https://gateway.trip.ir/api/

سفر و جهانگردی | زندگی یعنی این

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

سفر و جهانگردی | زندگی یعنی این

سفر از نظر من یعنی زندگی،زندگی برای ما ایرانیها یه جور دیگه تعریف شده،کار کار کار و باز هم کار.ولی انقدر اوضاع اقتصادی بهم ریخته و نابسامانه که شما هر چقدر هم کار کنید به اون جایی که میخواهید نمی رسید،البته من عموم مردم رو مخاطب قرار میدم نه یه سری از افراد محدود و خاص جامعه! واسه هر کسی که سفر کردن واسش مهمه یه سری چیزا هم مهمه،مثل نوع حمل و نقل سفر،اگر اهل پرواز باشید میتونید بلیط ارزان پرواز به مقصد مورد نظرتون رو تهیه کنید، رزرو هتل هم انجام بدید و یه سفر رو شروع کنید،خوبی سایت آنلاین رزرو پرواز و هتل اینه که همیشه و همه جا در دسترس شماست و پشتیبانی خوبی هم داره،راه بعدی که طرفداراش هم کم نیستن سفر با ماشینِ شخصیه،خب اگر نظر من که کارشناس گردشگری هستم رو بخواهید این نوع سفر فقط یه زمانهایی خوبه و بقیه زمان ها چیزی جز خستگی براتون نمیزاره! وقتی 3 روز تعطیل میشه همه با ماشین راه میفتن میرن شمال،یک روز و نیم فقط تو جاده و ترافیک هستند! خب این کجاش لذت بخشه! سفر از نظر من یعنی آرامش،یعنی تعامل با طبیعت،غذاهای متفاوت و خوشمزه"این رواصلا نمیشه ازش گذشت"،دیدن فرهنگ های مختلف و اماکن گردشگری.چقد با من موافقید؟ متن رو تا آخر بخونید بعد نظرات خودتون رو برامون بفرستید.
یه نوع دیگه از روش های سفر،سفر با قطاره،سفر با قطار خوبه فقط همه جا نیست.امنیت قطار خوبه سرعتش معمولی و خب چون از یه سری مسیرهای خاص هم میره میتونید منظره های متفاوتی ببینید.یه سری قطارهای گردشگری هستند که از چند تا کشور عبور می کنند و جاهای مختلفی رو به مسافراشون نشون میدن که البته خیلی طول میکشه و باید یا بازنشسته باشید یا یه جهانگرد!

آداب و رسوم تایلندی

اگر در خصوص سفر به خودتون میگید حالا وقت زیاده باید بگم نه وقت زیاد نیست! انقدر جاهای خوشگل و دوست داشتنی تو جهان هست که زمان اتفاقا خیلی خیلی خیلی کمه!

بهترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

در آخر میخواهم با دو مورد از سفرهای خاص گردشگری آشناتون کنم که کار هر کسی نیست و باید یه جهانگرد و عشق سفر واقعی باشید "مثل خود من"، تا بتونید این نوع سفر رو تجربه کنید:
 کوله پشت گردی backpacker و سایکل توریست
 کسی که کوله پشت گرد باشه وسایل ضروری سفر رو میزاره تو کوله پشتی و با پای پیاده شروع میکنه به سفر کردن.

سایکل توریست یا دوچرخه گردها هم با دوچرخه به شهرها و جاهای مختلف سفر می کنند.اگر دوست دارید جز سایکل توریست ها بشید یه دوچرخه مخصوص نیاز دارید و پس از خرید دوچرخه جهت سهولت در سفر به سایت فدراسیون دوچرخه سواری سر بزنید تا از شرایط دریافت کارت سایکل توریست اطلاع به دست بیارید.این کارت تو جاده ها و بزرگراه ها به کارتون میاد.

و سخن آخر که تجربه نشون داده تو ایران عموم مردم باهاش آشنا نیستن و خوبه که اینجا مطرح کنم و اون hitchhiking یا رایگان سواری است!
اگر شخصی رو در کنار جاده دیدید که دستش رو به سمت جاده دراز کرده و انگشت شست خودش رو به سمت بالا نگه داشته تعجب نکنید،او hitchhiker است. رایگان سواری همونطور که از اسمش مشخصه یه نوع سفر رایگانه که با اشاره دست که معمولا همونجوری هست که بهتون گفتم از رانندگانی که مسیر اونها یکی هست درخواست میکنید تا شما رو هم با خودشون ببرن.جالبه ولی هر جایی جواب نمیده!

این هم همیشه یادتون باشه که از زندگیتون لذت ببرید،تو سفرهاتون عکس های خوبی بگیرید و به طبیعت آسیب نرسونید.

کارشناس گردشگری trip.ir

 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc