https://gateway.trip.ir/api/

5 فستیوال تابستانی هیجان انگیز در سراسر دنیا

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

5 فستیوال تابستانی هیجان انگیز در سراسر دنیا

با گرم شدن هوا، تمایل و تقاضا برای گردش و سفر هم بیشتر می شود. روزهای تابستانی در سراسردنیا با سر و صدای خوشحالی، هیجان و موسیقی آمیخته شده است. برای گردشگران فرقی نمی‌کند که این کارناوال‌های بزرگ، طرفداران موسیقی و هنر باشند یا برای بازی و مسابقه و یا حتی کارناوال های فرهنگی یک جا کنار هم جمع شده باشند. با در نظرداشتن زمان بندی این فستیوال ها می توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل  به هر کدام از این شهرها سفری خاطره انگیز داشته باشید.
به هرحال دیدن این همه آدم که طی شب یا روز، در خیابان‌های شهر دور هم جمع می‌شوند تا خوشحال‌ترین و پرانرژی ترین روزهای سال را به هر بهانه‌ای جشن بگیرند، تجربه‌ای به یاد ماندنی تر از خود سفر و لذت‌هایش خواهد بود.
در این مطلب با تعدادی از این فستیوال های جهانی بیشتر آشنا می شویم:
1.    فستیوال جاز استانبول، ترکیه : ۴ ژوئن تا ۲۰ ژوئیه (۱۴ خرداد تا ۲۹ تیر)
درست بعد از فستیوال بزرگ خرید استانبول، شهر غرق در موسیقی جاز و فولکلور می‌شود. با خرید بلیط هواپیما استانبول در این بازه زمانی می توانید از فستیوال های شاد و پرهیجان تابستانی لذت ببرید. 
2.    فستیوال سورپرایز تابستانی دبی، امارات متحده عربی : ۱ ژوئیه تا ۱۲ آگوست (۱۰ تیر تا ۲۰ مرداد)
تابستان‌های داغ دبی، هر سال با فستیوال تابستانی و در خنکی فروشگاه‌ها و مال‌های بزرگ دبی سر می‌شود. کنسرت‌های موسیقی، تئاتر و برنامه‌های فرهنگی در کنار جشنواره های خرید که در آن هزاران فروشگاه و برندهای معتبر تخفیف‌های فوق‌العاده می‌گذارند.
3.    جشن خیابانی زوریخ, سوییس: ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد)
هدف این فستیوال، گرامی داشت صلح، آزادی، عشق و موسیقی است و چون موسیقی هیچ محدودیت و ملیتی را نمی‌شناسد، تعداد زیادی از مردم با ملیت های متفاوت از سراسر دنیا یکجا جمع می‌شوند تا در کنار دریاچه زوریخ خوش بگذرانند.
4.    فستیوال اسپلندر بایرون بی، استرالیا: ۲۱ – ۲۳ ژوئیه(۳۰تیر تا ۱ مرداد)
اسپلندر بیشتر شبیه یک بازار آخر هفته است؛ با موسیقی، دست‌ساخته‌ها، غذا، یوگا، کارگاه‌های آموزشی، اجرای سیرک، جلسه‌های مدیتیشن و یوگا، صندلی‌های ماساژ، و موج‌سواری‌.
5.    فستیوال سیگت بوداپست، مجارستان: ۹ – ۱۶ آگوست(۱۸ تا ۲۵ مرداد)
زیبایی و هیجان سیگت فقط به خاطر مکان برگزاری‌ آن در یکی از هفت جزیره دانوب در قلب بوداپست نیست، بلکه برای ترکیب مدام موسیقی، هنر، غذا، پرفورمنس، فرهنگ محلی و زندگی در فضای باز است. این فستیوال بی‌شک یکی از سه فستیوالِ برترِ تابستان‌های دنیاست. با خرید بلیط هواپیما بوداپست از سایت تریپ به راحتی می توانید برای شرکت در فستیوال سیگت اقدام کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc