد.

Marmara Taksim در فاصله چند متری از ایستگاه مترو تکسیم و 2 دقیقه دوچرخه سواری از ایستگاه تراموا کاباتاش است. قصر دلما باغچه، 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.با توجه به اینکه در سایر مناطق استانبول تمام مراکز و کافه ها  شب ساعت 10 تعطیل می شوند و فقط خیابان استقلال است که کافه ها تا دیر وقت باز هستند، اکثر مسافران این منطقه را برای اقامت انتخاب می کنند. همچنین در نزدیکی این هتل یکی از قنادی های مشهور استانبول که باقلوای آن فوق العاده خوشمزه است در نزدیکی این هتل قرار دارد.

ساعت check-in ساعت 15 و check-out ساعت 12 ظهر می باشد.

اگر می‌خواهید با دیگر هتل های میدان تکسیم استانبول آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با همین موضوع را در سایت ما بخوانید.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

منبع : themarmarahotels

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc